Blog
Jó magyar utak hozták a formájukat. Ropogásszerű hang jött a bal elejéről, kiderült, hogy a felső lengőkar a hibás, de az alsó is kotyogott ezért az is cserélve lett, s lőn csend van.
Egy hete hoztam el az autót Csöritől, de csak most van időm írni pár sort. Az immo probléma lett javítva, valamint a váltórudazatban lévő bowden lett kicserélve. Emiatt már sokat káromkodtam, mivel szorult és elég nehézkes volt a sebességváltás. Most újra kellett tanulnom mindent, mivel össze sem lehet hasonlítani a jelenlegi állapotot a korábbival. =) Ezenkívül lecseréltem az olajat is most hétvégén...
A következő befektetés a vezérléscsere lesz, mivel 58eKm-t mentem már az előző óta.
Hétvégén leugrottunk hármasban a Balatonra, és mikor megérkeztünk, az óra már 139007 km-t mutatott.:)
azaz hamarosan jön az igazi káforduló:))
A pollenszűrőt 2009.07.28.-á cseréltem. Szép lett. :-)
Hátsó kerekeimen állítani kell egy pár mm-t. :-O
154.660 km



A szemebjövő autó alól pont úgy és olyan erővel pattant ránk egy kavics, hogy szép mély gödröt hagyott a szélvédő balé alsó sarkában, és sajnos el is repedt legalább 20 centi hosszúságban.
Ki kell cserélni. Ez már a második csere lesz, mert ugyebár GEORGE-tól repedten vettem, és annak helyére annak idején betettünk egy olasz bontottat. Most újat fogok beletenni, de legalábbis új félét, a színeset.
Azért nem örülök ennek a dolognak!
végre van új kormányom, így kilökhettem azt a csunya töröttet... MOMO Tuner helyett MOMO Devil lett, de bánja a fene, lényeg hogy van. mivel az autóm LPG-re is üzemel, és valami megcsesződött benne és ha gondol egyet robban, és ennek az új, k.b. másfél hónapos direktszűrőm itta meg a levét, ugyanis megégett... így hát kaptam egy K&N szürőt. és úgy gondoltuk a faterral, hogy ha már szétszedtük az autó belsejének a negyedét, miért ne bonthatnánk tovább, mert a sebességmérőm itt ott megugrált... szóval azt is megoldottuk...
képek:












Már korábban írtam kisebb bejegyzéseket, amiben az olaj elfogyásáról panaszkodtam.... cseréltünk hengerfej-pakolást, szelepfedél - tömítést és semmi használható eredmény,,,, ugye tavaly nyártól egy elég erős traktor hangja volt, aminek ma végre VÉÉÉGEEE!!!..... ami történt ma..... szimering csere, vezérműtengely csere.... mind a kettő, még nyöszörög valami az ékszíjnál, de erre később ránézünk.... még az a kérdés, hogy honnan jut olaj a hengerekbe.... szóval csendes, de kicsit füstös :( majd még fejlemények...
Sárbogárdról szerettem volna hazajönni, de indításkor se kép se hang. Azt rögtön láttam hogy nem akksi gond, mert minden működött. Egy haverral behúzattuk az udvaron, így saját lábon ment a szerelőhöz. Ő kivette az önindítót, s elvitte Abára felújítani. Most már pöccre indul. A kocsiban 273.000 km van.
Na ma bekerült a friss gyári olaj a véltómba elég fekete volt amit leengedtem, nagy nehezen imbusz kulcsot kellett gyártanom a leeresztéshez.
Közben voltam klímásnál, a nyomáspróba alatt valami nagyon csekély mennyiséget eresztett a rendszer így a faszi nem töltötte fel, nem vállalta el a javítást viszont lehúzott 2 rongyal mert nem tudta megmondani mi a baja LOL.... :(