Blog
Szívás. Talán ez jellemezheti az összes műveletet. A felső lengőkarokkal semmi gond nem volt, kivéve mikor a csavar nem ment át a perselyen. Fúrás közben elromlott a fúró, leégett. Miután átfúrtuk mind a 4 darabot, már simán felment a helyére. Nagyobb probléma volt az alsó lengőkarokkal. A lengéscsillapító alatti szilent darabokban jött ki, de úgy, hogy a fém kerete összeszokott a lengőkarral, 1 órát kalapálás árán sikerült kiszedni. befelé már könnyen ment. A két pántnál sem volt egyszerű művelet kicserélni a szilenteket, mivel a belső oldalnál egy fém hengeren mozog az egész, amit nagyon kín-keservesen sikerült csak szétpréselni. Mikor leszedtük azt az alumínium pántot, tolómércével átmérve biztossá vált, hogy a szilent 4 mm-vel nagyobb átmérőjű a pántnál. Szerencsére a műhelyben, ahol ezt az egész műveletet realizáltuk volt eszterga, így méretre esztergálva simán belement. Felrakni a poliuretán szilenteket már nem volt nehéz. Sok munkát és időt igényelt a tisztítás és a régi szilentek kipréselése.



Felpróbáltam a konzolra a rásegítőt, remélem jól mértem és elfér mindenhol. :)
Hamarosan meghegesztem a tartóelemeket, rápróbálom a műszerfalra. Aztán ha minden stimmel, jöhet a közdarabok esztergálása, és az elektromos élesztés.




Reggel megvettem a hátsó kerekekre az abroncsokat.
Délben elvittem a gumishoz, kicserélte+centír.
A felnit (is) Viktorra bíztam...nem bántam meg. :-D Nem volt elképzelésem, hogy milyen legyen. Nem is gondolkodtam sose rajta. Csak jelezte, hogy az ezüst nem fogja már adni a fehér alatt...hát jó! Isten vagy!
Már meg lesz a pár centi pénisz hosszabbító! Már érzem, hogy nem fér a gatyába! :-) Hehehe





Miért nem tudom feltöltés után rendezni a képeket? Kell egy olyan gomb.
Kezdem látni a fényt az alagút végén. :-) Kurvajólesz! Tetszik nagyon!










Jobb LED izzót találtam előre!
Nincs benne ellenállás, de nem is kell, mert a felvett áram (150mA) elég nagy ahhoz, hogy nem jelez a computer!!! Mivel nincs ellenállás, ezért kisebb a hő leadás ezért a foglalat sem melegszik túl. És a fénye is nagyobb mint az előző volt (13SMD LED). Létezik 5000K vagy 6000K verziókban is.
T10 White 38 SMD LED

Öreg Alfa nem vén Alfa... amit mi sem mutat jobban, hogy az ilyen vasakat nem a múzeumban kell tartani, hanem rendeltetésüknek megfelelően kell használni. Remek alkalom erre egy veterán hegyi felfutó verseny, pont olyan amire szombaton sok került Visegrádon. Apró hibaként merült fel, hogy mire elküldtem a nevezést, már betelt a létszám, de sebaj, nyugtatott az egyik szervező telefonon, ha valaki visszamondja, a helyszínen még be lehet ugrani helyette. Rövid tanakodás után úgy döntöttem, hogy akármi is lesz, megmozgatom a vasat és csatlakoztam az Alfarium csapatához. Végül senki nem volt olyan bátor, hogy visszamondja a nevezést, így a pályát versenykörülmények között nem látta a gép, de egy percig sem bántam meg hogy lementem. Remek rendezvény volt, az autóknál csak a helyszín volt gyönyörűbb. A hangulatról árulkodjanak a képek itt és az Alfarium facebook oldalán. Zárásként azért még annyit, hogy a 80 nevezőből 9 öreg Alfa volt.




1
725