Blog

>> SzervizRobiik // Alfa 155 2.0 Tspark 16v // 2010-09-04

A mai napon kb.1 hét halogatás után vettem izzót a csomagtartóba és ki is cseréltem. :)

 
>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2010-09-04

Elég hangosak voltak a szelepek, csattogott az autó, ezért be lettek állítva. Ki lett cserélve a szelepfedél tömítés is. Szervó olajat is cseréltünk, valamint a jobb első gumim kapott egy szöget (pontosabban csavart), az is orvosolva lett. A kötelező dolgok is cserélve lettek (levegőszűrő, olaj+olajszűrő (mobil 10w-40), pollenszűrő). A futóművemnek sajnos kopogó hangja van. Hátul a stabilizátor szilent csereérett, meg két összekötő is kopott már, elől meg a két felső lengőkar. Ezek még nincsenek meg. Középső kipufogó dobot is cserélni kell, de ezt már tudtam.

Ma ellátogattunk Dunaújvárosba, hogy találkozzunk néhány Alfással.
Fehérvártól egy Rosso 147GTA követett Csörivel a volánnál, mindketten szorgalmasan kerülgettük a nyomvályúkat és a kátyúkat. A Fehérvár-Dunaújváros szakasz egyszerűen katasztrófális, balkáni.

Pont akkor érkeztünk a gyülekező színhelyére, amikor a csapat elindult, így be tudtunk állni a sorba.
A helyszínen a szokásos üdvözlés, autómustra, beszélgetés kombó. Néhányan sportolni álltak. Némi időzés után visszaindultam a városba egy-két dologért, de ez egy másik történet....
Visszatérve jót ettünk a pörköltből, majd folytattunk az autómustrát. A különös figyelemmel szemléltük meg a 159-eseket. A nap fénypontja volt ALFI156 autója, ahol is a kocsi gyári kárpitját védő gyári Alfás szőnyeget egy OFF Ford szőnyeg védte.
Az idő ripsz-ropsz eltellt, így elindultunk hazafelé és még sötétedés előtt hazaérkeztünk. Természetesen hazafelé volt nyitott tetős napsütéses és zárt tetős szakadó esős szakasz is. sajnos ez utóbbiból több.

 
>> SzervizEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2010-09-04

Ezen az esős őszi napon került sor rá,hogy kivegyük a gyertyákat.Már egy ideje terveztem,
mert idegesítő problémák keletkeztek.Indítás után fulladozott a motor és menet közben is időnként akadozva járt a motor.Azonkívűl megnőtt a fogyasztás és állandóan benzinszagot éreztem a kocsiban.Nos,kiszerelés után azt tapasztaltuk,hogy nem a szokásos őzbarna színben pompázott a szikrázó készülék,hanem feketés lerakódások voltak rajta :((Mindössze 7000 kilómétertment ezekkel a gyertyákkal.Valószínűleg nem megfelelő a hőértéke.
Mindenesetre ledrótkeféztük.
A benzinszagra is fény derült:a befecskendezőhöz csatlakozó benzincső végén a bilincs le volt lazulva.Ki kellett cserélni a bilincset.Ezek után legalábbis hazáig jól viselkedett a kicsike :))
Ja és még a bal első szeme világa is vissza lett adva :))

Az éppen esedékes műszaki vizsga előtt egyszerre minden tervem dugába dőlt. Nagyon bosszantó, hogy ezen a csodálatos magyar utakon nem lehet normálisan közlekedni. Így esett áldozatul a Sprint is. Sikeresen kifigyelt a jobb torony és pont az alvázszámnál tört meg a lemez. Ezek után nemtom mi tévő legyek a járgánnyal.
Ja és a sebességmérő is megadta magát.

 
>> Szervizmizooo // Alfa 156 1.6 TS // 2010-09-04

Volt egy kis időm visszacseréltem Agip formula LL +-ra az olajat, és megleltem a traktorhang okát, a leömlőkön 4 db repedést találtam majdnem tőben. :S
Elvittem egy ismerőshöz aki megfúrta a repedések végét, és sárgarézzel leforrasztotta az egészet, egy darabig jó lesz amíg szerzek egy jót.

 

Megérkezett a pakkom. Szeretném rendbetetetni a kardánt és ehhez rendeltem néhány alkatrészt az EbSpares-től.

 
>> Tuning és extraBelga // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 Grand Prix 3.0V6 // 2010-05-19

Petrolhead definíció: A person who is very reliant on and fond of using his car and objects to any attempts to persuade him to use alternative means of transport.

Tehát megrögzött Autóbuzi.

Ezekkel az emberekkel pedig gyakran előfordul, hogy átesnek a ló másik oldalára és abszolút szügségtelen dolgokat vásárolnak az autójukhoz (nak?).

Ezért nem érdemes megnézni az RS Racing Shop oldalát. Senkinek. Mert akkor úgy jár, mint én. Képek csatolva.

Továbbá ajánlom, hogy RSNurburg.com linkre _se_ klikkeljen senki. Bőrszin sárgává változása, illetve koordinálatlan nyálcsorgás tünetek jelentkezhetnek.

Ron Simons Racing: Az RSR stabrudakat a Nordschelife-i köztpontukban vettem át Ron egyik kollégájától, John-tól. Igy amig a rose joint-okat csavargatta volt pár percünk beszélgetni.

A Ron Simons által fémjelzett cég egy komoly birodalom. Jó néhány évvel ezelőtt Alfa 75-kkel kezdték a versenyzést és utasautóztatást, mára ott tartanak, hogy kb 70db (értsd-olvasd: HETVEN) 75TS-es rendelkeznek, de több Integrale, Lotus Elise, Lamborghini, Porsche GT3 és legalább 10db 0km-es Clio RS áll a parkolóban. Főleg angolokból és németekből élnek, de a világ minden részéről keresik őket.

Ron egyébként pont érkezésemkor rontott ki a műhelyből. Az egyik Elise-t 2 kanyar után fejre tette egy angol ficsúr a Zöld Pokolban, aki természetesen nem vállalta a felelőséget, és az önrész megfizetését. Nos, igen, ez is része a biznisznek...gondolom indult felhajtani az ukrán kétajtós szekrényeket, hogy jobb belátásra birják az illetőt.

A személyes találkozásnak volt mégegy fontos aspektusa. John ajánlott egy szerelőt Hollandiában, aki az ő 75-ös parkuk egy részét is szervizeli már évek óta, így rá tudom bízni a remegő kardánom kijavítását és néhány apróságot.

 
>> EseményMYSKHA // Alfa 156 1.6 Ts // 2010-09-04

Este megálltam a XI.ker Fadrusz utcában és többé nemindult el..
Megadta magát az akksi..2003-ban lett beletéve tehát jogos.Jelek is voltak erre.A vicces ,hogy a napokban akartam akksit venni.Jött cimbi kértünk bikakáébelt és röff...Vettem új akksit..A rest 2xfárad... :-)

 
>> SzervizBL // Alfa 155 Q4 // 2010-09-04

5L Motul 6100 Synergie+ 10W-40 + Olajszűrő

t.189.187