Blog
Tehát a kálváriája:
A hétvégi kirándulás után a vízhőfok kicsit magasabbat mutatott, mint általában. (mindíg 90-ra visszahűtve szoktam leállítani az autót, most nem tudtam, maradt 90 fok fölött a mutató)
Szóval gyanús lett a dolog, másnap reggel indultunk volna megint az autóval előtte hűtőfolyadékszint ellenőrzés: Üres a kiegyenlítő tartály!!!!
Tegnap, 3 Liter utántöltés, autó helyben járatása ellenőrzés, felmelegítés visszatöltés, a víz nem fogy. Délután menet közbeni hibadiagnosztika, 10 km hajrázás. A műszer normális 90 fok körüli értéket mutat, de megálláskor a motorháztetőt felnyitva a motor jobb oldala csupa víz, izé hűtőfolyadék.
A motor meleg, nem nyulkálni, mert éget..., de legalább tudom nem hengerfejes, hál' isten..
Garázsba be, kis pihi, majd vissza részben kicsit megbontva fölülről, hogy a vizcsöveket jobban szemügyre lehessen venni, mert minden más a vízcső fölött megy... ;)
Ezután kis alfaamore.hu, tapasztalatok, vélemények begyűjtése. Totti barátom mondta, guruljak hozzá, nála van csápos is, alulról is meg lehet majd nézni.
Mai nap: Részben lebontott dolgok visszahelyezése, irány Totti. Arany kezének első érintésével egyből a lyukas csövet megtalálta, ami a fűtőradiátorhoz menő cső volt a termosztát után, mindjárt a nyaknál megrepedve. Repedt részt levágva darab vízcső ráhúzva a csonkra és rézcsővel összekapcsolva, hiba elhárítva.
Köszönet Tottinak
Jobb oldali tompított égett csatlakozója cserélve.
Van komplett vezetékkötegem, a fenti csatlakozó kivételével ;)
Vezetékköteg 6000+ 2000 postaköltség.
Tegnap rendeltem egy pár króm kilincset az Alfiba, mert a jobb oldalim tejesen le volt törve, így rendelnem kellett, de ha már ugyis kell, akkor rendeltem egy pár krómosat, hátha dob a belsőn. Ma meg is jött, köszönet érte > b.dani < cartársnak. Nagyon korrekt és gyors volt. Még aznap fel is adta nekem.

Pénteken Tomsics Gabinál jártunk a Csinossal, méghozzá pánikszerűen, mert behalt a szíjfeszítő csapágy, s szaggatta a szaggatnivalót. Nem volt nagy élmény Pestről hazajönni klíma, szervó, meg töltés nélkül. Ma lett kész a gép, minden pöpec!
Ma volt egy szabad délutánom!Így hát neki estem a vasnak!Kicseréltem a gyertyákat,tömitéseket,szürőket!A hátulja egy kicsit tovább tartott a kelleténél!El kellett mennem új csavarokat venni a féltengelyhez!Ha már csinálom,akkor nem szarral guritok!De sajnos két csavarbolt se tudott rajtam segiteni!Ettől eltekintve összeraktam mindent a hátulján!Holnap folyt köv!



Ma megejtettem az AC pumpa cseréjét, nem volt probléma, előtét szűrőt amit adtak annak nem sok köze volt a gyáriéhoz, így az maradt a régi.
Cseréltem még a jobb külső kormányösszekötő gömbfejet is, ebből úgy fest elég gyalázatos minőségűt sikerült vennem, remélem nem mostanában kell hozzányúlni, az állító részén a menet eléggé passzos volt...



Jó magyar utak hozták a formájukat. Ropogásszerű hang jött a bal elejéről, kiderült, hogy a felső lengőkar a hibás, de az alsó is kotyogott ezért az is cserélve lett, s lőn csend van.
Egy hete hoztam el az autót Csöritől, de csak most van időm írni pár sort. Az immo probléma lett javítva, valamint a váltórudazatban lévő bowden lett kicserélve. Emiatt már sokat káromkodtam, mivel szorult és elég nehézkes volt a sebességváltás. Most újra kellett tanulnom mindent, mivel össze sem lehet hasonlítani a jelenlegi állapotot a korábbival. =) Ezenkívül lecseréltem az olajat is most hétvégén...
A következő befektetés a vezérléscsere lesz, mivel 58eKm-t mentem már az előző óta.
Hétvégén leugrottunk hármasban a Balatonra, és mikor megérkeztünk, az óra már 139007 km-t mutatott.:)
azaz hamarosan jön az igazi káforduló:))