Blog
A 45. héten (azaz nov.8-14. között) lesz gyártva a kis piros Juliskánk, legalábbis a szalonból ezt a visszajelzést kaptuk a napokban... Ez részben rossz, mert így az ígért Karácsony előtti átadás elég rizikós, de igyekszem a jó oldalát nézni a csúszásnak, és legalább addig is szokják az olaszok az új típus összeszerelését, esetleg kiküszöbölnek még 1-2 kezdeti tervezési hibát, mittomén... Szóval november elején "születik". :)
Gumi csere: Pirelli P6000 195/50 R15 4db. 61600 Ft
Centrírozás,szerelés,szelep gumi,súly....stb
Jön a tél meg már a km is meg van így olaj csere volt:-}Természetesen Selenia 20K mind mindig:-} KM:205120-következő csere:220000!Ablak mosó folyadék téliesítés!
Ma reggel végre felkerült a szárny Rómeóra, nem kis kálvária után (eltört fúró, rövid csavar...). Ahogy vártam, nagyon jól mutat, alakul a hátsó, egyre agresszívabb lesz... :)


A Csörgő Autószervíz jóvoltából végre vannak normális kézifék köteleim. Nem volt túl jó látvány a régi, a következő lépés a teljes fékrendszer cseréje lesz...

Végre sikerült ezt is megcsinálni, innen még egy köszönet Csöri-nek, aki végre ki tudta venni a rádiót, így röpke 1 óra alatt végre össze "nőgyógyászkodtam" az egészet, és remekül szuperál! :) Köszönet Kareszkának az alapanyagért, innen üzenem, hogy többet nem fogsz csuklani brate! ;)


Az elsö nagyobb fagy beällta elött meg elgurultunk egy mosoba es megejtettünk egy öszi mosäst.
Mellette kielemeztem hogy milyen szinü is lett a logo a kocsi orrán :)
Most akkor zöld, vagy lila,vagy fekete nemtom :)
Fentvannak az uj szelepsapeszok is.Alfa felni Alfa szelepsapi...








Már többször felvetődött, hogy pontosan milyen kábel és szoftver segítségével lehet kiolvasni az autó központi egységét. A 145/145 (és a 155 is) 3 pólusú Fiat interfésszel rendelkezik, így amit venni kell:
- Fiat - OBD2 átalakító kábel (1.kép), pl innen
- OBD2 - USB/ VAG KKL interfész kábel (2.kép) pl. ez itt
A szoftver amit én használok: FiatEcuScan
A szoftver full okos, többet tud mint egy átlag Fiat szervíz kiolvasója, ez már bebizonyosodott. Mint ahogy az is, hogy a free verzió sajnos nem mindent olvas, többekközött az 1.8 TS-t nem olvasta, így TS-hez érdemes túrni egyéb progit, vagy ehhez törést. Netán előfizetni :-)
JTD-t, m-Jet-et prímán olvassa, nagyon hasznos segítség a hibamegállapításban, vagy csak ha kíváncsiak vagyunk az autónk állapotára.
Használata: A két kábelt összedugjuk, a 3 pólusút rádugjuk az autó megfelelő portjára (engine, airbag, ABS), a piros csipeszt az akksi + sarura.
Ezután első indításnál a honlap alapján konfiguráljuk az USB-serial portot. Kiválasztjuk az autó/vezérlő típusát, gyújtásra tesszük a járgányt és nyomunk egy Connect gombot.
Fontos, hogy az engine interfészen ne akarjunk légzsákot kiolvasni, nem fog sikerülni :-) A 3 pólusú interfész nagy előnye a 145/146-nál , hogy külön van a motornak (motortér, anyósoldali csati), az ABS-nek (motortés, sofőroldali csati) és a légzsáknak (középkonzoltól jobbra eső textilburkolat alatt).



2
512
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV