Blog
Szóval. Akkor lemaradtam. Valaki megvette, majd használta,de nálam nem jelentkezett... Aztán egyszer csak feltűnt ismét. Akkor egy (ezzel az autóval) frissen regisztrált tag vette meg. Ő gondos tulajnak látszott. (az "én" szerelőmhöz vitte). Ő már eléggé lelakottan vette, nagyon sok pénzért vett sok-sok új alkatrészt. Új gumikat/ felniket vett rá... S szépen rendbe rakatta.
Sajnos valamilyen problémái miatt, ár alatt kellett tovább adnia. S ismét kikerült a látómezőmből.
Úgy kezdődött, hogy egyszer már megvettem volna ezt az autót. Olyan 2007-ben hirtelen felindulásból átültem volna a TS-böl. Pont volt rá egy potenciális vevőm is. Már meg is alkudtunk, s két nap volt, hogy viszi. Erre!? Épp akkor döglött meg először a motorja így elillant a potenciális vevőm. "Szerencsémre" ezt meg hirtelen épp meg is vették...
Csak két napon múlott,hogy nem adósodtam el. Mert nálam az ígéret az szép szó!... :)



5db új izzító befigyelt, mert azok a használtak annyira hát azok már nem annyira, és különben is, mert megérdemli ezt így negyedmillió kilóméter környékén.
Köszönet érte Zé mesternek és az ajándékért is.
(Honnan tudta, hogy nem töröl olyan jól az ablaktörlőm, azt nem tudom, de az újak nagyon jól jöttek:-))
Elérkezett az olajcsere... és társai!
Olajszűrő, Levegő- és pollenszűrő, gázolajszűrő. 2 vákumcső, rendszámvilágítás és a kuplungpedálban egy trükkös rugó.
Hát kész:)
Megjöttek a még szükséges kerékőrök!
Típus: Farad B63D
Méret: M14 x 1,5 - 25 mm, 60°-os kúpszög
Anyagminőség: 10.9
Bevonat: tüzihorgany
Egyedi fej, gyári kóddal, 2 db kódkártyával. A pótfej, kód alapján, 4000 Ft-ért, mely két nap alatt megjön légipostával.
Az eladó:
Mercsényi Miklós
bmwmotorsport01@gmail.com
off :)
Az ár: 7.000,-Ft
Ja, és Made in Italia! :)





Mivel a váltógomb eredeti bőrözése nem felelt meg elvárásaimnak (az ember gyűrűje kidörzsölte), ezért azt újrabőröztettem a kecskeméti Fellser Kft.-vel.
A váltógomb leszedése, a felső kupak leppattintása után, egy M6-os csavar kitekerésével megoldható.
A bőrös cég vérprofi társaság, de sajnos azt kell mondanom, hogy én csak a második nekifutásra jutotottam velük dűlőre. Elsőre nem sikerült velük megértetnem, hogy a gyári állapot sem volt rossz, csak én hibátlant akarok! Konkrétan: a varrás ferde volt, és az nem elől volt, hanem oldalt, pont ott ahol hozzáérek!
Ezt a kis problematikámat készségesen orvosolták!
Az átadást-átvételt postán bonyolítottuk!
Az ár: 1.000,-HUF + 3 posta
Ami más a gyárihoz képest: A végtelenítés nem ragasztott, hanem varrott, illetve más a bőr struktúrája és az elválasztó gyűrű kissé deformálódott.
Még a kupakot kell lefújnom 2K-s ezüsttel!


Elérkezett hát az idő, az első műszaki vizsga mióta én terelgetem. Elvittem a szakihoz aki előtte átnézte, majd el is vitte a vizsgára. Se időpont, se sorban állás, se probléma. Mivel nem volt semmi gond nem is kellett többet fizetnem. Újabb két évig szabadon róhatja az utakat.

eljutottam Zé kollégához, aki volt olyan jó hozzám, és komplett első lengőkarozást, első betét+tárcsa cserét, és izzítógyertyacserét végzett Lián.
Az eredmény: végre nem nyekereg a futómű, stabil a haladás, és nem villog az izzítógyertya visszajelzője:)
Emellett a fékek is biztonságosabbak lettek.. egyszóval minden oké.
Még megtudtam, hogy más hibát nem talált. Alváz rendben, kipuff rendben, hátsó futómű és fékek rendben. A motornál volt valami olajfolyás, azt is elintézte, szóval minden kiváló:)
Ami maradt:
-üzemanyag szint jelző háttérvilágításának cseréje, mert nem ég
-plusz rájönni, hogy melyik izzó miatt ég a lámpavisszajelző, mert sehogy sem találtuk meg:)
örülök, hogy végre ez is megvan. Mindenki egészséges
Megvásároltam a krysee által hirdetett (Biohazard) 17"-os kerekeit. Még nincs nálam, de idővel idekerül. Fényezés után télikerékként váltják le a mostani 15"-os kerekeket. A színben még nem vagyok biztos. Van időm rajta gondolkodni. Nyárra marad a küllős felni.
Emiatt lehet egy hónapot csúszik a fólia "projekt". :-)


