Blog
Szóval nyár elején megvettem. Nyár közepén el is kezdtem használni. Hozta amit vártam tőle. Egyszerű szerkezet, megy és csak megy. Amit a vizsgára megcsináltunk az elég volt egész évben. Télre kellett egy téli kerék szett. S csak tisztán tartására s pár apróságra, extrára kellett költenem... Sikerült is 3500km-t megtennem. Átlagban 10,2L es ! Fogyival. OK, hogy igénytelen, mint az atom, de ez majdnem annyi, mint a 2000 8V 155 é. De ez egy fűnyíró és nem is megy ahhoz képest... Így megfogalmazódtak a 2009-es tervek... ;)
Nem fűtött a bella ezért kapott egy új Behr termosztátot!!!most már olyan meleg van benne mint a demjéni melegvízben....
Alfredo névnapja alkalmából (febr. 7. Rómeo) olajcserét (Castrol 10w40), új szűrőket, fojtószelep tisztítást, teli tank benzint és egy mosást kapott. 145500km.
2012.02.09.-én ki lett cserélve a kuplung munkahenger igaz utángyártottra remélem jó lesz.Az egész munka művelet kemény 20 percig tartott.

Elérkezett a negyedik olajcserém időpontja. Úgy tűnik, ráálltam a 15 ezres olajcsereperiódusokra, a bejáratás utáni 4000-es olajcserét követően mindig úgy jött ki, hogy 15 ezrenként cseréltettem. Ez jó, hiszen rövidebb, mint a gyár által előírt 20 ezer, de azért az ideális a 10 ezrenkénti lenne.
Az Elaforgnál vettem a szerviz szettet (olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő), Karcsiék adatai szerint a gyár az 1,9-es, 170 lovas dízelhez már a Selenia Sport 5W-40 olajat ajánlja, így most ez került az autóba. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e érezhető különbség... egy kicsit halkabb motorhangnak például örülnék :)
A szervizelést ismét az Autóház Budaörs végezte. Most került sor az első és a hátsó fékbetétek cseréjére is, érdekes módon kb. egyszerre koptak el...
Garanciában cserélték a váltógombot , ugyanis az alsó fele elkezdett mattulni. Megigazították a lógó motorvédő műanyagokat is és a kilincseken is állítottak kicsit, télen a hidegben ugyanis néha nem ugortak vissza a helyükre.
Köszönöm Horváth Lacinak és Rohodi Misinek az ügyintézést és az odafigyelést!



2012 02 07-én meg adta magát a kuplung munkahenger sajnos folyik belőle az olaj úgy néz ki csere szavatos már meg is rendeltem elméletileg holnap itt is van és még olcsóbb mint a bontott igaz utángyártott.Ha minden jól sikerül akkor talán még beszerelésre is sor kerül.Folyt.köv.
Szép lassan haladok a kocsival sajnos, mert meló mellett elég nagy arányban jelentkezik az időhiány tipikus esete, de a lelkesedés egy fikarcnyit sem csökkent, cserébe a megszállottság foka egyre nő :) Legutóbb az első fényszóró állító motor tartóját sikerült , hogy elegánsan fogalmazzak könnyűfémből rekonstruálni, valamint a gyenge állapotú belső jobb hátsó lámpát is kicseréltem, közben beszerzésre kerültek Nici barátomon keresztül szűrők mindenhez, egy 2.körben már tényleg tökéletesen illeszkedő termosztát, kézifékbowdenek,szelepfedél tömítés, 4 külső kilincs, mert osztrák léte miatt a kilincseket kicsit megette a sólé, de most már megvannak a csilli villi új vasak is.

Eljött ez a nap is :) Végre fent van a Zender! Jó munkához idö kell tartja a mondás...hát ebben az esetben ez igy is volt. Nem keveset vártam rá de a látvány kárpotol...



Nem volt sok időm, ezért most írom.. meggyógyult a gép egy hét alatt :) Már volt azóta némi kilinccsel előre autózás a hóban.
Szeretem ezt a ribancot, pedig rendesen megvezet!