Blog
Ideje volt váltanom nyári garnitúrát. Egy mérettel nagyobb kerekek kerültek fel. Dotz Racing LeMans 8x17 felnik mentek fel. Hátul 235/40 Yokohama A539 elöl pedig 215/45 Hankook Ventus V12 Evo gumikkal. Mióta fent vannak sínautóként viselkedik a kis szépségem.

Végre, megtörtént az olaj, olaj- levegő- gázolajszűrő csere(22,000huf), a felnik ki lettek görgőzve(12,000huf) - már csak festés vár rájuk, ill. kapott egy fekete indexet :)
Vettem még fékolajat, és szervót is az majd most hétvégén lesz cserélve.


végre megszabadult a Dráágaságom a téligumiktól :) megkapta a 16" gyári alufelniket a jóó Pirelli P7-es gumikkal. szinte láttam rajta h "boldog volt :)) " segítségemre volt öcskösöm akinek ezúton is Köszönet =D miután felraktam és mentem vele egy kört furcsa hangokat (olyan nyöszörgést félét...) hallottam a bal első keréktől... majd vinni kell futóállításra sztem és ott majd érdeklődök
km állás: 121.326km


Ma meguntam a rohadó sárvédő látványát, nekiálltam kicserélni. A múltkor Tatáról hoztam egy színhelyes hibátlan gyári darabot, apró felületi karcok, horzsolások vannak csak rajta, azon remélem egy polír segít majd.
Ráment a délutánom, de kicseréltem :-) A 2 évvel ezelőtti kasztnis munka összes hibáját "feltártam" és javítottam...közben kissé szidtam, mert 5 perces melókat spórolt el, nomeg néhány csavart... és a sárvédő alapozását, merthogy 2 év alatt nem kéne lerohadnia egy normálisan alapozott fényezett új elemnek akkor se ha u.gy.
Szépen megcsiszoltam a lökös tartó "létrákat" és lefújtam cink spray-vel. Ha már le volt bontva a balolodal, kicseréltem a légszűrőházat egy hibátlanra (szintén Tatáról hoztam), plusz kicseréltem egy-két csavart.
És vééégre! A gyári sárvédőt be tudtam úgy állítani, hogy az illesztési hézagok szép gyáriak, nem fér be az ujjam az elemek közé. Az első ajtó - sárvédő hézagot beállítottam, és minden a helyére került. A lökhárító is szépen követi a sárvédő ívét, és minden csavar betalált a helyére. Fele hiányzott, alul egyetlen 8-as csavar se fogta..
A ködlámpa is rosszul volt beépítve, azért volt 1 centis hézag előtte. Új csavarokkal ez is a helyére került. Még a dobbetétek is tök jól bementek a helyükre. MIvel rámsötétedett, a jobboldali dobbetét holnap kerül be. De most öröm van, nagyon masszívan egyben van most az eleje :-)))




2012.03.22. történelmi pillanata a kis Rómeónknak. :) Átesett a 200.000-km-en. Lágy, sportos duruzsolásából észrevehetően élvezte ő is.:) az óra 130.000 km-es állása óta semmi komoly probléma nem merült fel. Sőt, időközben (januárban) kapott egy sportkipufogót is a Drága, Janóéknál. Szeretetet minden nap kap, ezért a "kötelezően" csere érett berendezéseken kívül nem igényelt mást.:)


Felkerült reggel a nyári felni garnitúra szett végre. Megtisztítva rendbe téve a felnik.
Hát eljött az idő hogy eztis beblogoljam,igazából már régóta volt a pajzson rács ,csak nem blogoltam mivel picit annó elszabtam s nem volt tökéletes, de most sikerült új rácsot szerezni ,némi alapfesték utánna chróm festék,beszabás s tökéletes lett :)

A multkori olajcserekor megrendelt cuccaim kicsit megkésve de megérkeztek,hát a motoröblitő már nem lesz használva mivel az olaj már ki van cserélve s azt pedig csere előtt kell használni,továbbá a szerelőm lebeszélt róla mivel nem bisztos hogy olyan jó a motornak mint ahogy mongyák...hát nemtudom, mindenesetre van egy flakon liqui moly motor flus-om ha valakinek kellene :) hát ami az üzemanyag adalákot illeti tesztelés alatt áll,bővebben a tartósabb használat utánn irok...

0
433
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- Tonale
- Találkozások
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

