Blog
Ha már a GTVvel kell kibekkelnem a telet, megteszek mindent, hogy a lehető legkevesebb problémával járjon.
Amint bejött a hűvös idő, a zár máris meghülyült; rosszul becsukott ajtónál (első fokozat) csak a külső kilinccsel lehet kinyitni. Bár ezt típushibának mondanám, nyáron is csinálta és láttam már olyan gétévést aki ezzel szenved. Aztán a központi zár hideg nyirkos időben jól nyit, de azzal a lendülettel be is zár. Gyorsnak kell lenni, hogy elkapjam, mikor nyitható a kocsi.
Szóval bal első ajtó teljesen szétkap, bovden meghúz, amennyit a csavar enged (nem állítható, csak amennyi holtjátéka van), összes csati megtisztítása. A jobb ajtónál csak a zsanér meletti csatit húztuk szét, ott látszódott az egyik lábon egy kis korrodálódás, mint az akksi sarun szokott lenni. Ez okozhatta a kp-zár hibát.
Ezt az ajtót nem szerelték szét, de szeretném, ha úgy lenne, mert a bal jobb lett, mint új korában. Olman Zsolt kollégájának arany keze van hozzá, amit megszerel, az utána nem nyöszög, nem zörög.
Furcsa, de ennél a típust valahogy úgy tervezték, hogy érezze az ember, hogy minden múlékony és semmi sem állandó. És ezt nem jó értelembe kell venni. Folyamatosan bennem a para, hogy vajon mit török le, mi nem fog működni, mert esik az eső, mi zavarodik meg, mert hideg van. Ezt a kocsit a garázsba és a nyári napokra tervezték..
Ja, és felpattantak a téli gurulók is, hamár.. Egész jól áll neki. Illetve nem csúnya :)
Szerviz a'la Olman Zsolt
Gumi csere: Strauss Gumi.

ma volt benn az autó diagnosztikán! alapjárati motort és a lambda szondát jelezte hibaként,de az alapjárati motor csak telement mocsokkal ki kellett pucolni és már is jó!
Felkerültek végre a spider felnik is...Sajna elsö nekifutäsra a csavarok rövidek lettek igy a felnik Vredestein Snowtrack 3 ( 205/55 R16-os) gumikkal felszerelve värtak cimborämnäl arra hogy felkerülhessenek...
Ma ezis megvolt.
Mult hetvegen kapott a pajzs egy uj fenyezest.Lakkfekete lett a keret, es a kopott logo ill. középrész pedig Scarab (Scarab=sötetkéktöl a zöldön ät a sötétlila szinben pompäzik) flip flop fényezessel büszkélkedhet.



Féltengely gumiharang csere mert likas lett:) jobb oldali, persze unixban megint nem volt olyan méret mint kellett volna... ami kiszakadt : belső átmérő 27,5mm, külső átmérő: 98mm amit kaptam: belső átmérő 24mm, külső átmérő 92mm .... felment ! Ennyi! :)
kötelező olajcsere......154500Km-nél
hátsó fékbetétek cseréje,kézifék újravezetékelése,új fékolaj
Lássuk mihez is nyúlkáltam az elmúlt hónapokban?
Az eltört klímacsövet hagytam, majd jövőre foglalkozom vele. Azt kiderítettem hogy ki tudja megjavítani itt Miskolcon.
A hátsó féknyergeket szétszedtem és megpróbáltam megjavítani, de sajnos nem sok sikerrel jártam teljesen rosszak azok már. Úgyhogy marad a B terv, azaz a GTV nyergek. Még azon morfondírozom hogy galvanizáljam-e őket (egyáltalán lehet-e) vagy legyenek színre fújva. Ha ez utóbbi, akkor sem maradok sztem a pirosnál, inkább vmi mást szeretnék. Vagy fekete, vagy citrom, vagy ezek kombinációja.
A kipufogóm egyre több sebből vérzik, az lesz a legfontosabb hamarosan.
Volt egy aggasztó hibám is, egyszerűen zárlatos lett az akksim. Bár én teljesen más problémára gondoltam, úgyhogy kis időbe belekerült mire rájöttem pontosan mi okozza. A saruk is benne voltak a történetben.
Sikerült megcsinálnom a bal első ajtózárat is, pontosabban megszüntetni a nyekergését/csattogását. Teljesen szétszedtem, ami lógott rajta azt meghúztam, ill teljesen átmostam (hála az alkatészmosónak anélkül lehetetlen lett volna ilyen alaposan) majd átfújtam fehér zsírspray-el. Azóta kussban van. Egyúttal az ajtókárpitban is pótoltam néhány csavart. Sajnos szét kell szednem újra mert sikerült úgy összerakni hogy picit szorul a kp. zár motor.
Találtam egy szakit, aki megcsinálja az olajhűtő hollanderes részét pár ezer Forintért. Ha az kész akkor olajcsere és az olajhűtő terelő műanyagját is szeretném rászerkeszteni. Olaj majd 10W60-as fog belekerülni.
Kicsit most zajong a kicsike mert jobb elölről kattogó/csattogó hangot hallat, elsőre szelephang, de igazából a jobb első kerék mögül hallani erősen. Szóval vagy valamelyik görgő, vagy a kipuff-ból jön a hang szerintem. De hamarosan kiderül.
Lassan lakatolásra is sor kell hogy kerüljön, mert nem akarnék így nekivágni a télnek. Az biztos hogy pénzhiány miatt "csak" a hátulja (bár máshol nincs is rozsda) kerül sorra, és az eredeti elemek mennek vissza a helyükre. A wide body és a fényezés még várat magára.. :S
2
468
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Belül is érezzük jól ma...
- Filmek
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- KRESZ
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV