Blog
Megjöttek a várva várt nyárigumijaim. Sokat töprengtem, hogy melyiket válasszam. Dunlop SP Sport Maxx TT lett a szerencsés 215/45 R17 méretben. Egész jókat olvastam róla, remélem a valóságban is helyt állnak majd.



A féltengely gumiharang a keréknél megadta magát, így az Csörinél cserélődött, ahol rajtam kívül még két ezüst 156-os várt beavatkozásra. Így lett a szürke hétfő reggelből ezüstösen ragyogó délelőtt. És akár órát is lehetett volna állítani, pont akkor kezdődött és fejeződött be a művelet, ahogy megbeszéltük. Remélem ez a harang is sok-sok kilométert bírni fog.
Hazafele úton is volt pár 159-es és egy kék Brera. Azt hiszem elég sok Alfa lehet a környéken!
km: 133 214
Bevittem a kocsit a helyi autókereskedőhöz, mert ott végeznek a közelben eredetvizsgát. 5 perc alatt megvolt az egész, plusz ca. egy-másfél órába telt, míg visszajött az eredmény a BM-től.
Bevittem a kocsit a helyi autókereskedőhöz, mert ott végeznek a közelben eredetvizsgát. 5 perc alatt megvolt az egész, plusz ca. egy-másfél órába telt, míg visszajött az eredmény a BM-től.
Ma sikeresen átírattam a kocsit. Gyorsan, rugalmasan ment az ügyintézés, pedig időpontot sem kértem. Egy hozzám közelebb fekvő okmányirodában kértem időpontot is, de csak 26-ára adtak, így mérgemben ma reggel átmentem egy távolabbi városba, ahol ca. 40 perc alatt megvolt az egész eljárás, amiből 20 perc arra ment el, hogy elsétáltam a postára és vissza. :D
Most az autó át alakulás alatt van. amit vásárlás után cseréltem :
vezérlés olaj olajszürő légszürő pollenszürő 4 oldal lengökar.
az átalakulás első fázisai:
1,: a hátsó dob cseréje.
2,: lambda szondák bejelezte + a hőgomba igy hát csere
3,: board computer lcd javittás megtörtént.
4.: gyári cd lejátszó cseréje megtörtént
5,: folytatodik....
Szombaton idén először dugta ki az orrát a garázyból - napsütés és 20 fok volt minálunk. Lecsutakoltam és kicsit megjárattam. Hamarosan nagyívű renoválás kezdődik, hogy remélehetőleg újabb pár évtizedig köztünk maradhasson.
A kormánymű ki-beszerelés miatt kellett egy futóműállítás is.
Alexék nagyon jó munkát végeztek végre nem kopog semmi. Nem hittem, hogy valaha elérjük ezt az állapotot. :) Nagyon korrektek is voltak ár tekintetében, mivel tartották magukat az előzetes árajánlathoz, annak ellenére, hogy előre nem feltétlenül látható dolgok miatt elég sokat szívtak.
Az 1. hengersor leömlője környékén valahol kifújt elvileg. A kormánymű kiszerelése miatt ehhez is könnyebb volt hozzáférni, de azért Alexék ezzel megküzdöttek. :)
Kifújást nem sikerült találni, de az gyorsan kiderült, hogy az 1. hengersori leömlőn lévő katalizátor ki van belezve.
Szerencsére nagyon gyorsan sikerült az alfadepo-tól egy jó állapotú bontottat beszerezni, ismét köszönöm nekik a gyors beszerzést.
A másik leömlőnél viszont csavar gondok akadtak, mivel két csavar letört a katalizátornál lévő csatlakozáson. Ezt is megoldották a srácok. :)
Az cserélt leömlőnél a sortömítés is cserélve lett.
Update: a P1172 és P1175 hibakódok azóta sem jöttek vissza. Ahogy sejthető volt a kibelezett katalizátor miatt jöttek ezek a kódok.



