Blog
A szemebjövő autó alól pont úgy és olyan erővel pattant ránk egy kavics, hogy szép mély gödröt hagyott a szélvédő balé alsó sarkában, és sajnos el is repedt legalább 20 centi hosszúságban.
Ki kell cserélni. Ez már a második csere lesz, mert ugyebár GEORGE-tól repedten vettem, és annak helyére annak idején betettünk egy olasz bontottat. Most újat fogok beletenni, de legalábbis új félét, a színeset.
Azért nem örülök ennek a dolognak!
végre van új kormányom, így kilökhettem azt a csunya töröttet... MOMO Tuner helyett MOMO Devil lett, de bánja a fene, lényeg hogy van. mivel az autóm LPG-re is üzemel, és valami megcsesződött benne és ha gondol egyet robban, és ennek az új, k.b. másfél hónapos direktszűrőm itta meg a levét, ugyanis megégett... így hát kaptam egy K&N szürőt. és úgy gondoltuk a faterral, hogy ha már szétszedtük az autó belsejének a negyedét, miért ne bonthatnánk tovább, mert a sebességmérőm itt ott megugrált... szóval azt is megoldottuk...
képek:












Már korábban írtam kisebb bejegyzéseket, amiben az olaj elfogyásáról panaszkodtam.... cseréltünk hengerfej-pakolást, szelepfedél - tömítést és semmi használható eredmény,,,, ugye tavaly nyártól egy elég erős traktor hangja volt, aminek ma végre VÉÉÉGEEE!!!..... ami történt ma..... szimering csere, vezérműtengely csere.... mind a kettő, még nyöszörög valami az ékszíjnál, de erre később ránézünk.... még az a kérdés, hogy honnan jut olaj a hengerekbe.... szóval csendes, de kicsit füstös :( majd még fejlemények...
Sárbogárdról szerettem volna hazajönni, de indításkor se kép se hang. Azt rögtön láttam hogy nem akksi gond, mert minden működött. Egy haverral behúzattuk az udvaron, így saját lábon ment a szerelőhöz. Ő kivette az önindítót, s elvitte Abára felújítani. Most már pöccre indul. A kocsiban 273.000 km van.
Na ma bekerült a friss gyári olaj a véltómba elég fekete volt amit leengedtem, nagy nehezen imbusz kulcsot kellett gyártanom a leeresztéshez.
Közben voltam klímásnál, a nyomáspróba alatt valami nagyon csekély mennyiséget eresztett a rendszer így a faszi nem töltötte fel, nem vállalta el a javítást viszont lehúzott 2 rongyal mert nem tudta megmondani mi a baja LOL.... :(
Ma végre rászántam magam, hogy egy kis okosodás után :) leszedem a szurkot a kocsi oldaláról, és egy kisebb takarítást is végzek rajta, hogy az új szőnyegeket is betudjam tenni :)) szerintem nagyon szép a szőnyeg... :) de persze kívülről most sem lett sokáig tiszta, mert kb. 3 óra elteltével szakadt az eső :S




Nekem jobban tetszik a gép szárny nélkül ezért egy kis műtét lett végrehajtva a gépezeten!!! (Amint a képeken látszik)


Megkezdtem a futómű felújítást.....
Dézsi Úr nemrég cserélt féktárcsáit ( Bosch ) ,és lengőkarjait kapta meg a kicsikém,miután sajna "neki" már nincs szüksége rá .... :-((((
Első lengőkarok cseréje ( a régiek nagyon szarok voltak már ) ,első féktárcsák cseréje,hátsó fékbetétek szintén (ez kb 2 hónapja volt ) kicsit később kap még stab. összekötőket is,és belső stab. szilenteket.
Dfg barátom leégett Ti-jének a felnijei is az enyémen virítanak tovább. Legalább tovább él a "ződ" szelleme.Büszkén fogja a kis QV viselni a dolgait:-D






Régi akku végleg kifeküdt. Új akksi 12V 74A
KM: 165400Km 2010.07.17.