Blog
- cseréltem vftsárpi-val
Alessio Monza
16x7.5J ET35
205/45 R16 Dayton
+ kerékcsavarszett 3500,-
+ 2db tehermentesítő 2000,-


- fékek felpróbálása, hát nem fértek el a TSW-k alatt... :(
- Csövezés teljes összeszerelése
- megvettem életem legdrágább csavarjait a féknyergek rögzítéséhez, M14x1,5x40mm 1500HUF/db !!!!!




Nem világítottak a hátsó lámpák valami erősen, utána jártam hogy mi is lehet az oka. A lámpák kiszerelésekor megvilágosodtam: vastag por fedte az izzókat, meg nagyjából mindent. Kiszereltem a lámpákat, kipucoltam, megtisztítottam a csatlakozókat, megtörölgettem az izzókat, visszaszereltem, és láss csodát világít. Még pedig úgy, ahogy kell.
A rendszámtábla azért nincs a helyén, mert arra is figyelmes lettem, hogy az az ízléses krómozott tartó nem fért be oda a helyére, de azért valaki mégis bepréselte. Az eredmény: karcok a rendszámtartó alatt és felett egyaránt. Valószínűleg felragasztom, úgy kényelmesen elfér, és nekem jobban is tetszik az a megoldás.


Ma bekerült az erősítő és a mélyláda az autóba, és végre bekötöttem a jelátalakítót, úgyhogy most mély. Nagyon mély. Ennyi viszont kell az autóba. Persze csak szolidan. Nem szeretem, ha elmegyek valamerre az úton, és utánam néznek, hogy milyen egy idióta ez.
Az erősítő és a láda is régi szerzemény. Kellemes hangja van, pedig már több mint hat éve boldogítjuk egymást.
Nem is értem, hogy a mélyláda miért nem alapfelszereltsége az autóknak...


Ma megjöttek az interneten rendelt vadonatúj Hankook Icebear W440-es téligumik. ADAC teszt alapján a különösen ajánlott értékelést kapta. Elég új gyártásúak a gumik, 2010 24. hetén készültek.



Lökösben a rács cserélve, de már megint eltört.
Fika pénz volt anno. Nem emlékszem. :-)
Jó ez a fórum minden olcsóba van. :-D
Beázott a blokk egy mosás után. Ebből is tanultam. De jó sok volt a tanulópénz belőle. Valami 20at kért el az inas akkor. Pffff
Nem ment csak 3 henger néha. Pöppet idegesítő volt.
Az önindító beteg volt. Már kb 10 indításból egyszer, ha be tudtam indítani. Bosszantó volt. Huszonvalahányvolt akkoriban az új.
Ventilátor fordulat szabályzó csere.
Nem fújta az oxigént a kocsiba bele. A kesztyűtartó alatt van egy ilyen kütyüke, ami meghalt. Bontva, ha jól emlékszem 10 pénz volt.
Régen volt, csak gondoltam leírom. Ezután a klíma is eltünt. Akkoriban feltöltettem egy 10esért, de ép, hogy kibírta a nyarat. De már ennek is megvan a hibája. Egy csövet kell javítani majd.
155560 km. Úgy emlékszem ennyi volt. :-)
0 280 217 111 (686 13 1 A 520) szemétje. Cserére szorult. Nem pörgött már úgy, ahogy régen. 3.-ban már csak üvöltött és 100 felé nem nagyon szeretett volna menni.
Még kell egy katalizátor, meg akkor már egye fene kidobjuk onnan a lambdát is. Biztos, ami biztos. Eddig a javulás érezhető, de a katalizátor hangja nem tetszik. Maradjon csendben. Nagyon olcsón jutottam a cumóhoz. Gyári Bosch. Szerencse, pedig még húzni akartam, hogy vásároljak egyet a boltból.
3
512
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8