Blog
Tegnapi nap folyamán a nagy melegben feladta a harcot a klímakompresszor. Csapágyas lett sajnos, és szörnyű hangot adott ki. Nagyon kezdtem kétségbe esni így elvittem Zé -nek megmutatni , és rögtön diagnosztizálta a problémát. Szombat volt késő este , és a hosszbordás szíjat is ledobta magáról. Egy áthidaló megoldás lett kitalálva hogy rakjunk fel egy kisebb szíjt, ami a klíma nélkül változatban található. Nem messze volt is egy 0-24 es autós bolt volt készleten ilyen szíj. Késő este még kicserélődött a szíj újra jó minden. A kompresszort meg el kell vinni majd felújítani , vagy csere darab kell. Hálás köszönet Zé-nek, senki más nem tette volna ezt szombat este.
A sportlégszűrő vissza lett cserélve gyári eredetire.
A motortér és a belső kapott egy kis takarítást ma, illetve beszereltem a nappali fényt is, nem sok hely van a motortérben a trafójának, de még pont befért:-)
A belseje is alakul, még a kormányt kell kicserélni az ülések középső betétjeit kitakarítani és lassan kész,kicseréltem 4db-os ledekre a rendszám világítást is hátul, mindjárt jobb a színe..












Sikerült beszereznem egy komplett hátsó ablaktörlőt ( köszönet érte András bácsinak ) , ugyanis hiányzott az egész.
Nélküle szebb volt a kocsi fara, de kétségtelenül hasznos dolog.


Pár 156-on láttam már a dolgot, és szimpatikussá vált nekem. Sokáig tartott, de rászántam magam a dologra, hogy a pajzsba rácsot applikáljak. Kezdtem azzal, hogy a "csirkerács"-ból kivágtam a megfelelő darabot, aztán a pajzs külső részét is újítani kellett, egy kis üvegszál segítségével oldottam meg a dolgot. Aztán jött a fárasztóbb feladat, kivágni az eredeti műanyag rácsot.... Apám segítségével az is végbement, majd próbaként összeillesztettem az egészet, és már nem szedtem szét..... Nekem nagyon tetszik az elért eredmény.



miután tegnap levizsgázott, ma sikerült a nevemre írni! Nem volt több mint két óra, mázli hogy időpontra mentem!
folytatás jövőhéten, remélem sikerül megoldani a futóműbajokat.
Sajnos megadta magát, elfáradt a gumi vagy egy fekvőrendőr miatt szakadt le (márciusban cseréltem!).






Az általános 10e km-es szerviz: olajcsere, összes szűrő csere. A légszűrőt is kimostam, bár Lackó szerint 50000mérföldenként(?) kellene. Ez marhaság, szívem szerint 6000km-ként kipucolnám, de a 10e sem árt neki. Nem volt nagyon retkes, inkább csak a friss olajfilm réteg miatt pucoltam ki.
-olajszűrő: mayle
-pollenszűrő: valami aktívszenes
-olaj selenia racing