Blog
Kavicsfelverődések javítása (1006) az első szélvédőn, 2db.
A mester szerint nem kellett volna, mert az a fajta volt, ami csak felületi és nem repedt volna meg, de biztos, ami biztos alapon.. olcsóbb volt mint egy új szélvédő telibefóliázva, meg csík fentre.. a Vettore matricáról nem is beszélve:)
Hétvégén eladtam a régi autómat, így felszabdult egy garázs itthon. Node a probléma "csupán" annyi, hogy nehézkes a beállás, mivel sokat kell kanyarogni :-/ Így muszály a kertből pár falatnyit elhódítani. Ma ezt csináltuk, kimértük, kilapátoltuk a földet, zsalut összeraktuk...holnap ha minden igaz ki is lesz öntve betonnal :)
A képen ami barna (föld), ott a kert volt, ami beton, az úgy volt egy betonszegéllyel...igen, szar volt még a régi fiatommal is kitolatni a garázsbol...talán így könyebb dolgom lesz Pirivel :)




Meg kapta a kocsi az új gurulókat,igaz már ki megyünk a nyárból,de nagyon kellett.Sokkal jobban fekszi az utat mint a lemezfelnikkel.Nagyon örülök neki.Még a szinén változtatni kell,de majd meg oldom télen.


Na szóval. Sikerült lecserélni az:
-olajat(Castrol magnatek 10v40)
-olajszűrőt
-vezérműszijat feszítő gögőkkel
-gázolajszűrőt
-pollen és levegőszűrőt
-vizpumpát
-két izzót a műszerfalban
mindezt 248.600km-nél. Ujjabb kalandokra, kiruccanásokra, versenyekre és munkábautazós hétköznapokra felkészítve!!!
Sajna a jövő hónapban még ki kell cserélnem a jobb első felső lengőkart,egy féltengely gumiharangot asszem jobb oldali és a hosszbordás szíj rugós feszítőjét a szíjjal együtt. és kész is lesz....:)az is lesz egy 30-40es tétel sztem



Ismét 10000 Km, illetve csaltam, mert egy kicsit több. De nem sokkal! Így olaj, és szűrők cseréje. Még Csörihez kell lemennem, hogy cseréljen egy első kutyacsontot. Remélem a héten megjön, mert már nagyon idegesít.

Ma visszakaptam a gépemet a szerelőtől. A futómű végre nem kopog, nem cibál de...
- ABS kábel hála az égnek megint szakadt...
- Világít a légzsák visszajelző, bár néha elalszik...
- Ropog a jobb külső féltengely csukló (vagy valami ilyesmit mondott a szerelő, de ropog, az tény)
- A 20 cm-es félkör alakú szélvédőrepedésem az emelés hatására befutott a szélvédő közepéig
- Hazaúton felvillant és úgy maradt a kézifék-visszajelző lámpa (fékolajam van, azt néztem) itthon újraindítás után nem csinálta többet, bár a garázsig csak 20 m-t mentem
Szóval ismét egy problémával kevesebb a lista és 4-5 új felmerült...
Ööm va é bódottáá... :DDDDD
-

Egy héttel az után hogy az alkatrészek megrendelése is megtörtént, holnap elkezdődik a tényleges munkavégzés.
Halkan jegyzem meg, hogy érdekes módon most nem a biztosító ült az aktákon (3 nap alatt sikerült jogalapot adniuk), hanem a márkaszervíznek kell ennyi idő az alkatrészek behozására (tudtommal Lengyelország még vasúttal sincs ilyen messze...)
A termosztátom a nyár közepe óta rossz volt. A meleg időben nem zavart, de mivel már egyre hidegebb van, ezért aktuális lett a csere. Sikerült bontóból vennem egy elég jól kinéző darabot. A furcsa csupán annyi,hogy a benne levő hőszenzor csatlakozója 3 lábú volt, míg az enyémben levő 4 lábú. Szerencsére simán át tudtam tenni a sajátom. Persze kíváncsi lennék azért, hogy mi a 4 láb, ami az "új"-ban nem volt.
Most viszonylag hamar felmegy a hűtővíz hőmérséklete kb 70-80 fokra és ott is marad.(kb a képen látható szint fölé) Városban, dugóban megy csak fel 90 fokig. Remélem ez így normális.
A vízcsöveket figyelve érezhető, hogy az indítás után zárva van a termosztát és csak ha a motor meleg, akkor nyit ki.

2010.10.04. A kocsiba 66.054km.van.Ma ki lett takarítva a szívósor.