Blog
Születésnapomra G-Manntól megkaptam a Breráról lekerült lóheréket. A felragasztást az első tavaszi autózós napra időzítettük. Az Etyek-Pákozd túra után, jóllakva méricskéltünk, ragasztottunk.
Azt hiszem, a QV-lóhere legalább olyan jól áll a GT-nek, mint a Brerának :) Remélem nem fogják lefeszegetni...
A fotókat Eszter csinálta.








Elindult az Alfás tavaszi élet, amit megünnepeltünk egy közös fotózással a térben és időben közelebb eső VS cartársakkal.:-))Néztünk egy jó helyet, adott volt egy profi "olasz vérű" fotós, no és három szép Alfa.Az idő természetesen kiváló volt, a tökéletes idillbe csak a "repkedő" pókok és a szintén repkedő és még ráadásul csipkedő szúnyogok (jó korán kezdik) zavartak be, de nem tudták kedvünket szegni.Egy szó mint száz remek volt, remélem a képek is hasonlóak lesznek!:-))

Délután nekiálltam kitakarítani a szívó oldalt, sajna nem sokra jutottam, azt hittem kisebb munka lenne az egész szívó sort lebontani. Így csak kitakarítottam az EGR szelepet, meg a környékét...








Reggel leparkolás közben szétugrott a kuplung pedál a munkahengertől, a pedálban nem volt rendesen a helyén a tengely amire a munkahenger volt felfogatva, meg a sasszeg mellé egy kicsi alátétet raktak csak, így ahogy a munkahenger tengelye lemászott a szilentről könnyedén elhajtotta a sasszeget. Még jó hogy nem sokat kellett tolnom a parkolóban az autót, meg hogy pont üresben volt a váltó és akkor ugrott szét.
Helyére nyomtam a tengelyt, majd bezsíroztam a szilentet, már ami maradt belőle. Majd kerestem egy nagyobb alátétet, kiegyengettem a rögzítő csapot, és úgy raktam össze, így most nagyon jól szuperál :)
Így legalább azt is tudom, hogyan nyomódhatott be tökig a gomb a pedál felett, gondolom nem ez lehetett az első eset, csak nem megfelelően orvosolták...




Elkészült a tükröm! Fairlane szerint jó lenne carbonozva is, de nincsenek cuccaim hozzá. Oda már vákuumozni kellene. Na de lényeg, hogy ma reggel lementem és lefújtam szépen piros színű alapozóval. Meghagytam a 2 óra száradást, amiből 3 lett. Utána jött a gyári piros színje. Szerencsére nem kellett rá sok festék, de asszem 2 réteget kapott. Most felhoztam a lakásba, hogy valamivel melegebb helyen száradjon meg. Holnap kiteszem a napra, hátha még jobban rászárad a festék. Most, fújás után 3 órával porszáraz, tapintható. Alfacity-ig meg kell csinálni a másikat is. :-D
1- alapozva
2-3-4-5 - készen van





Ismét felkerültek a nyári gumik. A hátsók azonban cserére érettek.
km 109785
2011.03.11. A kocsiba 69.000km. van.Ma felkerültek a nyárigumik plussz befizettem a súlyadó első felét. Súlyadó került:22.050HUF
Megvétel után cserére szorult a termosztát, nem ment 80 fok fölé a víz, most már 88 fok körül áll. Facet márkájú került bele, abból is a drágább kellett, mert a motorkód ezt indokolta.
Pénteken elérkezettnek láttam a napot arra, hogy végre megszabaduljak az enyhén rozsdás acélfelniktől:) (no csak őszig:) Bepakoltam a korábban beszerzett alufelniket és a hozzájuk tartozó gumikat (2 darab), valamint a kerékcsavarokat és útrakerekedtem. A XVI. kerületben találtam gumist, akinél volt megfelelő gumi is:) Az üzlet megköttetett, mindenki örül, a dög meg szépül:D Egy aprócska probléma van a nyári kerekekkel, h baromi zajosak, de simán megszokható. Először kerékcsapágyra gyanakodtam, de mivel mindegyik jó állapotban van, ezért más nem lehet csak a gumik:(

Hála a tegnapi jó időnek, nekiveselkedtem HöRBi-nek egy kis tavaszi karbantartásra.
Volt pár aprócska problémám: bal hátsó ajtó belülről nem nyílt, jobb hátsó ajtón nuku központi zár, az önindító kerregett indítózás után...
Önindító: Először lebontottam a légszűrőházat, hál istennek az Alfa mérnökei nem voltak elmebetegek és a blokk tetején helyezték el az önindítót. A két csavarhoz kellett nem is kevés Berner Power Ice csavarlazító. A jótékony matéria és a nitrogénes adaléknak hála hamar megadta magát az anyákat visszafogó rozsda, kosz, stb. Igaz egy régebbi, 2-es szériás 33-as önindítóját kapta meg a kicsike, dehát célnak megfelel, azóta csendben indul a gépsárkány :)
A jobb hátsó ajtó központi zárán a szokásos hiba volt, az ajtóátvezetőben elszakadt a kábel. Ezt egy forrasztó és némi bandázsszalag alkalmazásával remélem hosszú távon megoldottam. A bal hátsó zárprobléma pedig egy szimpla szétakadás volt, szal kárpit le, zárszerkezet összerak és élvez hogy nyílik :)