Blog
A lista egy elemmel kevesebb lett.
A gyári hangszóró kikerült,helyette
-Mac Audio MP-2.16 (előre)
-Mac Audio Mobil Street 16.2 (hátra)
Bár a csipogók beszerelése még hátravan. Nem passzol a gyári helyett...
A gyári fejegység maradt.
Egyelőre. XD
Kuponvilágon fedeztem fel őket----> Toob autómosó
7500 huf volt egy klímafertőtlenítés és gáz feltöltés. Mert kellett bele. 300g volt a lefejtett, 550g a visszatöltött gáz mennyisége. Plusz ajándék kéderápolás.
Vásárlásnál, mikor átnézettem felhívták a figyelmemet,hogy van azért mit költeni a kicsikére. A felső lengőkarok,illetve a stabrúd szilentjei kivoltak. Érdekes,hogy az alsókat kicserélték akkor a felsőket miért nem?
Mivel kiderült,hogy hiába cseréltettem ki nyüszögni fognak és ráadásul nem is a legjobb minőségűt sikerült bevásárolni, kis segítséget kértem Ferkétől aki Zé.-hez irányított.
Zé. csinált nekem egy nyüszögésmentes autót.
Tegnapi nap folyamán a nagy melegben feladta a harcot a klímakompresszor. Csapágyas lett sajnos, és szörnyű hangot adott ki. Nagyon kezdtem kétségbe esni így elvittem Zé -nek megmutatni , és rögtön diagnosztizálta a problémát. Szombat volt késő este , és a hosszbordás szíjat is ledobta magáról. Egy áthidaló megoldás lett kitalálva hogy rakjunk fel egy kisebb szíjt, ami a klíma nélkül változatban található. Nem messze volt is egy 0-24 es autós bolt volt készleten ilyen szíj. Késő este még kicserélődött a szíj újra jó minden. A kompresszort meg el kell vinni majd felújítani , vagy csere darab kell. Hálás köszönet Zé-nek, senki más nem tette volna ezt szombat este.
A sportlégszűrő vissza lett cserélve gyári eredetire.
A motortér és a belső kapott egy kis takarítást ma, illetve beszereltem a nappali fényt is, nem sok hely van a motortérben a trafójának, de még pont befért:-)
A belseje is alakul, még a kormányt kell kicserélni az ülések középső betétjeit kitakarítani és lassan kész,kicseréltem 4db-os ledekre a rendszám világítást is hátul, mindjárt jobb a színe..












Sikerült beszereznem egy komplett hátsó ablaktörlőt ( köszönet érte András bácsinak ) , ugyanis hiányzott az egész.
Nélküle szebb volt a kocsi fara, de kétségtelenül hasznos dolog.


Pár 156-on láttam már a dolgot, és szimpatikussá vált nekem. Sokáig tartott, de rászántam magam a dologra, hogy a pajzsba rácsot applikáljak. Kezdtem azzal, hogy a "csirkerács"-ból kivágtam a megfelelő darabot, aztán a pajzs külső részét is újítani kellett, egy kis üvegszál segítségével oldottam meg a dolgot. Aztán jött a fárasztóbb feladat, kivágni az eredeti műanyag rácsot.... Apám segítségével az is végbement, majd próbaként összeillesztettem az egészet, és már nem szedtem szét..... Nekem nagyon tetszik az elért eredmény.



4
569
Fórum
Friss topicok
- Junior
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Spider
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10