Blog
Ma megtörtént a klíma üzembe helyezése. Kapott olajat, s gázt. Nyomás próba is volt. Egyenlőre működik is :)
2 hónap után tele is tankoltam. Meg is lepődtem ámm.
3381Km / 272,9L =8,07
Ahogy én vezetek, ez kiváló! :)
A héten volt még egy majdnem kerek kmóra állásom is. :)


Eléggé le van harcolva a hátsó lökös, így nekiálltam.
Megpróbálták már javítani, elég nevetséges módon. Nem igen jött össze :D
Rám esteledett így nem végeztem,néhány kép ízelítőnek.
Sajnos nincsen hőfokra pontosan állítható hőlégfúvóm,így parasztosan forrasztópákával hegesztettem meg, erre a célra használom...
Lényeg,hogy ne csak a repedés mentén húzzuk végig oszt' jóvan', hanem rendesen olvasszuk össze, hozag anyagot is vigyünk bele. (elöl-hátul)
Figyeljetek ,hogy milyen műanyag a lökhárító,és ugyan olyan műanyagot olvasszatok hozzá.
Miután megvagytok a fölös műanyagot le kell csiszolni,majd finom gittel felhúzni, formára csiszolni!
(Egy műanyagos 200ft/cm -ért hegeszt nálunk, szóval nyaljon sót annyiért ) :)
Ugye milyen egyszerű? :D Nem az!
Folytatom ,ha haladok vele...
Update:
Most lett kést a fényezés!Hát a nagy töréssel megszenvedtem rendesen...Kapott fekete fillert, ezt is láthatjátok a képen! Azt lecsiszoltam 800-as vízpapirral, kontrolporoztam, erre azért van szükség,hogy lássuk meddig kell csiszolni a felületet.
A tükröket együtt fújtam a lökhárítóval! A színe még nem public,ezért fekete-fehér :))
További képek róla majd az autón lesznek!
MOD:
Már publik az autó így színes képek is "elérhetőek" :)))












A mai nap folyamán sparco- cartárs jóvoltából, amit ezúton is köszönök neki, ki lettek cserélve a hátsó lámpák, egy kicsit még furcsa a látvány de meg vagyok vele elégedve :)



Gondoltam csinálok róla egy blogot,hogy mivel is ütöm el a szabadidőm.
Saját kerék is van közötte, haverok kerekei, illetve sokszor keresnek meg fényezéssel.(Nem csak felni)
Az "extrémebbeket" feltöltöm,hátha valakit érdekel :)











Meglett az elsö 2000 km. Eddigi tapasztalatok a következök: Motorral és a futómüvel sokkal jobban megvagyok elégedve mint azt valaha is gondoltam volna.A fogyasztása is rendben van, vegyes kocsikázásnál 7,4-7,8 l/100 km.
P1320... ezzel a hibakóddal indult minden. Az elmúlt időszakban több alkalommal nem indult az autó. A fenti hibakód szinkronizációs hibára utal, a főtengely, és a vezérműtengely között. Kicseréltem a főtengely jeladót, a helyzet nem változott.
Mivel a vezérműtengely jeladó cseréjéhez meg kell bontani a vezérlést, ezt a műveletet szakemberre bíztam. Ésszerűnek tűnt elvégezni egyúttal a vezérlés cserét is, habár csak 50e km ment bele a csere óta, de az álmoskönyv szerint nem sok jót jelent visszatenni egy 50 ezret futott szíjat :D
Felhasznált anyagok:
Gates szíj
Litens (Canada) feszítő görgő
INA terelő görgő
Meyle vízpumpa
GM hűtőfolyadék
EPS holtponti jeladó
Bosch főtengely jeladó
A munkát végezte:
Alfa Szatmári
Dokumentálva a szervizkönyvben .
A képen látható generátor szabadonfutó (Gates, pontosabban INA) még nem került beépítésre, bár szükséges lenne...


Tiszteletemet tettem ma Német Misinél.A GT még nem volt nála, ezért felavattuk:-)
Szervo csövek ki-szét-2x 10cm-es darab le-atomerős hidraulikacsövek a helyükre be.
Hajszálrepedés volt mindkettőn, éppen csak, de icipici olajfolt volt a garázsban a padlón, ezért a Német Service Dunakeszin rendbe tette:-)
Szervo olaj cserélve egyúttal.





0
621
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV