Blog
Elkezdtem előkészíteni a lakatoláshoz/erősítéshez a kocsit. Lecsupaszítottam,de még van némi munka hátra.



Közeledik a májusi műszaki,a futóművem már 89 410 km már zörög, első felső lengokar csere, első alsó lengokar szilenttezés,stabilizátor csere, első hűtött féktárcsa csere (Brembo) 4 garnitúra fékpofa (Brembo), hátsó lengokar szilenttezés,kézifék bovden csere, gázolaj szúró csere
Eljött az olajcsere ideje 80 000 km ,CASTROL EDGE Sport 0W-40 olaj és persze olajszúró csere,az olaj ingyen volt igy olcsón megusztam
2011.03.25. Az átvétel megvolt életem első új Alfa Romeo -jánál :) Sokmindent írhatnék, de felesleges. Ezt az érzést leírni úgysem lehet :)




Egy gondos gazda használtautó vásárlás után szervizzel kezd. Főleg azok tükrében, hogy ezen az autón az olajcseréken kívül még mást nem csináltak. Akik ismerik a TS motorokat azoknak nem kell mondani, hogy egy 63 ezer km-es vezérműszíjnak ami ráadásul már 12 éve hajt minden egyes motorfordulat ajándék.
Kapott a gép egy új vezérléskészletet balansz szíjjal, szűrőket, fékfolyadékot, Selenia Racinget, fagyállót és két első gumifékcsövet.
Ezután kipucoltuk az egész motorteret és lemostuk az autó alsórészét. Most olyan mint újkorában.
A mai nap a műszaki és az eredetvizsga jegyében telt. A vizsga ugyan júniusig érvényes (volt), de a forgalmiban az autó színe barna volt, és a környezetvédelmi osztály sem volt helyes. Mivel az átírás forgalmi cserével jár, így elé mentem a dolgoknak és kijavítattam az NKH-nál a hibákat, és mellette egy új műszakit is kapott a gép.
Ezután egy gyors eredetvizsga következett, így hétfőn reggel mehetek is az okmányirodába névre venni a kocsit.
km: 63.110





Par hete felfigyeltem egy hirdetesre az adok-veszekben.Andras bacsi hirdetett 2 db joallapotu 225/45 R17 es Vredestein Ultrac Sessanta gummat. Azonnal pattantam a hirdetesre, köszönet erte Andras bacsinak amiert megvarta mire odaerek ertük ! :)
Igy van tartalek nyari gumim is...


Ma kicserélődött az embléma az autó orrán.
Vettem gumibakokat a hátsó rugókhoz, hogy ne üljön annyira az autó feneke, nem sokat emelt rajta, de mintha így már nem ért volna bele a kerék a sárvédőbe a komolyabb huppanóknál. Kicseréltem a gumikédereket az ajtóknál, így már sokkal barátságosabb ránézni. Felkerült a helyére a lámpa takaró műanyag elem is. Meg elkezdtem behúzni a fesz kábelt, a majdani mély ládának. Az akku sarutól a hátsó ülésig jutottam. Kicsit olyan érzésem volt, mintha direkt ennek a kábelnak már elő lett volna készítve a hely. Sajna valaki már megbontotta a küszöbrésznél a műanyagokat, és nem sok rögzítő bolhát hagytak épségben...





