Blog
az első tünetek már áprilisban jelentkeztek, de mára már egy gyorsításkor szinte teljesen szét akarta rázni magát az autó.
sikerült akna fölé állnom kb két héttel ezelőtt, s elszörnyűlködtem, akkorát mozgott a jobb oldali féltengely belső csuklója
nosza rendelés
megjött
s ma került sor a cserére, hát katasztrofális volt a helyzet
de újra lehet hajtani a ménest
no rezonancia




ma végre vólt időm és vissza tudtam tenni a lökháritót ami 2 hete leszakadt és nem tudtam vissza rakni mert további prolémáim is adódtak ami miatt nem tudtam még vezetni sem nemhogy szerelni!továbbá a müanyag dob is ki lett cserélve ami a sárvédőben van mert az is szana szét törött!
mivel ma szerelés volt igy le szedtem a 146 1.6 feliratokat is az autó hátulhárol két okol is!
1. mivel már nem 1.6 az autó
2. mert nekem igy sokkal jobban tetszik!
továbbá kidobáltam a szemétbe a rendszámtábla tartókat és azok nélül kerültek vissza a rendszámtáblák!
nekem igy jobban tetszik + másik elönye hogy a hátsó igy nem tud zörögni a zene miatt mint eddig! :D







Tipoatti ugy gondolta megvállik az övétől én meg úgy gondoltam hogy megveszem..Robinak hála (Frob) ma beszerelésre is került szépen a felső rekeszbe.Faszán működik, és a törött ablakemelő kapcsolómat is megcsinálta a mesterúr úgyhogy teljes a boldogság, és mostmár dübörög az mp3.Ezis megvan.)


150.000 km-nél:
-vezérműszíj kit,
-ékszíjak, h. bordásszíj,
-teljes kipuffogó csere,
-bal első sárvédő csere, fényezés,
-küszöbjavítás (baloldalt elöl)
-hátsó fékmunkahengerek,
-hátsó lengéscsillapító csere,
- olvasólámpa izzó csere,
-indexbúra csere elöl (bal),
függőben:
-bal első-hátsó kilincs mechanika (bontatni)
-hátsó fékvezeték (a megrendelt utángyártott nem volt megfelelő)
-hátsó ablaktörlő (nem érkezett meg)
-matricarendszám beszerzés,
-olajcsere (kb. 5000 km múlva)
Műszaki vizsga: 2010.11.14 - addig még van egy pici idő, de nagyjából felkészítve.. ;)
Javítások és alkatrészek a HNH autoszerviznél. Korrekt, Alfatulaj vezetővel. :)
Így 10 év Alfázás után úgy gondoltam ideje egy "rendes" Alfát beszerezni. Némi keresgélés után az eredmény ez a bordó Öszvér lett. Szép állapotban van és az előző tulaj költött is rá jócskán, úgyhogy már csak pár dolog maradt:
-Szelepállítás
-Az egyik emelőbaknál lakatolni kell
-A szélvédő teteje rügyezik egy kicsit
-Pár műanyag elem elhagyta magát a beltérben
-Xenonosított fényszórók (én kérek elnézést..)
Inkább esztétikai problémák:
-Elég "pimp" felnik vannak rajta. Akinek mégis tetszenek egy garnitúra gyári Speedline-ért viheti őket :)
-"Tyúning" matricák a szélvédőn és a hátsó ablakon. Azt hiszem ez orvosolható a legkönnyebben.
-Sportdob. Az első öt percben remek, ahogy röfög. Negyed óra után idegesítő. Szintén cserealap, ha mégis kell valakinek.
-Az első lökös egy késői évjáratú Superről származik, mert bronz díszléc van rajta. Ez is cserebere tárgya.
Egyelőre ennyi. Folyik az ismerkedés..
17 Alfa társaságában újra értelmeztem a vezetés alapjait! :-) Hasznos volt! :-) Ajánlom mindenkinek! :-)








(0921) M0, kavics a szélvédőmbe :S, szerencsére nem repedt meg, de el kell vinnem kijavíttatni..