Blog
A 45. héten (azaz nov.8-14. között) lesz gyártva a kis piros Juliskánk, legalábbis a szalonból ezt a visszajelzést kaptuk a napokban... Ez részben rossz, mert így az ígért Karácsony előtti átadás elég rizikós, de igyekszem a jó oldalát nézni a csúszásnak, és legalább addig is szokják az olaszok az új típus összeszerelését, esetleg kiküszöbölnek még 1-2 kezdeti tervezési hibát, mittomén... Szóval november elején "születik". :)
Gumi csere: Pirelli P6000 195/50 R15 4db. 61600 Ft
Centrírozás,szerelés,szelep gumi,súly....stb
Jön a tél meg már a km is meg van így olaj csere volt:-}Természetesen Selenia 20K mind mindig:-} KM:205120-következő csere:220000!Ablak mosó folyadék téliesítés!
Ma reggel végre felkerült a szárny Rómeóra, nem kis kálvária után (eltört fúró, rövid csavar...). Ahogy vártam, nagyon jól mutat, alakul a hátsó, egyre agresszívabb lesz... :)


A Csörgő Autószervíz jóvoltából végre vannak normális kézifék köteleim. Nem volt túl jó látvány a régi, a következő lépés a teljes fékrendszer cseréje lesz...

Végre sikerült ezt is megcsinálni, innen még egy köszönet Csöri-nek, aki végre ki tudta venni a rádiót, így röpke 1 óra alatt végre össze "nőgyógyászkodtam" az egészet, és remekül szuperál! :) Köszönet Kareszkának az alapanyagért, innen üzenem, hogy többet nem fogsz csuklani brate! ;)


Az elsö nagyobb fagy beällta elött meg elgurultunk egy mosoba es megejtettünk egy öszi mosäst.
Mellette kielemeztem hogy milyen szinü is lett a logo a kocsi orrán :)
Most akkor zöld, vagy lila,vagy fekete nemtom :)
Fentvannak az uj szelepsapeszok is.Alfa felni Alfa szelepsapi...








Már többször felvetődött, hogy pontosan milyen kábel és szoftver segítségével lehet kiolvasni az autó központi egységét. A 145/145 (és a 155 is) 3 pólusú Fiat interfésszel rendelkezik, így amit venni kell:
- Fiat - OBD2 átalakító kábel (1.kép), pl innen
- OBD2 - USB/ VAG KKL interfész kábel (2.kép) pl. ez itt
A szoftver amit én használok: FiatEcuScan
A szoftver full okos, többet tud mint egy átlag Fiat szervíz kiolvasója, ez már bebizonyosodott. Mint ahogy az is, hogy a free verzió sajnos nem mindent olvas, többekközött az 1.8 TS-t nem olvasta, így TS-hez érdemes túrni egyéb progit, vagy ehhez törést. Netán előfizetni :-)
JTD-t, m-Jet-et prímán olvassa, nagyon hasznos segítség a hibamegállapításban, vagy csak ha kíváncsiak vagyunk az autónk állapotára.
Használata: A két kábelt összedugjuk, a 3 pólusút rádugjuk az autó megfelelő portjára (engine, airbag, ABS), a piros csipeszt az akksi + sarura.
Ezután első indításnál a honlap alapján konfiguráljuk az USB-serial portot. Kiválasztjuk az autó/vezérlő típusát, gyújtásra tesszük a járgányt és nyomunk egy Connect gombot.
Fontos, hogy az engine interfészen ne akarjunk légzsákot kiolvasni, nem fog sikerülni :-) A 3 pólusú interfész nagy előnye a 145/146-nál , hogy külön van a motornak (motortér, anyósoldali csati), az ABS-nek (motortés, sofőroldali csati) és a légzsáknak (középkonzoltól jobbra eső textilburkolat alatt).



Ezt azért rögzítenem kell...remap óta még nem néztem végsebességet, tegnap megtettem. Volt egy kis hátszél, de már miért legyek olyan, hogy szembeszélben próbálkozok. Szóval így GPS szerint 202-vel robogott a kicsikocsi, ami nem rossz. Kipróbáltam, mostmár tudom, de asszem nem erőltetetem túl sűrűn, nehogy baja legyen a gépnek. Szükség van rá, nem állhat meg.
1
466
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV