Blog

>> SzervizSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2012-09-07

Összeraktuk a futóművet. Első pár km alapján feszesebb lett az egész, érzékenyebb a kormánymozdulatokra a gépezet.... semmi nem kopog és zörög elöl, nagyon szokatlan. Kíváncsi vagyok, hogy a nagyobb sebességű kanyarokat hogyan fogja venni az autó

 
>> Eseménybeeep146 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2012-09-07

Mai nap hivatalosan is megszűntem Alfás lenni. Eladtam. 2 hónapja döntöttünk a családi tanácsban, hogy megérett az idő a cserére. Nagyobb, halkabb, puhább kell. Baromi gyorsan rátaláltunk az utódjára (nem maradtam a márkánál), és meghirdettem a 146-ot. Nagyon nem voltak jelentkezők végül egy barátom vette meg. Alapvetően nem vagyok szentimentális típus, és az Alfás aktivitásom is nagyon gyér volt az utóbbi években, de 8 év az 8 év. Remélem ugyanolyan jó sora lesz a jövőben......

 
>> Tuning és extraTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2012-09-07

Nagyon adja! :-) Nem kommentelem! :-D

>> EgyébG-Burt // Alfa 145 1.6 boxer "TÖRPI" // 2012-09-06

2012.09.06-án elkelt. Kisbarátomhoz, Gasparl kollégához került. Őt is megkönnyeztem.

>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2012-09-07

Szívás. Talán ez jellemezheti az összes műveletet. A felső lengőkarokkal semmi gond nem volt, kivéve mikor a csavar nem ment át a perselyen. Fúrás közben elromlott a fúró, leégett. Miután átfúrtuk mind a 4 darabot, már simán felment a helyére. Nagyobb probléma volt az alsó lengőkarokkal. A lengéscsillapító alatti szilent darabokban jött ki, de úgy, hogy a fém kerete összeszokott a lengőkarral, 1 órát kalapálás árán sikerült kiszedni. befelé már könnyen ment. A két pántnál sem volt egyszerű művelet kicserélni a szilenteket, mivel a belső oldalnál egy fém hengeren mozog az egész, amit nagyon kín-keservesen sikerült csak szétpréselni. Mikor leszedtük azt az alumínium pántot, tolómércével átmérve biztossá vált, hogy a szilent 4 mm-vel nagyobb átmérőjű a pántnál. Szerencsére a műhelyben, ahol ezt az egész műveletet realizáltuk volt eszterga, így méretre esztergálva simán belement. Felrakni a poliuretán szilenteket már nem volt nehéz. Sok munkát és időt igényelt a tisztítás és a régi szilentek kipréselése.

 

Felpróbáltam a konzolra a rásegítőt, remélem jól mértem és elfér mindenhol. :)
Hamarosan meghegesztem a tartóelemeket, rápróbálom a műszerfalra. Aztán ha minden stimmel, jöhet a közdarabok esztergálása, és az elektromos élesztés.

 
>> Szervizlakosg01 // Alfa 147 1.9 JTD 16V // 2012-09-06

Reggel megvettem a hátsó kerekekre az abroncsokat.
Délben elvittem a gumishoz, kicserélte+centír.

>> Tuning és extraTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2012-09-06

A felnit (is) Viktorra bíztam...nem bántam meg. :-D Nem volt elképzelésem, hogy milyen legyen. Nem is gondolkodtam sose rajta. Csak jelezte, hogy az ezüst nem fogja már adni a fehér alatt...hát jó! Isten vagy!



Már meg lesz a pár centi pénisz hosszabbító! Már érzem, hogy nem fér a gatyába! :-) Hehehe

>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2012-09-06

Miért nem tudom feltöltés után rendezni a képeket? Kell egy olyan gomb.

Kezdem látni a fényt az alagút végén. :-) Kurvajólesz! Tetszik nagyon!

>> Tuning és extraTibcsi166 // Alfa 159 SW 2.4 JTDm 20V Distinctive // 2012-07-01

Jobb LED izzót találtam előre!

Nincs benne ellenállás, de nem is kell, mert a felvett áram (150mA) elég nagy ahhoz, hogy nem jelez a computer!!! Mivel nincs ellenállás, ezért kisebb a hő leadás ezért a foglalat sem melegszik túl. És a fénye is nagyobb mint az előző volt (13SMD LED). Létezik 5000K vagy 6000K verziókban is.

T10 White 38 SMD LED