Blog

>> Eseményremete // Alfa Alfetta Quadrifoglio Oro // 2010-10-11

:) Alfa 763.

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-09-08

(0901-0908) egy két alfás kép.

 

Gyml Cartárssal ma délután megtartottuk a "Második Spider Találkozót". A szokáshoz híven ismét Pápán.
Egy kis bütykölés is is vegyült a dologba, diagnosztikát teszteltünk.
Szép napsütéses időben (15-17 fok) sikerült nyitott tetővel 60 km-t kocsikáznom a talira oda-vissza.
Kezd hideg lenni :-(

>> Eseménygyml // Alfa Spider 2.0TS // 2010-10-10

Ma sikerült megvenni az ELM327-es diagnosztikai eszközt. És egyben Pápán találkoztam Pirituval is. Újabb Nyugat-dunántúli Spider találkozó.:)

 

Byk-fickével indultam péntek este Zotyához akivel körülnéztünk a gyarmati lokálokba utánna ottaludtam náluk és reggelkorán mentünk 3-an ( a barátnöje is jött) a pápai teszko parkolohoz ahol még csatlakozott Peta74 és családja 156-osukkal.Egész jo volt az ut odáig jo tempoba lhetett menni.Ott már volt 30-40 alfa és pár ismerös aztán beszélgettünk,györsulgattunk is párat meg ettünk szoval a szokásos dolgok.Összességében jol éreztük magunkat de lehettek volna többen is de hát ez van döbbentö hogy az évadzáro találkozon csak ennyien voltak igaz meg lett az utolso pillanatban variálva az egész de hát akkor is.Tombolán csodák csodájára nyertem utánna 3-4 körül a kis összeverödött csapatunkal beültün k egy helyi kis cukrázdába aztán a kávé süti után indultunk haza a két 156-os és az alfetta...

 
>> SzervizDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2010-10-26

Egy komplett autodiagnosztikán esett át a vas a Győri ÉPFU Tanodában, megjegyzem minden ok.:) Mindent átnéztek rajta, amin csak feszültség megy át, és aminek külön örülök, hogy a befecskendezők egy ultrahangos tisztításon estek át. Uberfasza ez a valami, mert van alapjáratom. most nem ingadozik, indításnál nem olyan mintha kihagyna egy henger, hanem pöc-röf és zsííííííííííííírrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ja és mind ez ingyé volt!!!!!

 
>> EseményGerion // Alfa 147 1.9 JTDm 16V // 2010-10-10

Az előző postban írtam, hogy mi rossz vége lett szegény 147-esünknek. Telefonon hívtam a bébiszitterünket, a lányunkat ő vitte haza, minket a mentők kórházba, a kocsi roncsa meg ott maradt az út szélén. A mostani poszt innen indul.

