Blog
Úgy érzem ma születésnapot ünneplünk.
Újjá született az autóm.
Poraiból lett feltámasztva, vagy ha úgy tetszik a halálsorról megmentve!
Hogy őszinte legyek nem akartam én ezt az autót.
Egy 1.9-es SW-t szerettem volna ,de később , mert még a Punto is megvan.
Volt egy kis pénzem ,gondoltam próbáljuk ki magunkat,és bontsuk el.
Viszont a kis dög megfertőzött hazafelé, ez nekem KELL!
Így lett 1,9 SW helyett, 2,4 Sedan :))
Nagyon putri volt kívülről/belülről, nem számított.
Nem számított ,hogy akkora lyuk van a küszöbön ,hogy az öklöm befér, nem számít ,hogy nincs egy ép eleme, nem számít ,hogy semmi fénye nincs a fényezésnek.
Már akkor tudtam ,hogy ő is meglesz mentve (mint anno a Puntom)
Elkezdődött a lakatolás, kezdtem a küszöbbel ,hamar végeztem.
Alábújtam ,és láttam két pöttyöt az alján, hurrá, jöhet ki a szőnyeg.
Csavarhúzó a kézbe, hát nagyon hamar szitát csináltam az ajlából
/ Itt már nem volt őszinte a mosolyom /
Nem volt más lehetőség fel kellett borítani az oldalára,és uccu' neki.
Ki lett hegesztve minden rozsda, lekenve rozsdamaróval, rozsdagátló alapozóval, ki lett tömítve, és az egész alja le lett rücsizve (kerékjáratok is!!!)
Ez is kész lett.
Jöhetett a kemény dió, a fényezés.
(Nagyon sokat törtem a fejem a színen, fehéret szerettem volna,de a másik kocsim is fehér ,és úgy vagyok vele,hogy ami volt,az már nem lehet :D)
A választásom az Alfa Giulietta gyöngyház pirosra esett, de ,hogy egyedi legyen kevertettem bele lila gyöngyöket!
2hét kemény műanyag hegesztés , gittelés , csiszolás után megszületett.
Még van néhány apróság , pl küszöb szpoilerek. (Na ezzel is felszálltam a szopó rollerre, ugyanis elég gatya állapotúak) szeretnék bőr belsőt, bőr kormányt,és váltógombot ,meg ezt-azt. Majd idővel meglesz az is.
Az autó felélesztésében nem sok ember vett részt, viszont aki igen,annak köszönöm!
Édesapám : Lakatolásban való segédkezés
Gonosztevő: Szét és összeszerelés
Minden más az én kezem munkája(Lakatolás,fényezés, szét és összeszerelés)!!!
Beszéljenek helyettem a képek...








Én is nekiálltam,és megcsináltam. Szerintem alap dolog, sokkal komolyabb a megjelenése így!
Hőlégfúvóval melegítettem, majd szike és némi fizikai erőhatásnak köszönhetően megadta magát,szétjött.
800as vízpapirral megcsiszoltam a festendő részt,majd 2réteg matt fekete festékkel kifújtam.
Ragasztás vízálló szilóval történt!



Rain-X: kb. 80km/h felett az esőcseppek legurulnak a szélvédőről, kellemes és nyugtató látványt biztosítva a szemnek. A szer kb. fél évig marad az üvegfelületen, függetlenül az autómosástól, mert a részecskék beépülnek az atomszerkezetbe.
A vízlepergésnek köszönhetően kímélve vannak az ablaktörlő-lapát gumijai, hisz szinte alig kell őket használni. + a filmréteg miatt a szélvédő is jobban védve van az apróbb karcoktól.
A gumik szilikonnal lefújva.



Az ajánlott 5.000km helyett Ufi a 16.000-dik km körül élte meg első olajcseréjét.
A márkaszervizben az olajszűrő cseréje kissé problematikus volt, a szerelő kolléga szerint szépen és jól megépítették a Giuliettát, de a szervizelésébe már nem gondoltak bele. Az olajszűrő helyéről Pók - a piros 145-ösöm, és annak gyertyacseréje jutott eszembe.... szintén zenész.



A flexibilis csövem elrozsdált, így ki kellett cserélni.
Kapott a vas egy LoudLinket. Vagy ezt igazából én kaptam? :))
Jó cucc, kellemesen szól, végre nem csak a rádió szól.
De már most tudom hogy előbb-utóbb az lesz a veszte, hogy nem írja ki a lejátszott zene címét... Persze ez a fejegység hibája, de akkoris... :/

Tegnap történelmi pillanathoz ért a kis Alfetta újraélesztésére irányuló folyamat. Sok-sok küzdelem, fáradozás és munka után a muzeális minősítő bizottság előtt sikerrel vette a vizsgát, néhány héten belül pedig ott fog virítani az orrán meg a fenekén az OT rendszám. Anélkül, hogy az Oszkár díjátadókon megszokott cukormázas köszönet nyilvánításokba bocsátkoznék, meg kell említsem, hogy azért sokak áldozatos munkájának gyümölcse mindez és feltétlenül ki kell emeljem az Alfarium közreműködését. Bizton állíthatom, hogy idehaza az egyik legelhivatottabb és legprofibb társaság az övéké a young-, és oldtimer Alfa javítás/építés/szerelés területén. Kösz fiúk!

3105 Km és 267,66 Liter 95ös benzin (shel,omw) 8,4 Liter/100km jött ki. Tél,tavaszi mérés,nagyrészt hideginditások,és rövid távok voltak benne.
Hibakódmentesen, NTK lambdával.
A benne lévő akksi elég gatya volt, néha már nem is indított.
Kapott egy Exide Premium-ot (72Ah).
1
655
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Spider
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV