Blog
A hétvégén, megvettem az új xenon izzókat Egy párat 5.000 ft-ért, először féltem hogy nagyon gagyi lesz, de szerintem szuper D2S 6000K 35W -os. Ha már le kellet szedni a lököst hogy kicseréljük az izzókat, vettem canbus kompatibilis helyzetjelző ledet.. A led 2.425Ft volt. Tökéletesen működik 6000k színű, jól passzol a xenonhoz . Mindent a Homasitában vásároltam. A szerelőm 3.000 ft -ért cserélte ki az izzót, ami tartalmazta a lökös leszedését izzócserét, lámpa tömítés kijavítását. és a lámpák beállítását is!!!!




Mint már sokan másoknak,nekem is cserés lett a hátsó ablak. Szerencsére KGBMAN ajánlott egy korrekt embert, akkor némi pénzért kicserélte. Persze ez sem volt egyszerü, mert miután kivettük az ablakot, elkezdett nemsokára esni.:) Szerencsére be tudtam rakni az autót egy parkolóházba,amíg elállt.:) Szóval sikerült. Képeket később teszek fel róla.

Már régóta esedékes volt....most végre az idő és az anyagi lehetőségek is adottak.
Mivel tavaly már cseréltem egy szilentet,nagyjából tudtam mire számíthatok.
Így is kb 5órába került a művelet......bár ebből legalább fél-fél órát elvett,az autó felbakolása.
Az általam cserélt szilentet leszámítva,az összes ramaty állapotban volt és az egyik gömbfej is kotyogott.
Megrángattam a kormányösszekötőket,de ott nem tapasztaltam lógást.
A próbaúton hallottam egy fura nyiszorgást.....de nem tudom honnan jöhet.Talán a rugótányér.....? Vagy a toronycsapágy....?



Ki lettek cserélve:kézifékkötél bal és jobb,kuplung nyomórugó,fékbetét/tárcs. csere jobb,bal első,fékfolyadék csere.
Km állása:208158
Cserélve lett a klímahűtő,klímahűtőközeg,klímatöltés,klíma-UV.Klíma hűtő csere,klíma nyomáspróba volt még.
Km óra állás: 208106
Mielőtt elvittem Gyurihoz az autót (0731), hogy az alábbi dolgokat végrehajtsuk, szépen lemostuk a váci mosóban, hogy érezze a törődést:)
Ezeket csináltuk rajta: katalizátor és jobb első dobbetét csere, illetve első kerekek hátra - hátsók előre, hátha megszűnik a búgó hang kanyarokban. de nem.. :S
[Költségeim: mosás 500Ft, kipufogótömítés (2db) 5.565Ft, munkadíj 16.000Ft]




feladom..... nem bírom :) még mindig füstöl, ami azt jelenti, hogy szelepszár szimering van olaj lehúzó gyűrű... ami megint azt jelenti, hogy mindkét esetben szét kell kapni a motort (bár a dugókat alulról operálnánk)... közben szétrohadt a jobb hátsó küszöb, a hátsó dob is kukás lett, az ülésekre új huzat kell, kormány és váltógomb bőrözés stb stb stb..... kész vagyok nem bírom
2010.07.28 Összeállt a kép együtt minden. A gyermek felsírt. Az alapjárati problémámat sikerült orvosolni. Van egy kicsi gumigyűrű amivel lehet szabályozni az alapjáratot. Na nekem pont az hiányzott a rendszerből, mivel balf@sz módon jól eltettem, hogy tutira meglegyen. Hát jól elraktam. Annyira, hogy már nem is tudom hogy hova :-) A lakatos munkát azt hagyjuk. Ezt a munkát amit csináltak valami hányadékhoz tudnám csak hasonlítani. Na már mindegy a lényeg hogy van rajta új küszöb és tanksapkanyílás. Egy-két dologra viszont jó volt ez a kis tortúra. Kapott új féket és fékcsövet hátra, kicseréltem a benzinszűrőt és csöveket. kipucoltam a belső kárpitokat, és kapott szép tetőkárpitot. Elkészült a tető merevítése,és remélhetőleg nem fog annyira beázni a kocsi mint eddig.