Blog

>> EseményBoXeR & Italy87 // Alfa 33 sportwagon 1,5 4X4 // 2010-08-13

Meglátni,kipróbálni és BELE SZERETNI :)
Na valahogy így indult a megvétel,megláttuk az interneten,felhívtam a Hölgyet ( Sysy )
nagyon kedves volt,megbeszéltük,hogy másnap kora este megnéznénk az autót.
Alig tudtuk kivárni a mai napot,hogy mehessünk a kicsikéért.
Pedig nem volt köztünk nagy távolság,két utcánnyira lakik Tőlünk,de minden bajunk volt míg nem tudtuk magunkénak az autót. Hozzáteszem,péntek 13 van :D

 
>> EgyébPBali // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2010-08-13

Ma végre helyére került az új, fekete-piros színekben pompázó gyári szőnyegem.
Ideje volt a cserének, így ezt is megejtettük. Jól áll a gépnek, annyi szent!:-)

Tegnap kikérdeztük az ECU-t. Szerencsére a megtett km-t nem tekerte vissza az előző tulajdonos, így megnyugodtam.

 
>> Szervizcac // Alfa 155 1.8 TwinSpark // 2010-08-13

Hétfőn bal első axiál-csukló csere.
Anyagdíj: 3000
Munkadíj
Km állás:

 
>> EseményTtK // Alfa 156 SW 2.4 JTD // 2010-08-12

Ma elvitték a traktort. :( Remélem jó gazdája lesz az új tulaj. Több mint öt évig volt családtag. Mit is írhatnék még? Erre nincsenek szavak..

 
>> Szervizgyml // Alfa Spider 2.0TS // 2010-08-12

Tegnap és ma sikerült kicserélni a lengőkar végén levő golyós-csap gumi tömítését. Persze nem lett 100%-os, mert ilyet nem lehet külön kapni. Viszont azt a tippet kaptam, hogy a Wartburgé néhány Fiaton bevált. Kipróbáltam és nem egyezik teljesen,de azért biztosan jobb,mint az eredeti szakadt.

 
>> Egyébzümi166 // Alfa 166 2.4 JTD // 2010-08-11

A héten lejárt volna a Csinos műszakija, de ma sikeres "vizsgát" tett. Csak a fékeket kellett egy kicsit megigazítani, amúgy minden okés volt. Két évre le van tudva:-)

 
>> SzervizGTPeti // Alfa 156 Sportwagon 1.9 JTD Novitec // 2011-02-18

Esztergáltattam fém központosítógyűrűket* az Enzo (olasz nevű ámde német) felnijeimhez. (58,1/60,1mm) Persze eddig is voltak bennük gyűrűk, a gyári műanyagok. Ami szép és jó, de nincs olyan szorosan tűrésezve, mint én szerettem volna. OK, a kerekek nem emiatt ráztak, de szerettem volna kiküszöbölni ezt a lehetőséget is. (Igen, tudom túlzás. Akkor is.)

A gyűrűket az összerohadás megelőzése céljából rézzsírral kentem be.

(*Itt jegyezném meg, hogy a tehermentesítő gyűrű hibás elnevezés. Ennek a gyűrűnek kizárólag a központosítás a feladata és elméletileg az is csak a szereléskor. Ui. pozícióban tartja az akkor még terheletlen felnit. A csavarok meghúzása után ki is lehetne venni. Persze csak elméletileg, mert a szoros tűrések miatt "bentragad".)

Ezen a német nyelvű linken össze vannak foglalva a legfontosabb tudnivalók a központosítógyűrűről.

Az utolsó mondat: "Amennyiben meg lettek húzva a kerékcsavarok, onnantól a központosító gyűrű gyakorlatilag felesleges. Ez teljesmértékben szerelési segédeszköznek tekintendő."

>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2010-08-11

A múltkor írtam, hogy egy kavics betörte a szélvédőt. Sajnos a repedés gyorsan és csúnyán növekedett, féltem, hogy bármikor szétrobban az egész. Úgyhogy hamar cserélni kellett.
Tatán nem kaptam bontottat, nem vacakoltam tovább, elvittem egy üvegezőbe, ahol 3 óra alatt tettek bele újat. Jó drágán...
27100 volt az üveg, plusz munkadíj.
Hazafelé jövet a Lánchíd alatt a rakparton máris újabb kavics pattant rá, de szerencsére nem okozott sérülést.

>> Szerviz-=ftc001=- // Alfa 147 1.9 JTDm 177LE@394Nm // 2010-08-11

Horvátországból még hazahozott, és Pesten a Kerepesi úton adta meg magát a Drágám. Szerencsére csak egy üzemanyagcső fáradt el.
Ezen kívül megadta magát a hűtőventillátor ellenállása is, ez is cserélődött.