Blog
Vettem egy magasnyomású tisztítót...... igaz, csak gagyi, 100 bar maximális nyomással működik, nem fűti a vizet, de a célnak tökéletesen megfelel. Van hozzá autómosó fej is, így a szokásos 30 perc és 1 óra helyett 10 perc alatt végeztünk a kocsimosással, az eredmény pedig olyan, mint mikor csak kézzel tisztítottunk. A G-wash most is bizonyított, kb. 8 ml autósampont hígítottam 3 deci vízzel, ami természetesen az egész autóra bőven elég volt. Lacci33 kollégával viszont már törjük a fejünket egy aktív habos autósamponon, szóval ha kifogy a G-wash, azt vesszük meg.
Nos jó szórakozás volt & voltunk páran Alfások! :) A Lambo meg gratis! :)
Kau & Ystuc ismert szépségeiteket lájkoljátok!? :D






A múltkori gyári hibás SKF csapágy után vettem még egyet. A norautóban tették be. Igaz, hogy 9990 pénz volt, de legalább 1,5 óra alatt kész lett. A futómű továbbra sincs beállítva. Most a jobb kormánygömbfej lóg szerintük. Sebaj, azt is vettem. Ott 7500-ért adtak volna egyet, én 3490-ért vettem a Lángautóban.
Úgy érzem ma születésnapot ünneplünk.
Újjá született az autóm.
Poraiból lett feltámasztva, vagy ha úgy tetszik a halálsorról megmentve!
Hogy őszinte legyek nem akartam én ezt az autót.
Egy 1.9-es SW-t szerettem volna ,de később , mert még a Punto is megvan.
Volt egy kis pénzem ,gondoltam próbáljuk ki magunkat,és bontsuk el.
Viszont a kis dög megfertőzött hazafelé, ez nekem KELL!
Így lett 1,9 SW helyett, 2,4 Sedan :))
Nagyon putri volt kívülről/belülről, nem számított.
Nem számított ,hogy akkora lyuk van a küszöbön ,hogy az öklöm befér, nem számít ,hogy nincs egy ép eleme, nem számít ,hogy semmi fénye nincs a fényezésnek.
Már akkor tudtam ,hogy ő is meglesz mentve (mint anno a Puntom)
Elkezdődött a lakatolás, kezdtem a küszöbbel ,hamar végeztem.
Alábújtam ,és láttam két pöttyöt az alján, hurrá, jöhet ki a szőnyeg.
Csavarhúzó a kézbe, hát nagyon hamar szitát csináltam az ajlából
/ Itt már nem volt őszinte a mosolyom /
Nem volt más lehetőség fel kellett borítani az oldalára,és uccu' neki.
Ki lett hegesztve minden rozsda, lekenve rozsdamaróval, rozsdagátló alapozóval, ki lett tömítve, és az egész alja le lett rücsizve (kerékjáratok is!!!)
Ez is kész lett.
Jöhetett a kemény dió, a fényezés.
(Nagyon sokat törtem a fejem a színen, fehéret szerettem volna,de a másik kocsim is fehér ,és úgy vagyok vele,hogy ami volt,az már nem lehet :D)
A választásom az Alfa Giulietta gyöngyház pirosra esett, de ,hogy egyedi legyen kevertettem bele lila gyöngyöket!
2hét kemény műanyag hegesztés , gittelés , csiszolás után megszületett.
Még van néhány apróság , pl küszöb szpoilerek. (Na ezzel is felszálltam a szopó rollerre, ugyanis elég gatya állapotúak) szeretnék bőr belsőt, bőr kormányt,és váltógombot ,meg ezt-azt. Majd idővel meglesz az is.
Az autó felélesztésében nem sok ember vett részt, viszont aki igen,annak köszönöm!
Édesapám : Lakatolásban való segédkezés
Gonosztevő: Szét és összeszerelés
Minden más az én kezem munkája(Lakatolás,fényezés, szét és összeszerelés)!!!
Beszéljenek helyettem a képek...








Én is nekiálltam,és megcsináltam. Szerintem alap dolog, sokkal komolyabb a megjelenése így!
Hőlégfúvóval melegítettem, majd szike és némi fizikai erőhatásnak köszönhetően megadta magát,szétjött.
800as vízpapirral megcsiszoltam a festendő részt,majd 2réteg matt fekete festékkel kifújtam.
Ragasztás vízálló szilóval történt!


