Blog
Esedékes lett egy első fékbetét/tárcsa csere, amúgy semmi extra , csak nem figyeltem oda és "vason" volt mire már észrevettem hogy van hangja fékezéskor :-)
fél év és sok baszogatás után felkerült a ködlámpa is..
egyik nap jövök haza pécsről, és azt vettem észre hogy ég a kézifék visszajelző és nem akarja bevenni a sebességet az autó..kiderült hogy folyik a fékolaj.
elég hamar meg is lett a probléma, kuplung munkahenger...
ki lett cserélve és azóta jó újra szép minden
végre felkerült az elektronyos tükör...és már nem is mutata -29 fokot állandóan a hőmérő :D
a tükröt már kifizettem most csak az összerakást, és a felrakást kellet fizetnem
Kapott a kicsikém egy a személyére legyártott sportkipufogót.:))
(egy dob és egy vég)
gyönyörűen duruzsol.:))
Imádom!
17ezer kilométernél megtörtént az olaj és a szűrök cseréi.
ahogy a nagykönyvben meg van írva.:)
Selenia 20K
10W-40
Pollen,levegő és olajszűrő.
A shop-ban 6 litert adtak,de mint kiderült elég a paripának a 4liter is.:)
most legalább már ezt is tudom.:))
A hétvégén, megvettem az új xenon izzókat Egy párat 5.000 ft-ért, először féltem hogy nagyon gagyi lesz, de szerintem szuper D2S 6000K 35W -os. Ha már le kellet szedni a lököst hogy kicseréljük az izzókat, vettem canbus kompatibilis helyzetjelző ledet.. A led 2.425Ft volt. Tökéletesen működik 6000k színű, jól passzol a xenonhoz . Mindent a Homasitában vásároltam. A szerelőm 3.000 ft -ért cserélte ki az izzót, ami tartalmazta a lökös leszedését izzócserét, lámpa tömítés kijavítását. és a lámpák beállítását is!!!!




Mint már sokan másoknak,nekem is cserés lett a hátsó ablak. Szerencsére KGBMAN ajánlott egy korrekt embert, akkor némi pénzért kicserélte. Persze ez sem volt egyszerü, mert miután kivettük az ablakot, elkezdett nemsokára esni.:) Szerencsére be tudtam rakni az autót egy parkolóházba,amíg elállt.:) Szóval sikerült. Képeket később teszek fel róla.

Már régóta esedékes volt....most végre az idő és az anyagi lehetőségek is adottak.
Mivel tavaly már cseréltem egy szilentet,nagyjából tudtam mire számíthatok.
Így is kb 5órába került a művelet......bár ebből legalább fél-fél órát elvett,az autó felbakolása.
Az általam cserélt szilentet leszámítva,az összes ramaty állapotban volt és az egyik gömbfej is kotyogott.
Megrángattam a kormányösszekötőket,de ott nem tapasztaltam lógást.
A próbaúton hallottam egy fura nyiszorgást.....de nem tudom honnan jöhet.Talán a rugótányér.....? Vagy a toronycsapágy....?


