Blog
Már régóta esedékes volt....most végre az idő és az anyagi lehetőségek is adottak.
Mivel tavaly már cseréltem egy szilentet,nagyjából tudtam mire számíthatok.
Így is kb 5órába került a művelet......bár ebből legalább fél-fél órát elvett,az autó felbakolása.
Az általam cserélt szilentet leszámítva,az összes ramaty állapotban volt és az egyik gömbfej is kotyogott.
Megrángattam a kormányösszekötőket,de ott nem tapasztaltam lógást.
A próbaúton hallottam egy fura nyiszorgást.....de nem tudom honnan jöhet.Talán a rugótányér.....? Vagy a toronycsapágy....?



Ki lettek cserélve:kézifékkötél bal és jobb,kuplung nyomórugó,fékbetét/tárcs. csere jobb,bal első,fékfolyadék csere.
Km állása:208158
Cserélve lett a klímahűtő,klímahűtőközeg,klímatöltés,klíma-UV.Klíma hűtő csere,klíma nyomáspróba volt még.
Km óra állás: 208106
Mielőtt elvittem Gyurihoz az autót (0731), hogy az alábbi dolgokat végrehajtsuk, szépen lemostuk a váci mosóban, hogy érezze a törődést:)
Ezeket csináltuk rajta: katalizátor és jobb első dobbetét csere, illetve első kerekek hátra - hátsók előre, hátha megszűnik a búgó hang kanyarokban. de nem.. :S
[Költségeim: mosás 500Ft, kipufogótömítés (2db) 5.565Ft, munkadíj 16.000Ft]




feladom..... nem bírom :) még mindig füstöl, ami azt jelenti, hogy szelepszár szimering van olaj lehúzó gyűrű... ami megint azt jelenti, hogy mindkét esetben szét kell kapni a motort (bár a dugókat alulról operálnánk)... közben szétrohadt a jobb hátsó küszöb, a hátsó dob is kukás lett, az ülésekre új huzat kell, kormány és váltógomb bőrözés stb stb stb..... kész vagyok nem bírom
2010.07.28 Összeállt a kép együtt minden. A gyermek felsírt. Az alapjárati problémámat sikerült orvosolni. Van egy kicsi gumigyűrű amivel lehet szabályozni az alapjáratot. Na nekem pont az hiányzott a rendszerből, mivel balf@sz módon jól eltettem, hogy tutira meglegyen. Hát jól elraktam. Annyira, hogy már nem is tudom hogy hova :-) A lakatos munkát azt hagyjuk. Ezt a munkát amit csináltak valami hányadékhoz tudnám csak hasonlítani. Na már mindegy a lényeg hogy van rajta új küszöb és tanksapkanyílás. Egy-két dologra viszont jó volt ez a kis tortúra. Kapott új féket és fékcsövet hátra, kicseréltem a benzinszűrőt és csöveket. kipucoltam a belső kárpitokat, és kapott szép tetőkárpitot. Elkészült a tető merevítése,és remélhetőleg nem fog annyira beázni a kocsi mint eddig.
Ma gyml Cartárssal megtartottuk Pápán az első Spider találkozót a Nyugat-Dunántúl régióban. Az esemény színvonalát emelendő Zotya is csatlakozott hozzánk.




Most már bátran leírhatom, hogy a probláma megoldódott. D
Légtömegmérő-csere lett a megoldás. Úgy húz és addíg, amíg kell. D
Hétvégén kicseréltük az első és a hátsó jelet is. Eléggé fakók voltak már.
Az első kb fél óra alatt megvolt. Ezzel szemben a hátsó kb 4-5 órát vett igénybe. Nem a szétszedés miatt, hanem az összerakás.
De ami a lényeg: ahogy most kinéz! DDDDD
Eddig is büszke voltam rá, de egyre jobban tetszik nekem még így bő két év elteltével is. D
Autóápolás kategóriát találtam ki, majdnem:))
tegnap nagy sikeresen felhelyeztem Liára a GEORGE-tól kapott, 100 éves az Alfa Romeo matricát.
A hátsó ablak dísze lett, egész egyszerűen remekül néz ki :))
fotókat nem tudok most betenni róla, de talán egyszer... nem szoktam fotókat tenni a blogomba:)
Ezen kívül felkerült a bal index fölé szintén egy 100 évet dicsőítő szép matrica, azt pedig GT kollégától.
Ezúton is köszi
0
506
Fórum
Friss topicok
- Adok-veszek
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8