Blog
A májusi szervíz után csak nyaralás után néztem alá, és láttam, h jobb belül kicsapta a zsírt a féltg porvédőnél. Mint kiderült a gumiharang egy része kicsúszott a bilincs alól. Visszavittem, megcsinálták.
Bal belső féltengely gumiharang csere ,így egyúttal váltóolajcsere így a reggelente fogadó köpetfolt elhárítva. Stabilizátor kutyacsontok cseréje. Olaj és olajszűrőcsere. Fékbetétek cseréje. Km: 144.000



volt egy kis időm, s a jobb oldali lámpa környékét végigtapogatva megtaláltam a hiba okát, a kábelköteg testkábele kimaradt a rögzítésből, s ezért produkálta a jobb oldali lámpaegység a test hibát.
sajna nem tudtam a helyére visszakötni a kábelt, de találtam egy elérhető testpontot, s a rögzítést követően a hiba megszűnt
Ismét egy mázlis beszerzés.
Nem tetszett a kormány (egy kis 32cm-es OMP), ami az autóban volt. Inkább el tudom ezt képzelni egy gokartban, semmint egy youngtimerben. Az ebay-en hamar rábukkantam 2 fajta Momo-ra is, amik közelebb álltak hozzám és szerintem az autó stilusához is. Momo Prototipo illetve Momo Super Indy volt a két jelölt. A Prototipo-kat horribilis áron csapták le, igy maradt az Indy, amiből viszont jóval kevesebb volt eladó. Meglepő, de Angliában találtam egy „Villámár vagy legjobb ajánlat” hirdetést 70 fontért. 2nap volt hátra, licit nélkül, fényképek alapján tökéletes állapotú volt a kormány. Gondoltam nézzük meg mennyit enged az arc a feléből. Legnagyobb meglepetésemre 1 nap múlva jött a válasz, rendben, elfogadja az ajánlatom. Ment is a paypal és 2 nap múlva kezemben tartottam a pakkot. Gyönyörű, majdnem karcmentes példányt sikerült kifognom. Szerencsére az OMP és a Momo kormányagy kompatibilis egymással, igy erre nem kellett költenem.



18 év után megadta magát a jobb hátsó lengőkar személyzete, így most felújíttattam. Gyorsan megvolt, bár kemény meló szétszedni...Most újra feszes a hátsó futómű és szépen áll a lábán.
Már egy jó ideje nem mindig kapcsolt fel a jobb oldali xenon, ha égett is, egy-egy villantásnál nem mindig kapcsolt vissza, és most már egyáltalán nem ég. Vagy trafó vagy izzó.. Bár az izzó még pár napig felvillant felkapcsolásnál, most már talán az sem. Így hát jött az ötlet a sok görcsölés (rendőrök, ég-nemég, felfelé világít.. stb.) után, hogy vegyünk ismét vmi halogént bele, de ne a gagyit. Hosszas utánajárás után esett a választás az Osram Night Breaker H7-esére. Persze nem lehet mindenhol kapni.. bezzeg Boscht meg Philipset.. Na mindegy. Most már megvan. (0824) Remélem legalább így üt mint a képen, meg a leírásokban:) Csütörtökön kerül beszerelésre. Addig marad a kalóz effektus..




Figyelem, a poszt a nyugalom megzavarására alkalmas szavakat tartalmaz…
Az előzőt ott hagytam abba, hogy már majdnem Brüsszelnél jártam. Majdnem. Egész pontosan Mosonmagyaróvárnál.
Meg kellett álljak osztrák autópálya matricáért, gondoltam egyúttal tankolok is. Szépen 5. fokozatban gurultam be a kúthoz, majd preciz gázfröccs, hogy kiméljük a syncrokat, vissza 4., újabb gáz. De mi ez? A motor felpörög, hajtás nincs. Mi a f**z? Én váltottam volna mellé, mint egy remegő kezű hétvégi úrvezető? Nem...itt bizony baj van Houston.
(Megtankoltam. Közben a vérnyomásom exponenciálisan emelkedett.)
Ülök vissza az autóba, tenném sebességbe, erre a váltó kedélyes hangon közli: RECCCS. Változatos szavak jöttek a számra, pláne mikor odasomfordált hozzám egy kétes kinézetű autómentő figura: "Helló, csak nincs valami gond? Nem veszi, nem veszi?" A jó k**** c****y an***, az nem veszi... most hagyjál békén, épp felrobbanni készülök!
Ejj Rózsagyuribátyám, a 20forintos kérdés: mi lehet a gond? Illetve hogy jutok ki Brüsszelbe még MA, hiszen másnap vár a munka! A még fennmaradt lehetőségeim közül a telefonos segitséget választottam a hiba felderitésére. Konklúzió: valószinű a kuplung munkahenger adta be a kulcsot.
Akkor most örülünk Vincent? Hát k****ra nem. :(
Más választásom nem lévén - kicsit le is nyugodva -, és mivel az automentős fószer a kezdeti sokk után végülis normálisnak tűnt (felajanlotta, hogy azonnal ránéznek és mitöbb, igyekeznek meg is javitani az autót), igy feltettük a kocsit a trélerre és már úton is voltunk Győrbe.
Győrben újabb idegbaj, lábon kihordott infarktus, csalódott düh:
Azzal fogadott a szerelő, hogy ne is reménykedjek! (Én persze illedelmesen: Jónapot kivánok!) Ő meg ilyen kocsit nem látott (szerencsétlen flótás), szerinte ehhez alkatrész sincs. Persze kinyittathatja bármelyik helyi boltot, de az ilyen akció alap esetben 30ezerbe kerül. Ekkor a jobb szemhéjam kissé elkezdett remegni az idegességtől... nem szeretem a flegma embereket.
Ráadásul ahogy nézegette az autót, pattantak elő az agyából a sületlenségek, és ami még rosszabb ezeket meg is osztotta velem. Pár perc után leállitottam, mert a látómezőmbe kezdek beúszni a forint százezrek...
10 gyomorba vett mély levegő után gyors telefon kalizsoli-nak, akinek hála sikerült felhajtani az embert, aki a GTV-t eddig szervizelte. A szakember, illetve a “szakember” pár perc elemzés útán megtalálta a probláma forrását: egy 5Ft-os csavar lazult ki a kuplungnál, ami a végálláson túlnyomta a kapcsolóvillát és ez elszakitotta a kuplung munkahenger szilentjét. Olaj elfolyt. Bagatell. Mondhatnám azt, mint eddig is, egy laza kézlegyintéssel kombinálva: Ugyanmár semmiség, hisz 26 évesek vagyunk, ráadásul a Csizmából... de a kisördög azt sulykolja a vállamon, hogy itt bizony volt egy kis hanyagság is a szituáció mögött. Én pedig megittam... fenékig. Aminek majdnem 6 számjegyű lett a számlája.
Természetesen Vasárnap délután lévén, már nem volt értelme alkatrészért kujtorogni - igy mily meglepő - a “szakember” érdekeltségi körébe tartozó motelben töltöttem az éjszakát. Hozzátenném, tökéletes kiszolgálást és udvariasságot kapva. Le a kalappal.
A munkehenger javitókészlet beszerzése és a fixálás az előző napi tortúrához képest gyorsan és fájdalommentesen zajlott. A megfelelő pénzösszeg átnyujtása, valamint a névjegykártya átvétele után folytathattam utam a célállomás felé.
Innen már minden rendben volt! Semmi meglepetés, semmi rossz, csak egy nyugodtan duruzsoló V6, valamint egy alig hallhatóan remegő kardán adta az aláfestést. A boldog (bár anyagilag lekönnyült) tulaj az autóstársak elismerő pillantásaitól ekkor kissé elérzékenyült...
Szépültünk! ...Párocskámmal és öregemmel kicseréltük az első emblémát. Ezenkívül kapott a pajzs egy kis tuningot...csak hogy még feltűnőbbek legyünk, ahogy közeledünk a visszapillantókban! :))))



Kalocsai gyorsulási talin vettünk rész mint versenyző sajnos maradandót nem sikerült alkotni de élmények vannak gazdagon.

Selenia 10W40, 226e km
0
536
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Filmek
- Spider
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Forma-1
- Belül is érezzük jól ma...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV