Blog
Megjött az elég nehezen beszerezhető gyári könyöklő és váltógomb.A könyöklő anyaga plüss a váltógombé pedig fa.Beszerelés előtt kárpitoshoz kerül mindkét termék átbőrözésre.

Megérkezett az új hátsólámpa sor ami beszerelésre került.A gyárival sem volt túl sok baj de szerintem ez jobban kiemeli az autó hátulját,és még szebb megjelenést biztosít.
Az autó megkapta még az oldalára a kristály indexeket is.Ilyen volt és ilyen lett.


Sajnos fél év pihenés következik, mert külföldön dolgozok. Csak augusztusban állok ki újra a garázsból.
Megint dobálta a turbó nyomás problémát a gép, így tegnap ismét meglátogattam Csöri mestert. és átvizsgálás után egy vákum cső lett kicserélve. Most ismét jól viselkedik a gép.
A nehézkes indításra egyenlőre az izzító relé halálára került a gyanakodás, egyszerűen nem adott feszt a gyertyáknak, még tegnap szét szedtem, de nem láttam benne semmi problémára utaló nyomot, fesz adásra be is húzott a relé, ma átméregettem a csatlakozási pontokat is, és ott sem találtam problémát. Vissza szerelés után viszont kifogástalanul működik, nem tudom mi lehetett vele a gond...
Megjött a garnitúra fehér versenyfelnim Angliából! Csökkentjük a rugózatlan tömegeket!! Most már csak a Yokohama versenyslickek hiányoznak, remélem azok is hamarosan "áthajóznak" Japánból!! Alig várom már március 19-én a Hringes autózást! KÖRIDŐ JAVULÁST VÁROK!!! :-))




kb 1000km után jó beállításokkal kiégett a hf. tömítés(jó sokat bírt ki) szerencsére nem folyt össze semmi csak kifúj de nagyon(mint 1 munkagép piros rendszám kellene rá) vagy a hidegindító tette tönkre vagy nem tudom. Annyi biztos h. evvel valami nem stimmel ennek mindig a hf tömítés megy ki előző gazdánál is 2-szer. Gondolkozok h. mi legyen. Meg kijött a városi fogyim is 10l-re ha nyomom neki ha nem:D

Teháth.
Papírok káoszban. 3-4 előző tulaj/ + a kereskedő nem íratta át. Az utolsónak sikerült belefutnia egy ellenőrzésbe. Egyből ugrott is a forgalmi. Közben lejárt a műszaki is.
Természetesen az utolsó tulaj utáni driverek is nyomot hagytak rajta:
-jobb oldala (2db ajtó) horpad
-1db fényszóró repedt
-hátsó sárvédők rozsdásodtak
-elektromos paranormália itt-ott
-önindító nem indít
-J tükör törött
-első lökös törött
-1db bal kilincs is qka
-alaktörlő sem működik
Ezek egy friss tulajnak macera, de egy kellemes alkatrész bázissal rendelkező fazonnak, mint én!? ;-)))












Szóval. Osztottam- szoroztam. S bele vágtam. Mivel a 2000 8v-t épp eladtam. (akkor még azt hittem). Egy 2000 16V-t meg beszámoltam addigra, s elkezdtem a felújítást is. Ezért kicsit "macerás" volt kifizetni. De megoldottam... :)
Az autónak nem voltak érvényes papírjai és nem is indult. Ezért trélerrel került Érdre...




Megvolt az első nagyobb szervízelés is: első lengőkarok, a bal féltengely-csukló, olaj, szervóolajcsere, a hátsó ablakfűtés, a jobb oldali elektromos ablak, illetve a bal oldali tükör háza meg lett ragasztva, égők lettek cserélve, meg még apróságok.
Van két tenyérnyi rohadás-folt az alján, az marad márciusra, ha már jó idő lesz.
Másfél hét van még műszakiig, de elvileg nem lesz gond!