Blog
A szervízkönyv szerint 60.000-nél szervízelték a gépet még Olaszországban.Azonban semmi nem 100% a mai világban,így lecseréltük a motorolajat és a szűrőt,valamint a levegőszűrőt és a pollenszűrőt is,csakhogy nyugodtan aludjak:D!
Nagyon jó minőségű szintetikus Motul olaj került a motorba.A beavatkozást most is barátom műhelyében végeztük.
Km. óra állás:68650.

159852km újra felső lengőkar cserre eddig bírták.Közben egy gumiharang is lett cserélve.
Ma kicseréltem a gyertyákat. Amit kivettem belőle, gyári NGK (platinák) itt M.O.-on 75 ezer kilométert futottak (Olaszban nem tudom mennyit). Gyári került bele, 50K-s.
Jobban megy a vas az új gyertyákkal!! :)).
kutatni jó dolog
egyszerűen azért is mert kutatásban véleményem szerint rendkívül jó vagyok
persze csakis a folyamat izgat, az eredmény automatikusan lehangoló, így csupán egyfajta önostorozásként űzöm.
vagy erősen elkábulok amikor bizonyítom az igazam.
nehéz folyamat tényleg.
ilyenkor valószínűleg meg kellene veregetnie a vállam valakinek, holott csak kicsit kutattam, igazán nem több
legálisan, tényleg minden ott volt, amiből leszűrhettem a később igaznak bizonyult vad asszociációt.
Persze az eredmény nem lényeges, mindig csak a folyamat
olaj: Castrol Magnatec 10W40 5l 9760Ft
olajszűrő Mann 1738Ft
légszűrő Mann 2251Ft
pollenszűrő Filtron 1391Ft
Az alkatrészeket a Birenernél vettem Pesten akkor még dolgozott ott egy cimborám, így valamivel olcsóbbra jött ki. A cserét azt Szekszárdon a Joko csinálta, egy olajcserét nem lehet elrontani alapon. Kértem, hogy állítsák be a futóművet, hááát. A lézerest nem tudták feltenni az alufelnire, úgyhogy karossal csinálták, ami lényegében egy köracél aminek meg van hajtva a két vége. Na végülis beállították lett amilyen lett, mondjuk jobb lett mint előtte volt. Meg feltöltötték a klímát, mert hogy azt is tudják. Addig nem is nagyon próbáltam bekapcsolni meg nem is nagyon ment.
Megjárattuk a pályák ördögét. Trogirig jutottunk, hazafelé némi kitérővel és városnézéssel. Sikerült elcsípnünk egy Giulietta bemutatót is. :-))












Gond nélkül átment, mondjuk szóltak, hogy rossz a lambda szonda. Mondtam tudom, ők tették bele 3 hónapot ha bírt.
Elérkezett a vas rendberakása. Egyeztetés a szakival, a multori (decemberi) szerencsétlen utazás eredményének javítása.
A hengerfejjel voltunk megint gondban, mivel amit időközben talált a szaki, a hengerfejesnél kiderült svájci szabványú, a szelepek méretével nem stimmel valami, igy nem lehet átfűzni... igy elindult a keresés, hátha lesz hozzá normális hengerfej....
Folyt. következik.......