Blog
Mai nap sikeresen átment az autóm a műszaki vizsgán, újabb két évig le van a gond. Km óra állás: 127251
218.000! motor olaj nem fogy, nem füstöl!
szervóolaj ömlik :-) javítás nemsokára!
Átlag fogyasztás 8-11 között! Gázpedál függő!
kép később...
Átírás: 107e Ft
Eredetiség vizsga:25e Ft
Biztosítás:33e Ft/év
Új rendszám+forgalmi 12e Ft
Várakozás az okmányirodában: megfizethetetlen :-)
A Bestiát 2005 szeptemberében vásároltuk, 71.000 Km-el, 7-év alatt 4 évet állt a garázsban :-( Viszont most feléled és jobb lesz mint új korában.
Hétvégén meglátogattam a gumist. Felkerültek az új Dunlopok a frissen fényezett alufelnikre, amik persze már az autóra is. Sikerült már esőben is tesztelnem a "medvetalpakat", elégedett vagyok velük.
Ismét Borbás Lacit választottam Sümegen. Megint nem csalódtam.
Kilóméteróraállás: 212440


Ápr 7.-én lejárt volna így ma vittük el vizsgára. 1-2 apróságot kellett rajta kicserélni, így összesen 35.000 ft- ot kellett költenem rá.
Állítólag 2 hete elfogadtak 1 rendeletet ami a hátsó szélvédőn lévő matricákat tiltja illetve korlátozza, és mivel ez állt a sikeres vizsga útjába, így a helyszínen eltávolításra került a Keleti Vég matrica..:-(
Itt a tavasz ideje költeni a pénzt :-)
- kettőstömegű lendkerék (ez fájt a legjobban...)
- kuplungszett
- termosztát
- 2db felső lengőkar
- bal oldali kormányösszekötő gömbfej
- kuplungmunkahenger felújító készlet
- jobb-bal hátsó hosszkitámasztó szilent
- 1db hátsó lengőkar
- 1db féltengely gumiharang
- Eibach -30mm ültetőrugó
km: 197.500


Rögtön a kérdésre válaszolva: nem.
A részletek:
1-2. kép: Jobb hátsó kerék, 5 mm
3-4. kép: Bal hátsó kerék: 4,2 mm
5-6. kép: Bal első kerék: 4,3 mm
7-8. kép: Jobb első kerék: 4,8 mm
Érdekes, a jobb oldali kerekeken mélyebb a borda...








Ideje volt lecserélni az ablaktörlőlapátokat is, mert már a lapát rögzítése el volt rohadva, a gumikat már csak szinte a 2 vége tartotta és lógott.
Valeo lapátpár került fel. Fura, hogyha esik az eső, akkor az ablak tiszta marad! :D

205e-nél megvolt a vezérlés csere, vízpumpával.
Sajnos olajat is vennem kellett, mert vhol csöpög. Szerelő szerint az olaj leeresztőcsavar szét van barmolva. Szóval majd cserés lesz, de megvárom a következő olajcserét, úgyis gyorsan szaladnak bele a km-ek.. :)
Következő projekt a termosztát beszerzés és csere, 80 foknál megáll a mutató..

