Blog
A múltkor írtam, hogy egy kavics betörte a szélvédőt. Sajnos a repedés gyorsan és csúnyán növekedett, féltem, hogy bármikor szétrobban az egész. Úgyhogy hamar cserélni kellett.
Tatán nem kaptam bontottat, nem vacakoltam tovább, elvittem egy üvegezőbe, ahol 3 óra alatt tettek bele újat. Jó drágán...
27100 volt az üveg, plusz munkadíj.
Hazafelé jövet a Lánchíd alatt a rakparton máris újabb kavics pattant rá, de szerencsére nem okozott sérülést.
Horvátországból még hazahozott, és Pesten a Kerepesi úton adta meg magát a Drágám. Szerencsére csak egy üzemanyagcső fáradt el.
Ezen kívül megadta magát a hűtőventillátor ellenállása is, ez is cserélődött.
Új hátsó féktárcsák és betétek... persze összerakáskor eltéptem a kézifékkötelet... ÁÁÁáááááá!!
Kézifékkötél megrendelve... költséget nem számolom ismét.
Ma végre megérkezett Németországból az új szőnyeggarnitúrám.
Legalább 1 hónapot vártam rá.
Köszönet SKrisz-nek az ügyintézésért!

Kis túrázás, persze autóval, kis kultúra némi sétával, laktató ebéd, újabb kilóméterek és a végcél ismét Badacsony! :-)












Megkezdődött a télre való felkészülés is. Interneten sikerült vásárolnom 4 db szinte vadonat új állapotú 15" átmérőjű, 6,5" széles acélfelnit. Még a szelepek is benne vannak. Amúgy egyenesen Borsod megyéből érkezett és olaszországi rokon hagyta itt. :) Természetesen én mindent elhiszek.

Habár a megtett km (kb. 9200km) nem indokolta volna, de mivel eltelt egy év az előző olajcsere óta, ma ez is megtörtént. Természetesen vele együtt új olajszűrő, légszűrő és aktívszenes pollenszűrő is került az autóba.Valamint Csöri ellenőrizte a futóművet és a hátsó féket is. Megnyugtatott, minden rendben van.
Köszönet a szakszerű munkáért a Csörgő Szervíznek!
V. Szegedi Alfa Romeo Találkozó
Gratulálunk a szervezőknek! Jól éreztük magunkat! Megint! Szép idő, Alfák..... finom ebéd, jó társaság!








Aug 7-én egy kis nyári szünet után ismét megrendezésre került az Extrém kupa. egyszerre két pályán percenkénti indítással zajlott a futam. 4-4-szer lehetet teljesíteni mindkét pályát, 7 ezres nevezési díjért, ami elég baráti. A kategóriámban (N/3: 1500ccm feletti széria autók, első és 4x4 hajtás) 6-an indultunk, ami a múltkori 3 nevező után jónak mondható, így kellett küzdeni a dobogóért. 3. helyen értem célba egy civic és egy impreza wrx után 2mp hátránnyal, ami már kevesebb mint a múltkor, de ez az új féknek is köszönhető volt. Még mindíg a kerékdőlés problémájával küzdöttem, úgyhogy a szűkebb fordulókban a gumi külső peremén fordult az autó annyira, hogy az első gumik oldaláról szinte lekopott a felirat(!). Legközelebb szept .11-én lesz futam, de addigra ezt szeretném kiküszöbölni. Egyenlőre csak a jelenlegi első gólyalábak lyukait maratom ki hogy lehessen dönteni a keréken, később csináltatok 4 keményített telót, hogy ne dőljön be annyira az autó (www.lindor.hu). Remélem ezzel már éles küzdelemben is feljebb tudok állni a dobogón, mert még a kategória bajnoki cím is esélyes!

