Blog
A minap sikerült megpuszilni egy karót, így a jobb első sárvédőm, a jobb első fényszóróm és az első lökösöm kuka...
Elgurítottam a vasat az autoandor műhelybe, segítőkészen fogadtak, most várom a fejleményeket. Van hozzá bontott cucc, ráadásul színben, de ha már ott van 1-2 apróságot még megcsinálunk rajta.
Mindig vigyáztam az autóra, mikor megtörtént a baj és megláttam, megállt bennem az ütő. Igaz mondták, hogy sokkal komolyabb is lehetett volna, de azért nah...
Költség még képlékeny, majd frissítem az adatokat.
UPDATE:
Jobb első sárvédő színben, bontottan került felhelyezésre, jobb első ajtó bontottan, fényezve került felhelyezésre, jobb első fényszóró bontottan, illetve első lökös bontottan, fényezve került fel.
Ha már ott volt, a jobb hátsó sárvédő kerék előtti rozsdától rágott részét is megcsináltattam, kapott még új szelepfedél tömítést is, plusz 1-2 apróság.
Az egész művelet 150.000-be fájt. Rosszabbul is járhattam volna...


Megérett a gyári akku a cserére. Tibcsi166 cartárs pár hónapot használt EXIDE 74Ah 680A-es ex akkuja került bele ( Ő vett egy nagyobbat a 2.4-be). Már a múlt telet is nehezen viselte, idén nyáron 2 hét állás után alig akarta életre kelteni a vasat.




Porlasztócsúcsok cserélve Bosch 0125-ösre, új rézgyűrűkkel, kiváló Superdiesel csúcsok végre dobozban rohadnak :-)
Nagy kínlódások árán hátsó futómű szilenteket sikerült jó áron beszerezni, váltórudazat burkológumit (AKA cowling), plusz felújított hátsó féknyergeket - amik alapos tisztítás után kaptak egy RO55, majd hőálló ezüst kezelést. Végre van normális légszűrőház alsó rész, meg Ufi szűrő, gyári váltógomb és gumiütközők a motorháztető, csomagtérajtó alá.
Vadonatúj Sachs kuplungszerkezet megérkezett - 25E, és 185/65R14-es gumik is, teljesen időszerű a csere, unom a traktorméretű (eggyel nagyobb) ősgumikat, amik fent vannak.
Denso izzítógyertyák 1007 Ft/db
A kuplungtárcsa már korábban megvolt.


Garanciális javításban korrigálták az elsőre nem annyira sikerült futóműállítást.
Ma a 156 is megkapja a Dinitrol alváz és üregvédelmet. A 145 2éve kapta és nagyon bevált.
Eléggé nehéz kísérletnek tűnt, de pikk-pakk meglett a gyári hátsószárny, Trencsik-Tata, ezzel a lendülettel gyorsan le is fújattam majd kb 2órás művelet volt a felszerelés...A HEKO légterelők meg 1.5 cm levágása után be is kerültek a helyükre, ennyit a méretpontosságról a 21.-ik században...:-)




Tegnap leszereltem az EGR szelepet. Volt benne koksz rendesen. Miután nincs kedvem fél évente tisztogatni, arra az elhatározásra jutottam, hogy ledugózom. Vágtam ki hozzá anyagot. Az EGR szelepet azért megpucoltam, hogy ne koszosan rakjam vissza a helyére.


2
784