A roncsot egy általam ismeretlen autómentős elvitte, és a telepén igen jó pénzért tárolni kezdte. Kb 2 hét múlva szántam rá magam, hogy a roncsot először megnézzem, nameg kb ennyi idő kellett, hogy újra autóba bírjak ülni elviselhető fájdalomszint mellett. A város szélén egy nagy gazos udvar, kb 1.5 kilóméterre a baleset helyszínétől, rajta sok ilyen-olyan tragacs maradványai, amik közül még roncsként is messze kitűnt az Alfa. Mellette két nagy korcs kutya hűsölt, így csak messziről néztem a kocsit. Jön az autómentős faszi, beszélgetünk, mondja nekem, hogy lesznek ám költségek! Kérdem, mi és mennyi. Hát a mentés az 15 ezer forint, ez még oké, de a tárolás meg napi ezer 1000 forint. Mondom, az udvar vége napi ezer? Ennyiért parkolóházban is állhatna. Hát, ez itt ennyi, mondja, de sebaj, hajtsam be a biztosítótól. Az Allianz biztosító (ahová a károkozó kötelezője kapcsán menni kellett) egy külön történet, sok ide-oda küldözgetés különféle irodáik és telephelyük között, várakozás a kárszakértő helyszínre kiszállására, és mégtöbb levelezés után kiderült pl, hogy fizetnek ugyan tárolást, de csak fix összeget, és alacsonyat. Közben teltek a napok, levelek jöttek-mentek, a biztosító újabb és újabb kérdéseket tett fel írásban, van, amit többször is.
Reménytelennek látszott, végül meguntam az egész szarakodást és megbíztam egy ilyen ügyekre ráállt ügyvédi irodát, hogy tegyen rendet az Allianz-nál. Na, itt sokat gyorsultak az események, hirtelen a biztosító megítélt egy igen kedvező összeget. Szerintem karambol nélkül nem adtam volna el ennyiért kp a kocsit. A tárolási, szállítási költségek is le lettek alkudva az addigra már 100e körüli pénzből 30-ra, így ez is oké. Persze voltak vesztett csaták is. Pl az elszakadt, mentősök által levágott nadrágom, az eltört nem olcsó szemüvegem, párom pár tönkrement ruhája. Itt nem sikerült túllépni a biztosítón, csak azt a formalevelet küldözgették ki, hogy írjunk össze listát a tönkrement, elveszett tárgyakról, mellékeljük a vásárlások számláját és nyilatkozatot a szakszerviztől, hogy a tárgy nem javítható. Ez egy laptop, telefon esetén jó lenne, nade ruháknál? Először is nincs meg róla számla, plusz honnan a francól szerezzek a nadrágomhoz szakszervizet, aki pecsétes igazolást ad?? Ügyvéd felszívta magát, hogy akkor perelünk, de mondtam, a kocsiért tényleg jó pénzt fizettek, már nagyon szeretném lezárni ezt az egész dolgot. Így még olyan 200e forinton elhuzakodhattunk volna jó ideig, de ezt feladtuk. Papírok lezárva, biztosító utalta is a pénzt kellő gyorsasággal.

A slusszpoén az volt, amikor jött a roncsautós nepper. A biztosítóknál van egy zárt kör, akik egy ún. "belső licittel" eldöntik, hogy melyik viszi az autót. Így azután egy nap bejelentkezett egy vállalkozó, hogy a biztosító nevében ő jönne a roncsért. Oké. Faszi érkezik, a telepen a roncs mellett találkoztunk. Akkurátus papírmunka zajlik. Közben olyan zavarbaejtő kérdéseket tett fel, mint pl megvan-e a pótkulcs, van-e vezetve a szervizkönyv és hasonlók. Nézegeti a roncsot, telefonozik a főnökével, elégedett hangon beszél. Gyanús az egész, kérdezem tőle, ugye nem azon mesterkednek, hogy ebből a gazdasági totálkárosra vett roncsból autót csinálnak? Mondja vidáman, dehogynem! Hoznak Németből egy másik Alfát, aminek meg a feneke tört rommá, kettévágják, a kettőből csinálnak egyet. Mondom neki, azért ez így elég meredek, pláne egy nagy biztosító égisze alatt. Á, ne foglalkozzak vele, jó kis kocsi lesz még ebből. Na, mondom neki, ennyit a magyar forgalombahelyezésű, első női tulajdonostól, keveset futott, garázsban tartott, sok extrás nagyon alkalmi vételekről, legalább a szokásos megkímélt szlogent ne írják majd rá, mert most nem túl megkíméltnek látszik. Ezen nevettünk, és a dolog ennyiben maradt.

 
>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2010-10-12

A nyér végére kiégett mindkét első helyzetjelző izzóm.

Led izzók: 2.425 Ft
Extra drága csere (lökös le-fel) + fényszóróbeállítás: 13.500 Ft

>> EseményZsül // Alfa 166 2.0i Ts // 2010-10-10

Pár kép.

>> Eseménychriss/146 // Alfa 146 1.6 TS // 2010-10-10

Megvettem! Igen, egy ALFÁT, életem első alfáját, ami egyben életem első autója is.
Rengeteg gondolat, rengeteg tennivaló. Már az első kilómétereken is rengeteg élmény.
Gyári (közeli) állapot, ezt meg is szeretném őrizni. Az 1.6 TS motor szépen muzsikál, csak picit dízeles az alapjárat.
Már az átíratás rögös útját is végigjártam.
Nem is volt annyira rögös, csak inkább drága, de hát ilyen ez a popszakma.

Km:174500