Blog
Kicserélődött a kormány egy másikra, ami bőrös, légzsákos, és a tetőre is került egy antenna a jobb vétel érdekében.
A kormány Marklartól származik, nem csináltunk vele semmit, csak feltettük. Szerintem jól néz ki még kopottan is. Elvégre a jó bőr, az mindig jó bőr.


A mai napon tisztításra került a pillangószelep, illetve kapott az autó a légtömegmérőhöz egy "részecskegyorsítót", amitől picit megnő a teljesítménye, ezzel párhuzamosan pedig csökken a fogyasztás.
Hosszú hónapok után sikerült lencsevégre kapnom a regenerálást ma este autópályán. Ahogy felhajtottunk, a fogyasztás 5.5-ről 10,5-re felugrott, bő 10 percig így is maradt, majd hirtelen vissza 5,5-re.

Anno költségtakarékosság, na meg egy kis tuning miatt, ami csak a hangzásban jelenik meg, Parragi Dupla Dtm sportbobot vettem. Eddig bírta. Arra lettem egyik nap figyelmes, hogy igen lóg.Kirohadt a vége. Ennyit ér az egész. Ha esetleg vennék,akkor legközelebb rozsdaálló anyagból. Na de maradtam a gyári dobnál.Vagyis szerettem volna, de 56.000,-Ft alatt egyet se mutatnak. Na ne..... Erhard segített!!! MTS típusú után gyártott dobot küldött,itt volt rendelés után a 3.napon. Először azt hittem,hogy nem lesz jó, mivel az eredetinek hatalmas nagy téglalap alakú dobja volt. De 5 perces munkával fent volt ez is, és PATENT!!!! Megtudtam, hogy a nagyobb kereskedők 120% tesznek a beszerzési árra,beszéltem egy kereskedővel itt helyben. Hát nem pofátlanság? Köszönet Erhardnak,nem is kevés!! :)
Na de azét az jó dolog,hogy ha hátulról nézem a vasat,akkor nem látni azt az irtó nagy dobot, ami a gyáriaknál látszik! :)



Ma megkaptam a vadi új váltó és kézifék szoknyát. Nagyon szép lett! Természetesen piros varrással van! :) Egy bőrdíszműves készítette az eredeti alapján, és nem utolsó sorban a neten talált árak 50%-án. :)
Már csak a kormány bőrözése van hátra, na meg szerezzünk egy váltógombot.



Ma megjött a Vaterán vásárolt horpadás javító szett. Majd meglátjuk! :) Van a Youtubon róla videó, van amit javít 100%-an, 70-80%-an, de van olyan amit nem tud kihúzni. Ha jó idő lesz,akkor megpróbálom,mit vesztek vele? 3000,-Ft volt.


Az aksi megadta magát. Pontosan 2010.augusztusában vettük. Banner. Persze számla nélkül....
Tököm. :-/
Vettünk bele másikat.
Fékcsövet kellett csak cserélni.+fékolaj
Xenon kiszedve. Nehogy gáz legyen.
A bal oldali lámpában a foncsor el van repedve. Csere folyamatban.
Support 10K
Műszaki 28K
Hát én is elkezdem írni a blogomat.
Kezdett annyi pénzem lenni, hogy már tényleg nézegethessek autót. Az alap volt, h csak ALFA !! Akárkinek mondtam, hogy alfát akarok, egyből jöttek a szövegek: "szar olasz, olaszt ne vegyél, az olaszok szarok, miért nem veszel inkább Suzukit?" Tudom, hogy nem hibátlan típus, főleg nem egy 20 éves, de könyörgöm ez legalább kinéz valahogy... :D Nekem a régebbi típusok közül csakis a 155 jöhetett szóba! Sedan, elférjek benne a 18x centimmel, úgy, hogy azért a mögöttem ülő ne térdelje ki a hátamat. Meg külsőre szerintem az akkori, de a mai autók közül is a legszebbek egyike! Annyira agresszív, sportos de mégis elegáns, szóval tetszik és kész. Szombathelyre mentünk a kocsiért IC-vel, úgy tervezve, hogy haza már 4 keréken jövünk.Véletlen bukkantam rá, fent sem volt HaHu-n. Felhívtam, rendes volt a tulaj, elmondott mindent, a nagyobb hibákat is felsorolta.
- kettesbe visszakapcsolva magas fordulaton recseg a váltó
- bal első ablak kiékelve, kiugrott a sínből
- horpadások és karcolások helyei (annyira nem vészesek)
Amiket csak a helyszínen mondott:
-nincs a klíma feltöltve, ezért a szivargyújtóról megy a légbefúvás...
-szorul, nehézkesen nyomható a gáz, olajozni kell a gázbowden-t..
Mondta, h felrakja a téli gumit is, gondoltam előre kettőt és ennyi. Hát 4 db téli gumi van a kocsin, és 4 db nyári felnin meg a pincébe! Így nem jártam rosszul szerintem. Legalább nyárira váltásnál és fordítva csak centírozni kell! :)
A haza út lement rendben, motorikusan semmi panasz. A fentebb említett recsegés, lehet hogy a nyugodtabb és óvatosabb vezetésnek köszönhetően egyszer sem jött elő! 5-ben 2500-3500-as fordulaton jöttünk végig, nyomatékosan tette a dolgát. Jah, és szereti a benzint az tény :)
u.i.: 225607 km volt az órában mikor vettük.
Szóval, törzskönyv még nem lett meg, de az autó már nálam volt. Így elkezdtem az átnézését, javítását, szépítgetését. Az első lökösök le voltak pattogva, hátsó lökös törött, sok-sok kavics nyom. Retek belső. A motor viszonylag kellemesen muzsikált. Kapott belső hűtésű, 257 es AR féket. Jó tárcsákat, kevertettem festéket, Neki álltam doblemezeket is rozsdátalanitani.
Nem hazudtolta meg magát :) A jobb első váznyúlványon, hátsó doblemezen voltak hiányosságok. A Tesco gazdaságos dísztárcsákat helyre raktam (Qka), az egyébként még jó, de virsli gumikat/ acél felniket eladtam. Kapott helyette Alessio F1 et, és 195/50R15" előre, hátra 205/50R15" gumikat. Kénytelen voltam lakatost is meglátogatni. Közben elérkezett a vizsga időszak is. Így kiglancolva, kitakarítva, megszépítve csont nélkül átment. Természetesen a motor sem maradt ki. Friss olaj, gyertyák, szűrők, fagyálló... Az csak természetes, hogy kapott valami rádió félét is...











