Blog

>> Szerviz6UR20 // Alfa 156 1.6 T.S // 2013-04-29

Ma intéztem a vasnak 4 új papucsot mert megérdemli, de a felhúzással még várni kell......(2013.03.16)
Update: Fel lettek húzva a gumik haverom elmondása szerint sokkal csöndesebb és ami lényeges puhább is lett az egész mert jobban elnyeli a kátyúkat nem érezni mindet a vesében:) Sajnos csak ismét az elmondásokra hagyatkozhatok mert még nem vagyok othon. Most le lessz rakva a verda kb 3 hónapra mit javasoltok mit csináljak vele az aksi saru levételen kívűl? Vagy ne álljon annyit néha legyen ráindítgatva ? Véleményeket az üzenőfalamra szívesen várok.

 
>> EgyébSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2013-03-29

Kb. 2 éve rendeltem a www.autodekor.hu (www.matricamania.hu) weboldalról 3 darab műgyantás matricát, amin az ystuc féle logó szerepelt, és az emblémát helyettesítette elöl-hátul. Ennyi idő kellett míg teljesen használhatatlanná vált. Tavaly (2011-ben) szerettem volna ismét műgyantás matricákat rendelni tőlük, a kommunikáció, valamint a terv és elkészítés közti idő borzalmas volt, ezúton is köszönet Oláh Péternek a 3 hónapos várakozást, rossz méreteket, stb. :) Szóval úgy gondoltam, hogy feleslegesen dobom ki a pénzt, ennyi időt egy mezei matrica is kibír, és a környéken már foglalkoznak is ilyennel. A műgyantás árának kevesebb, mint feléből kijöttem, igaz csak egy egyszerű fehér matrica, de jó szolgálatot tesz.

 
>> SzervizPeta74 // Alfa 166 2.5 v6 // 2013-03-29

2013.03.29-én megtörtént az olajcsere mégpedig Seléniára! Most jó pár ezer km jöhet! :-)

 
>> SzervizKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2013-03-09

A rutin szervíz kicsit másként alakult mint gondoltam. Az volt alapban betervezve: olajcsere, fékfolyadékcsere, bal első felső lengőkar. azt miután volt ideje átnézni a szerelőmnek akkor kiderült, hogy kicsit többről van szó. Mégpedig: generátor és szervószívattyú csere.....
Nagy nehézségek árán (alkatrészbeszerzés, mivel a generátor(78000Ft) és a szervószívattyú (130000Ft úgy hogy a régi vissza lett küldve a a gyárba felújításra különben 168000Ft lett volna) használt gyárilag felújított alkatrész került beszerelésre a kocsiba. úgy alakult, hogy ismét 1 elég szép kis összeg (alul) jött ki a munkadíjjal együtt.
De hát a gépnek mennie kell....
:)

 
>> EseményGTPeti // Alfa Spider / GTV 2.0 JTS // 2013-03-29

Ma mentem egy kicsit az autókával. A hazaúton már meleg volt a motor (a dízel még épp ekkor gondolkodott volna el a mutató esetleges megmozdításán :), úgyhogy megsimogattam a gázpedált. (Csak finoman, langsam spazieren.) Széééépen megindul és mindezt 2500-tól már. A felsőbb régiók felfedezését esőmentes napokra hagyom, illetve az olajcsere utánra. Nagyon remek, hogy az úthibák - bár érezhetőek - nem nyikorog semmi, nagy ritkán az ablak egy picit. Ez 17-es /45-ös kerekek esetén nálam nagy elismerésnek számít. A vásárlás cuccai is tökéletesen bepasszoltak a csomagtartóba. Még nem laktam be az autót, de eddig nagyon tetszik! Pontosan azt nyújtja, amit vártam. Pedig szinte "vakon" (GTV-s próbautak nélkül) vettem az autót - hittem az Alfában és nem is csalódtam.
Az egyedüli apró "negatívum", hogy a 156-hoz képest erősebb a szervó. Ezt a 156-nál jobban eltalálták. De ez tényleg apróság. (Kieg.: Seriff szerint szervó nélkül intenzív gyúrás lenne. Hiszek neki. :)

 
>> SzervizTtK // Alfa 159 SW 1750 TBi // 2013-03-29

Olajcsere, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő. 129500 km. A szűrőkhöz elég nehéz hozzáférni, a pollenszűrőhöz pl. ki kell bontani a kesztyűtartót :-O Úgy tűnik nem is cserélte eddig senki..

>> Tuning és extraHaro // Alfa 147 1.9 JTD // 2013-03-24

Még mindig csak képek:)))

 
>> Tuning és extraHaro // Alfa 147 1.9 JTD // 2013-03-23

Szöveg később addig beszéljenek a képek:)

 
>> SzervizHaro // Alfa 147 1.9 JTD // 2013-03-27

Végre eljött az idő ,hogy a stabilizátor szilenteket és a váltókulisszát kicseréljük. Hála a MÉTA autószerviznek:)))
Természetesen gyári szilentek kerültek az autóba ahogy a váltókulissza is gyári,amiket az Elforg Kft-től szereztem be.
A felső lengőkarokat is kicseréltük aztán jött egy futómű állítás és egy ózonos klíma tisztítás:))))
km: kb 220 ezer

 

Úgy gondoltam körbejárom az alábbi témákat kivitelezhetőség és anyagi szempontból. Azután meglátjuk...

1) sebességváltó gomb cseréje - SZVSZ ez nem lehet nagyon problémás
(2) könyöklő hátsó utastér felé eső részébe levegőbefúvó egység (jelenleg tárolórekeszes). Ha netán csak krómkeretes levegőbefúvó „rácsot” kapok ide, akkor le kell cserélnem az elülsőket is krómkeretesekre
(3) dupla kipufogórendszer -> ez már lenne kompletten csak momentán nincs rá 50 000,- Ft-om
(4) kétzónás digit klíma utólagos beszerelése (ehhez ha minden igaz lesz programozó is, aki a komfortelektronika computert update-eli)
(5) a hátsó ajtók elektromos ablakemelősítése
(6) komplett bőr belső (fekete, sötétkék, vagy piros) - ha tudok szerezni bontóból