Blog
Sokan mondták a haveri körben, hogy ne az Alfával menj Töki!!! Majd szépen fokozatosan átadom nekik, hogy bekaphatják, mert tökéletesen muzsikált, nem hozott rám szégyent. Imádtam az utat és meglepően kényelmes volt még a 9 órányi vezetés után is.

Mielőtt kimentem volna Olaszországba, egy-két dolgot meg kellett csinálni a kocsin. Nem nagy dolgok, de a teljesség kedvéért: fényszóró beállítás, klíma feltöltése és egy égető dolog, a hűtőventilátor ellenállásának cseréje. Ezeket egy óra ráfordítással megoldottam a tűzoltóságon. Jöhet neki a hazaút, nekem pedig az egy hét nyaalás Bibione-ban.
Valeo SILENCIO X.TRM UM650 (500mm) utasoldali (0724) Norauto
Több mint két évet kiszolgált az SCT a jobb oldalon, de a vezetőoldalon már tavaly ilyenkor cserélnem kellett. Most végre egyforma. Igaz, van köztük egy év meg 50mm:), de a balos még mindig szépen töröl.
Ha már a Norauto-ban jártunk beszereztünk még pár apróságot az autóhoz: 5l Forest nyári szélvédőmosó, felnitisztító kefe, Sonax krómtisztító paszta.
[Költségeim: ablaktörlő lapát 1db 5390Ft, szélvédőmosó 190Ft, felnitisztító (890Ft-20%:) 712Ft, krómtisztító 1390Ft]




Visszakerült egy időre a nagyrendszám előre. Csavarozva van, ahogy megvettem. Egyszer majd javítva lesz a lyuk a lökösön. (mondom nem én fúrtam át. :-)) Elég csúnya lett. Remélem elhagyom.
Javítottam ismét a pótféklámpát. :-) Mekkora birkaság az.
Megigazítottam a jobb oldali "B" oszlop kárpitját. Itt jó birka voltam. Egy helyen nem szorítottam oda a fület, emiatt lógott... :-)
Az egész autót kitakarítottam belül. Sajnos a külseje maradt, mert nincs víz a garázsban. Eddig az volt a baj, hogy derékig ért. :-)
Olajat utánatöltöttem, mert a cserénél nem lett elég. Nem tudom, hogy. Érdekes dolgok vannak.
Befújtam a katalizátor csavarjait, mert nem lehet leszedni. Még mindig csörög. Sajnos nem gyógyul meg magától.
Az okos kábel még nem akar beszélni a kompjúúúterrel.

A csúnya beszéd csak a sekélyes szókincsű emberek...
Kezdődött, hogy már nem megy a kocsi. Néha csörgött a kipu. Azt hittem a hátsódob megint. Utálom a kipufogót, mindig hangos. Lehet kéne egy normális kipufos. Apám jó lenne, de hogy segítene? Sajnos fizetni kell másnál ezért. LMM-re gyanakszom, mert gyenge a kocsi. Vagy nem is volt sose erősebb? :-) Már keményen csörög a katalizátor alul. Rosszul vagyok. Olaj nem csöpög már. Van melóm vele. Katalizátor csere, LMM csere, klíma gáz kéne beléje...meg szerintem visszakapja a régiüléseket. LMM és anélkül ugyanolyan fosul megy a gép.



Már rég óta tervezem, hogy ki kellene cserélni a jobb első dobbetétet, mert el van törve és berúgózáskor mindig beleér a kerék és a gumi mintája beleakad, aminek elég csúnya hangja tud lenni.. Tegnap megrendeltem és ma (0723) el is mentem érte Vácra a Lavinába.
Ezen kívül megvételre került még egy pollenszűrő is, mert ami benne van, már jó koszos lehet.. Érezni még nem érezhető, de már több mint egy éve lett cserélve (2009.05.26). Ráfér.
[Költségeim: dobbetét 4510Ft, pollenszűrő 1445Ft]




Valami zörgött a motortérben. Múlt héten, mikor vizsgázott az autó, a vizsgáztató is szóvá tette, hogy nem tudja mi ez, de fura hangja van. Egy teljesen össze-vissza, néha megszólaló koppanás volt. Fel is hívtam Gerissimot, hogy meg kéne hallgatnia. Mire eljutottam hozzá, addigra megszűnt a hang. A biztonság kedvéért azért otthagytam az autót, hogy nézzék át, hátha találnak valamit. De semmit nem találtak és a hangot már én sem hallom. X-akta... Viszont ha már ott volt a kocsi, megkértem őket, hogy az EGR szelepet tisztítsák ki, mint kiderült rá is fért a dolog. Remélem ez a fura hang meg nem jelentkezik többet és nem kell aggódnom emiatt.
-bal első alsó lengőkar
- kézifékkötelek
- 4 db féltengely gumiharang
- 2 garnitúra hátsó fékbetét