Blog
végre egyszer sikerül elkapnom egy ilyen pillanatot! 130ezerrel vettem az autót és most ennyi van benne ( ÓRA SZERINT) :D

Beírom a blogomba, hátha valakinek kedve támad olcsóbban autózni. Egyik ismerősöm említette egyszer, hogy Etanolt tankol az autójába 50-50%-ban benzinnel keverve. Mivel a boxermotor nem a gazdaságosságáról híres, gondoltam letesztelem az E85 üzemet én is. Szóval, ahogy fogyott a benzin, mindig E85-tel pótoltam. Ez addig ment, míg nem csak tiszta E85 volt a tankomban. Mindez semmilyen átalakító vagy hozzányúlás nélkül. Érezhető volt egy kis teljesítmény csökkenés meg többletfogyasztás, de a 100 Ft / liter árkülönbség mellett elenyésző volt. Sokan rémisztgettek, hogy tönkre megy az AC, megeszi az üa. csöveket, stb. Immár fél éve járok E85-tel úgy, hogy 1 egység benzinhez 3 egység E85-öt tankolok. Kb. 3000 HUF / tank a megtakarítás és ezzel a keverési aránnyal alig észrevehető a különbség. Tiszta E85-tel az a gond, hogy hideg motorral állhatsz 5-8 percet a ház előtt, míg kicsit bemelegszik a motor, mert hidegen nem akar menni. Ez akkor is igaz, ha kint 30 fok van. :) Viszont ha 10 liter benzinre tankolsz 30 E85-öt, akkor pöcc-röff és mehetsz.
A motor hangja halkabb, mint benzinnel. Dugóban araszoláskor a felmelegedett motor nem csörög, amire előtte hajlamos volt. A kipuffogó rendszerben nincs korom. Az olaj színe csere előtt is csak halványbarna. Összefoglalva az 1.6-os 103 LE-s boxert nyugodtan lehet mindenféle drága átalakító nélkül E85-tel használni. Ez az én tapasztalatom. Remélem hasznát látja más is!

Nézelődtünk a gyertyák környékén....rendben.
Első képen az érdekes barnás "+oldás" az lmm és a pszelep között 1 hiba kiszűrésére született! :D:D


Ma leadtam a papírokat a Kelet-Pestnél.
Úgy néz ki nem akkora a kár mint első pillanatban tűnt: ugyan a lökős és a bal első lámpa valóban cserés, a sárvédő nem sérült és a mocitetőnek is csak a beállítása ment el kicsit (valszeg a lökős elmozdulásakor a zárszerkezet arrébbhúzta).
Az autó járóképes és a hűtő sem kapott semmit, ill. a futóműnek sincs semmi baja.
Innentől a biztosító szokásos tökölésén múlik mikor lesz újra szép a paripa.
Őszre-Télre vettem olasz ablaktörlőket...talán tavaszig kihúzza, utána szerzek drágább Valeo-t!
Ma volt időm, beszereltem az új szűrőt és a szűrőházat. Az eredmény majd esős időben fog látszani....A januárban bekerült papír szűrő erősen kukás volt..
Zavart (amikor még volt jogsim és vezettem...) hogy a kormány pereme beletakar a fordulatszámmérőbe, flex ezt is viszi...
Elölről semmi nem fog látszani.








Visszajött Zé-től a vas. Ki lett az alja hegesztve, és néhány apróság javítva. A jó hír, hogy megy az összkerék!
0
643
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV