Blog

>> Tuning és extraVik.. + Rich // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2012-03-31

Kicserélődött a kormány egy másikra, ami bőrös, légzsákos, és a tetőre is került egy antenna a jobb vétel érdekében.

A kormány Marklartól származik, nem csináltunk vele semmit, csak feltettük. Szerintem jól néz ki még kopottan is. Elvégre a jó bőr, az mindig jó bőr.

 
>> SzervizVik.. + Rich // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2012-01-28

A mai napon tisztításra került a pillangószelep, illetve kapott az autó a légtömegmérőhöz egy "részecskegyorsítót", amitől picit megnő a teljesítménye, ezzel párhuzamosan pedig csökken a fogyasztás.

 
>> EseményTozo // Alfa 159 SW 1.9JTDm 8V Progression // 2012-02-05

Hosszú hónapok után sikerült lencsevégre kapnom a regenerálást ma este autópályán. Ahogy felhajtottunk, a fogyasztás 5.5-ről 10,5-re felugrott, bő 10 percig így is maradt, majd hirtelen vissza 5,5-re.

 
>> SzervizDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2012-02-02

Anno költségtakarékosság, na meg egy kis tuning miatt, ami csak a hangzásban jelenik meg, Parragi Dupla Dtm sportbobot vettem. Eddig bírta. Arra lettem egyik nap figyelmes, hogy igen lóg.Kirohadt a vége. Ennyit ér az egész. Ha esetleg vennék,akkor legközelebb rozsdaálló anyagból. Na de maradtam a gyári dobnál.Vagyis szerettem volna, de 56.000,-Ft alatt egyet se mutatnak. Na ne..... Erhard segített!!! MTS típusú után gyártott dobot küldött,itt volt rendelés után a 3.napon. Először azt hittem,hogy nem lesz jó, mivel az eredetinek hatalmas nagy téglalap alakú dobja volt. De 5 perces munkával fent volt ez is, és PATENT!!!! Megtudtam, hogy a nagyobb kereskedők 120% tesznek a beszerzési árra,beszéltem egy kereskedővel itt helyben. Hát nem pofátlanság? Köszönet Erhardnak,nem is kevés!! :)
Na de azét az jó dolog,hogy ha hátulról nézem a vasat,akkor nem látni azt az irtó nagy dobot, ami a gyáriaknál látszik! :)

 
>> Tuning és extraDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2012-01-20

Ma megkaptam a vadi új váltó és kézifék szoknyát. Nagyon szép lett! Természetesen piros varrással van! :) Egy bőrdíszműves készítette az eredeti alapján, és nem utolsó sorban a neten talált árak 50%-án. :)
Már csak a kormány bőrözése van hátra, na meg szerezzünk egy váltógombot.

 
>> SzervizDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2012-01-05

Ma megjött a Vaterán vásárolt horpadás javító szett. Majd meglátjuk! :) Van a Youtubon róla videó, van amit javít 100%-an, 70-80%-an, de van olyan amit nem tud kihúzni. Ha jó idő lesz,akkor megpróbálom,mit vesztek vele? 3000,-Ft volt.

 
>> SzervizRicoe156 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2012-02-04

Az aksi megadta magát. Pontosan 2010.augusztusában vettük. Banner. Persze számla nélkül....

Tököm. :-/

Vettünk bele másikat.

>> SzervizRicoe156 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2012-01-16

Fékcsövet kellett csak cserélni.+fékolaj
Xenon kiszedve. Nehogy gáz legyen.
A bal oldali lámpában a foncsor el van repedve. Csere folyamatban.
Support 10K
Műszaki 28K

>> EseményZolika155 // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2012-02-06

Hát én is elkezdem írni a blogomat.

Kezdett annyi pénzem lenni, hogy már tényleg nézegethessek autót. Az alap volt, h csak ALFA !! Akárkinek mondtam, hogy alfát akarok, egyből jöttek a szövegek: "szar olasz, olaszt ne vegyél, az olaszok szarok, miért nem veszel inkább Suzukit?" Tudom, hogy nem hibátlan típus, főleg nem egy 20 éves, de könyörgöm ez legalább kinéz valahogy... :D Nekem a régebbi típusok közül csakis a 155 jöhetett szóba! Sedan, elférjek benne a 18x centimmel, úgy, hogy azért a mögöttem ülő ne térdelje ki a hátamat. Meg külsőre szerintem az akkori, de a mai autók közül is a legszebbek egyike! Annyira agresszív, sportos de mégis elegáns, szóval tetszik és kész. Szombathelyre mentünk a kocsiért IC-vel, úgy tervezve, hogy haza már 4 keréken jövünk.Véletlen bukkantam rá, fent sem volt HaHu-n. Felhívtam, rendes volt a tulaj, elmondott mindent, a nagyobb hibákat is felsorolta.

- kettesbe visszakapcsolva magas fordulaton recseg a váltó
- bal első ablak kiékelve, kiugrott a sínből
- horpadások és karcolások helyei (annyira nem vészesek)

Amiket csak a helyszínen mondott:
-nincs a klíma feltöltve, ezért a szivargyújtóról megy a légbefúvás...
-szorul, nehézkesen nyomható a gáz, olajozni kell a gázbowden-t..

Mondta, h felrakja a téli gumit is, gondoltam előre kettőt és ennyi. Hát 4 db téli gumi van a kocsin, és 4 db nyári felnin meg a pincébe! Így nem jártam rosszul szerintem. Legalább nyárira váltásnál és fordítva csak centírozni kell! :)

A haza út lement rendben, motorikusan semmi panasz. A fentebb említett recsegés, lehet hogy a nyugodtabb és óvatosabb vezetésnek köszönhetően egyszer sem jött elő! 5-ben 2500-3500-as fordulaton jöttünk végig, nyomatékosan tette a dolgát. Jah, és szereti a benzint az tény :)

u.i.: 225607 km volt az órában mikor vettük.

 
>> SzervizMarklar155 // Alfa 155 SW 2,0 16V // 2012-02-04

Szóval, törzskönyv még nem lett meg, de az autó már nálam volt. Így elkezdtem az átnézését, javítását, szépítgetését. Az első lökösök le voltak pattogva, hátsó lökös törött, sok-sok kavics nyom. Retek belső. A motor viszonylag kellemesen muzsikált. Kapott belső hűtésű, 257 es AR féket. Jó tárcsákat, kevertettem festéket, Neki álltam doblemezeket is rozsdátalanitani.
Nem hazudtolta meg magát :) A jobb első váznyúlványon, hátsó doblemezen voltak hiányosságok. A Tesco gazdaságos dísztárcsákat helyre raktam (Qka), az egyébként még jó, de virsli gumikat/ acél felniket eladtam. Kapott helyette Alessio F1 et, és 195/50R15" előre, hátra 205/50R15" gumikat. Kénytelen voltam lakatost is meglátogatni. Közben elérkezett a vizsga időszak is. Így kiglancolva, kitakarítva, megszépítve csont nélkül átment. Természetesen a motor sem maradt ki. Friss olaj, gyertyák, szűrők, fagyálló... Az csak természetes, hogy kapott valami rádió félét is...