Blog
A hűtő folyása elállt!:)A szint ugyanott áll,ahol a tömítőfolyadék beöntésekor. A motorolaj szintje beállt a max-hoz. A szerelő a cserekor picit többet töltött bele,de most a tökéletes.Viszont a szervó olaja a nívópálca aljáig ér. a héten pótolni kell a hiányzó mennyiséget.
26.-án lejárt a műszakim. A vizsgáztató kérte, hogy, ha szeretném majd vinni előtte kb 2 nappal csörögjek rá. Szóval csörögtem 26.-án reggel. Úgy gondoltam következő hétre ad időpontot, addig én meg Pözsóval járok. De nem! Mondta, hogy vihetem. Áááá aznap nem jó, mert strandolok. Jó akkor másnap reggel nyolc. OK! Vittem is! Szólt, hogy lehet szombaton lesz meg, mert sok a meló. Semmi gond. Lakást újítok fel, addig elvagyok kocsi nélkül. Délután sürgök-forgok a városban a Pözsóval és jött egy hívás. Megjegyzem fel se akartam venni, mert hívószám nélül csörgött. Az olyat nem szeretem. A vizsgáztató volt, hogy kész a gép. Óóóóóóóó elmentem kifizettem, de otthagytam, mert nem volt, aki haza hozza a másik autót. Két évre behúzva minden. Rákérdeztem, hogy voltak-e érdekes dolgok, amik számomra fontosak lehetnek. Ezeket majd hétfőn kapom meg. De csak jelentéktelen dolgok vannak azt mondta az inas. Ma reggel el is hoztam a szép esős időben.
A csömöri norautoban kerültek beszerelésre (0828) a nemrégiben beszerzett alkatrészek.
[Költségeim: első lengéscsillapítók 15000Ft és fékbetétek cseréje 6000Ft, jobb oldali féltengely gumiharang cseréje 12500Ft, fényszóró állítás 1990Ft]












Elérkezett az idő az újabb olajcserére..Selenia 5-40 Wr Dieselt kapott a gép, olajszűrőt,levegőszűrőt, valamint egy új gázolajszűrőt és pollenszűrőt is kapott a gép...
Valószínűleg lesz még egy szervíz idén ugyanis miután elhoztam a szerelőtől ma indításnál jelezte az egyik izzítógyertya megadta magát, és szerintem a hátsó futómű is reparálásra kerül még idén röviden ennyi törént...
Nos ez a történet végképp lezárható, bár már eddig sem volt bajom vele, most viszont végső megállapítást nyert hogy minden rendben.
Szóval ami még nem volt 100%-os, az az első fejezetekben említett vízhőfokmérő pontatlansága.
Nagyon nem izgatott a dolog csak a 164-esben olyan megnyugtató volt hogy ugye az óra megállt 80 foknál csak nagyobb melegben, sokat állva nyalt bele a 90-be.
Nos a múltkor mikor a termosztátnak készíttettem a tartó konzolt, utána teljesen behalt a jelenlegi szenzor nem mutatott semmit.. Idegesített a dolog, és már majdnem rendeltem Marklártól egyet, de ugye megataláltam a múltkori leltárból egy ilyen jeladót, anno azt hittem rossz. Mindenesetre kicseréltem, és ezzel működik tökéletesen, és mostmár végképp megnyugodtam az autónak tökéletes a vízháztartása. 80 fok. :)
(0827) Monroe Original első lengéscsillapító (pár) E45009 17200Ft /db + Textar fékbetétek előre (pár) 15600Ft /pár by Erhard
1 hónapos várakozás után végre megérkezett Punisher jóvoltából 1 pár krómos átlátszó oldalindex, fekete autóhoz nélkülözhetetlen kiegészítő. Tegnap este felhívtam Williamat hogy segítsen felrakni, így innen is nagy köszönet érte neki, Én az életbe nem tudtam volna felrakni :) Mikor eljöttem tőle észrevettem hogy megadta megadta magát az egyik izzóm ami H1 GE Sportlight +50% volt 8 hónapot bírt ki :S , pedig nagyon szép fehér fénye volt... Ennyit ezekről a márkás megnövelt fényerejű fényszóró izzókról, ezek után nem tudom vegyek e többet..
Elérkezett a 2010-es olajcsere ideje is. A km órában 95661 km volt. Ahogy szoktam most sem tettem meg 10.000 km-t az utolsó olajcsere óta :)
Cseréltünk még: olajszűrő, levegőszűrő, bal első tompított izzó, rendszámtábla világítás izzó, riasztótávirányító elem.
A tolatáskori féknyikorgás is orvoslásra került. Szorult egy kicsit a hátsó betét.
Plusz ami meglepetés volt az autó felemelésekor az az, hogy eltört/elrohadt egy kipufogó tartó elem. Ez meg lett hegesztve.