Blog
2012.03.24. 144356km
Nagyon kopott volt az első emblémám de újra sajnáltam kiadni 6-7ezret
De valaki itt hirdetett egy használtat 2ezerért .Lelakkozva egész szép lett,
remélem tartós lesz.A csere nem is volt túl nehéz, bár a ragasztó erősen fogja.A króm pajzsot óvatosan kiszedtem .Levettem a zégereket. Megfúrtam hátulról a jel mögött csak a krómpajzsot és a lyukon keresztül kitoltam csavarhúzóval a fészkéből a kopott emblémát.


Kezdjük az elején. 12-én kaptam egy defektet, mélygarázs, állítólag patkázás, de azt csak éreztem volna. Na mindegy, egy szinte új téli gumi kuka, 8 perces kerékcsere, 4 nap mankókerék. 16-án felkerültek végre a nyári papucsok, nem kicsit volt jó érzés.
Egy héttel később, 23-án műszaki napja, gond nélkül átsuhant, újabb két évig nem lesz rá gond. :) No de nem állt meg ennyiben a nap. Miután elhoztam bal hátsó helyzetjelző kiégett, búrát is megolvasztotta, út mellett fél órás bűvészkedés után kicserélve. Este aztán jött nagyobb meglepetés. Az utóbbi napokban tolatásnál hallottam többször is valami nagy kattanást, de az hittem normális váltó vagy egyéb mutatvány. De nem. Ahogy átértem Pestre, egy jobbos kanyarnál nagy csattanás, ijedtség, félreállás. A múltkori vontatás után (címszavakban: Szilágyi Erzsébet fasor, HotelBudapest taxi parkoló, 34 perc, 3 segítőkész alfás, vontatás Zé.-hez, számítógép hiba ki, pöcröff) másodszor álltam az út szélén vészvillogóval telefonálva. Kiderült, hogy egy motort rögzítő csavar lazult és esett ki. Dekkának és Tominak köszönhetően visszakerült a helyére, hálám nekik, újabb örök élmény. :)
Képek később, ha lesz időm telefonról gépre menteni őket... :)


Még a szülinapomra kaptam a páromtól,a szép és érzékeny kárpitom védelmére
egy padló és csomagtér szőnyeg garnitúrát.Most hogy szép idő lett takarítás után
beraktam.


2012.02.20. 143850km
Elkezdett a fordulatszámmal arányosan nyifogni az ékszíjnál valami.
A szíjat levettem és láttam, hogy a vezetőgörgő csapágya van berágódva.A többi alkatrész hibátlan volt igy máshoz nem nyúltam.

Ugye megvettem a kerekeket Érden. Viszem haza nagy boldogan. Fordulok le nagy boldogan a Mátyás Pince felé, megállok a zebra előtt. Ott (is) ugye xar az aszfalt, és a fékezett bal hátsó kerék elkezdett pattogni. A kerekeket összerakattam és elkezdtem felszerelni. A bal hátsó keréknél valami gyanús volt. A lengéscsillapító alja olajos. Azonnal valami gyorsan beszerezhető kellett. Sajna vasárnap volt, így semmi sem volt nyitva, így volt 1 hetem keresgélni. A Lángautónál találtam Kayaba Excel-G lengéscsillapítókat 13 ezer valamennyiért. Bementem, az eladó szerint egy szinten van a Sachs cuccaival. A srác hozzám vágott egy kis kártyát, amivel 30% kedvezményt kaptam már most a vásárlásból.
Túl sokat nem írnék róla. Régiek ki, újak be, frissítés megtörtént! Gyári (NGK) nem tuning gyertyák. :)
Ma ismét teljesült az egyik régi nagy vágyam. Az autó alá került a Supersprint komplett kipufogó rendszere! :)
Az eddigi Proex által megvalósított és felszerelt 60-as kipufogó rendszer sem volt rossz, de valahogy úgy éreztem hogy egy mérnökök által tervezett profi, kifejezetten erre a típusra tervezett rendszerrel több lóerőt tudok kicsikarni. A Proex rendszer hangzása viszont nagyon is egyedi, és rendben való volt. Kicsit több mint két év elteltével ezért váltásra szántam el magam, és elindultam az autón lévő tuning alkatrészek nemesítése felé. Régóta vágyakoztam a Supersprint rendszerére, és most érkezett el az idő hogy meg is valósítsam eme tervemet! Felvettem a magyarországi képviselővel a kapcsolatot, aki nagyon kedves és segítőkész volt, így egy hét alatt le is zajlott az adás-vétel! Hál' istennek minden egyes alkatrész megérkezett egyben épségben, így már nem volt akadálya a felszerelésre. A rendszer autó alá való felhelyezése nem igazán ütközött semmilyen akadályba, némi nemű apró útbaigazítás azért kellett egy két illesztési pontnak, de összességében minden stimmelt. Az első rövid tapasztalatok már igen pozitívak. Az autó jóval élénkebb lett már az alsóbb fordulatszám tartományban is! Nem hittem hogy lesz ekkora különbség a két rendszer között, de tapasztaltam hogy igenis meg van a nagy különbség. A hangja szolidan sportos, és nem okoz problémát hosszabb úton sem. Kezd olyanná válni az autó így a DMC szűrővel és a Supersprint rendszerrel amilyennek szeretném. Most már csak tényleg össze kellene hangolni egy jó motorelektronikai programmal a rendszert, és szinte tökéletes is lenne a számomra! :)







Ma megejtettem az aktuális olajcserét! A motorfelújítás után még jobban vigyázok a vasra! Természetesen Selenia 20K Alfa Romeo + Metabond Gold:


Mozgalmas hét volt spiderkémnek :) Új aksi, új fejegység, új vezérlés, új olaj, új hifi!!!! Köszönet Zének, hogy "spidernapot" tartott, köszönet Apácskának, hogy kibírta, hogy 1 hétig hisztiztem, hogy nem jó a zene, és köszönet Tottinak a mélynyomóért és a fiúknak, hogy a végén fergeteges lett a zeném :)))))
Csak két hétre, amíg a nagyvas Ferikénél javul. Bár a 64-es minden tekintetben sokkal komolyabb gép, mégis nagyon jó volt újra az 55-össel cirkálni egyet a tavaszi napsütésben. Vigyorogva szálltam ki :)
3
527
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Spider
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth