Blog
2010.07.28 Összeállt a kép együtt minden. A gyermek felsírt. Az alapjárati problémámat sikerült orvosolni. Van egy kicsi gumigyűrű amivel lehet szabályozni az alapjáratot. Na nekem pont az hiányzott a rendszerből, mivel balf@sz módon jól eltettem, hogy tutira meglegyen. Hát jól elraktam. Annyira, hogy már nem is tudom hogy hova :-) A lakatos munkát azt hagyjuk. Ezt a munkát amit csináltak valami hányadékhoz tudnám csak hasonlítani. Na már mindegy a lényeg hogy van rajta új küszöb és tanksapkanyílás. Egy-két dologra viszont jó volt ez a kis tortúra. Kapott új féket és fékcsövet hátra, kicseréltem a benzinszűrőt és csöveket. kipucoltam a belső kárpitokat, és kapott szép tetőkárpitot. Elkészült a tető merevítése,és remélhetőleg nem fog annyira beázni a kocsi mint eddig.
Ma gyml Cartárssal megtartottuk Pápán az első Spider találkozót a Nyugat-Dunántúl régióban. Az esemény színvonalát emelendő Zotya is csatlakozott hozzánk.




Most már bátran leírhatom, hogy a probláma megoldódott. D
Légtömegmérő-csere lett a megoldás. Úgy húz és addíg, amíg kell. D
Hétvégén kicseréltük az első és a hátsó jelet is. Eléggé fakók voltak már.
Az első kb fél óra alatt megvolt. Ezzel szemben a hátsó kb 4-5 órát vett igénybe. Nem a szétszedés miatt, hanem az összerakás.
De ami a lényeg: ahogy most kinéz! DDDDD
Eddig is büszke voltam rá, de egyre jobban tetszik nekem még így bő két év elteltével is. D
Autóápolás kategóriát találtam ki, majdnem:))
tegnap nagy sikeresen felhelyeztem Liára a GEORGE-tól kapott, 100 éves az Alfa Romeo matricát.
A hátsó ablak dísze lett, egész egyszerűen remekül néz ki :))
fotókat nem tudok most betenni róla, de talán egyszer... nem szoktam fotókat tenni a blogomba:)
Ezen kívül felkerült a bal index fölé szintén egy 100 évet dicsőítő szép matrica, azt pedig GT kollégától.
Ezúton is köszi
Ma megérkezett a teljesen gyári légszűrő mindenestől együtt phon cartás-tól :) Nem volt egyszerű munka mert a kereket is lekellet szedni meg a műanyagokat amivel elég sokat szenvedtünk mire normális helyre tudtuk helyezni a csövet hogy az gyárilag is olyan legyen . Végre nyugodt vagyok hogy nem sportlégszűrőm van mert véleményem szerint csak tönkreteszi a motort és sokkal hatékonyabb a gyári ahogy mondaná Blade is :D Szép apránként azért sikerül mindent jól megcsinálni a Gtv-n . Ja és köszi Phon hogy ilyen hamar ideért az alkatrész :) Máskor is tőled vásárolok :D




Tegnap elkezdett gyengélkedni az akkumulátorom, még az a szerencse, hogy havertól tudtam szerezni jó áron alig használt akksit. Neki egy IFA-ban volt, de szerintem jó lesz az én kocsimba is. Picit mondjuk nagyobb, mint a régi, de valahogy talán belefér. Többen mondták, hogy nyugodtan vegyek kicsit nagyobbat, mint ami volt benne. Ez most 12V/170 Ah-s 1100A indítóárammal. Ma délután szerintem be is kerül a vasba.

Ma (0728) reggel utánvétes csomagom jött Erhardtól. Megérkezett a hétvégén megrendelt (Bosal) katalizátor és a hétfő este utánrendelt jobb oldali féltengelycsukló porvédő (váltó oldali).
Már nagyon rég óta csörgött valami az autó alatt. Talán már egy éve is van, vagy még több.. Először hővédő lemezekre gondoltam, de mikor már mind rögzítve lett, a motortérben is, még az is ami nem mozgott:) akkor már nem maradt más, csak hogy a katalizátor lehet a hibás. Azért nem volt egyértelmű, mert nem mindig csinálja. Viszont idegesítő hangja van. Végül pár hete, mikor felkerült ismét a "diffúzor" lemez, akkor az aknában végigütögetve a rendszert kibukott, hogy ki a hunyó. Akkor egyből nem, de most megrendeltem és meg is érkezett már. Hétvégén kicseréljük. Remélem megszűnik végleg a csörgés..




Visszakerültek hátra a gyári rugók. Túl gyengére sikerült a múltkor. Igy viszont jobb, mint gondoltam. Keményebb, de rossz úton sem pattog. És terheléskor sem üt fel. Próbaképp lágyitottam a Konikon, elsőre nem tűnik jó húzásnak, meglátjuk.
Rendeltem az ebay-en egy bőr multi kormányt! Na ez kormány! Nagyon jó a fogása! Gyönyörű, újszerű állapotban van. Már bent is van... :)