Blog
2 új gumiabroncs vétele. A keréken található három harapásnyom közül egy sem volt javítható, nemhogy három...



Tegnap kaptam Wikicicától egy ajándékot. Saját két kezével készített csomagtér takarót. Nagyon jól néz ki. Köszi Wikiiiii! :))


megvaaaaaaaaaaaaaan! sikerült ma megszerezni a muzeális minősítést, tetszett a bizottságnak is az autó :-) kb. 2 hét múlva forgalmi vizsga.

Sikerült összehozni az átadós talit is Marekkal. Így végre hozzám került (0807) a kuplung tárcsa. Igaz, hogy használt, de elég jó állapotban van. A kinyomócsapágyamat cserélni kellene, mert fütyül, de ha már hozzányúlunk, akkor a tárcsát is cserélném, mert mióta nálam van az autó, nem volt cserélve (~75.000km..) és előtte is isten tudja mikor.. Tehát már pont megérett rá. A vásárolt tárcsában 30.000 körüli km lehet. Ha 50ezret esetleg még elmegyek vele, akkor már nem jártam olyan rosszul. :)
Fél év se kellett hozzá és összejött megint a tízezer.. (0813) 190000. km-nél tartunk. Fotó sajnos nem készült róla, mert egy-két hete kiégett a háttérvilágítás izzója és így alig látható a kijelző. 200ezerig kicserélem.. :)
Miután Dévid felvetette hogy jó lenne találkozni, a csapat döntött. Először a dátumról, aztán a délutáni időpontról. Miután bedobtam a Ság-hegyet, mit lehetséges helyszínt már el is dőlt a dolog. Pillanatok alatt megszerveződött a konvoj is Pápáról. ( A macska meg fel van mászódva a fára.) Miután időben végeztem a kocsimosással (Pókmosással) elmentem eléjük. Négy Alfa és egy majdnem Alfa volt a sorban.
Érkezés után a csapat úgy döntött, hogy nézzük meg a hegyet. Elveimmel ellentétesen (Aki 30 méternél többet megy gyalog, az csavargó.) felmentem velük. Jó kis túra volt. Miután itt voltam katona 1988-ban, sok mindent tudtam mesélni a csapatnak.
Meglepve tapasztaltam, hogy "be nem jelentkezett" résztvevők is érkeztek Pápáról, két 166-al. Velük a hegytetőn találkoztunk.
Mire leértük megjött az utolsó bejelentett Cartárs is, így a szokások evős/ivós program következett.
Ide újabb Alfás pár érkezett.
Már csak a fényképezés volt hátra és elindult hazafelé a csapat.
Összesen 11 autó jelent meg. Szerintem mindenki élményekkel tele ment haza.








Nem szeretnék olyan hibát elkövetni, melyet sok - a sötét oldalra frissen átálló és ezen manőver helyességét magának igazolni kénytelen - embertől annyiszor láttam. Nem szeretném a fogyasztási adatokra polírozni a ... billentyűzetet, de meggyőző az első érték. Ha már kerreg :))
A kocsit 3/4ed tank körül hoztam el, most fogyasztottuk ki az első saját tankot, összesen bő 1000 km-t mentünk gyorsan (mármint a Gergely naptár szerint gyorsan, azaz kis intervallumon belül).
Az imént tankoltunk bő 44 litert bő 700 km után. Igazából elment volna még sokat, csak a V6 után a 700as érték annyira magasnak tűnt, hogy megtankoltam szűk negyedtankos szintjelző állásnál.
A fedélzeti vörös fényű tündérke össze-vissza mutat, pl. városban az autópályás átlag folyton lemegy. Ami nyilván nem így van. Ezen kívül a range amit kiír egész egyszerűen nevetséges, ritkán nézem, de akkor is kacagásra hív.
Nos, ennyi volna. Az, hogy egy közel 10 éves konstrukciójú motor egy majd' másfél tonnás 8 éves használatot, átélt kocsiban ilyen menetteljesítmények mellett így fogyasszon, az számomra meglepő. A sötét oldal varázsol? A GTV, kb ugyanígy vezetve másfélszer ennyit eszik, de ennek is és annak is minden cseppje megéri ;) Kívánom, hogy mindnyájan megtapasztalhassátok egyszer mind a két élményt.
Nekem most - egy rövidebb-hosszabb külföldi tartózkodás előtt - szükségem volt a GTV-nél komfortosabb, gazdaságosabb és modernebb közlekedési eszközre. Kicsit örülök, hogy végül nem egy Volvo D5, vagy egy BMW 30D lett a választás, bár ezt nyilván csak sejteni tudom, hogy így jobb. Egy Alfát vezetni egészen más, az 56 pedig még elég közvetlen nekem, ha 10-15 évvel idősebb lennék, lehet a tankszerű 59-es jobban tetszene...
No, túl sok a szöveg, gyorsan akkor egy összegzés:
- ~6,28liter gázolaj / 100 km
- fél távon rossz termosztát, ami miatt többet ehet, viszont ez idő alatt - pont a nem megfelelő hőmérséklet miatt kevésbé terheltem, igyekeztem megállni...
- a második fél távon azért megismertem mit tud, ahogy Miki (count M) barátom is tolta neki nyilván a próbakörön
- vegyes körülmények, szűk harmad város, a többi pálya (140 körül) és kevés autóút (100 körül).
Ciao


Hosszú idő után, végre újra összejött a nyugati banda.
Jó volt veletek, mint mindig.
Köszi a résztvevőknek ezt a szép délutánt.







0
598
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV