Blog
Nem vagyok egy nagy matrica ragasztgató,de úgy gondolom,ennek a két matricának mindenképp helyet kell kapnia a gépen,akárcsak elődjén.
Így hát felkerült egy pár amórés kígyó,a hovatartozás jelzéseként,valamint a jellegzetes zöld,négylevelű lóherés matricák.


Na sikerült mindet beszerelnünk a mult 7végén, két napunk ment rá a sogorral, de sikerült, fáradtan, koszosan de megment :D bár volt egy két csavar amitle kellet vágni...alábbiak cserélve:elöl hátul az összes lengökar stabilizátor összekötök,kormány osszekötö csapok, lengéscsillapitok,ütközök ,porvédők,szintén elöl-hátul,bár a torony csapágyat nem sikerrült beszerelni, mivel teljesen mást küldtek, tehát azt visszaküldtem :)amugy minden ok jaj és ez tényleg a gyári sport csomagos verzio, most bebizonyosodott, mivela rugokon ott diszeleg az eibach felirat,tehát ha minden igaz 2,5 cm-ert van ültetve gyárilag, bár ez most nagyon nem látszik, mertaz uj gátlok és a nagyobb ütközök köszönhetörn terepjáros lett az auto ami nemis baj, most legalább nem fogjuk huzni az auto seggét ha megyünk balcsira :D egyépként nagyon jo lett a futomű, az összesz nyekergés,kopogás, zörgés megszünt és ez volt a cél a futomü jo kemény lett...tetszik sportos :P azot voltam már futoművet is állitatni, meg kisulyoztatni a kerekeket mivel ráz az auto, megis volt de az auto ugyan ugy ráz...de ez már régi betegség én a tavaly vásárolt 17-es felnikre gyanakjszom, mivel 5x100-as és nincs központosito gyűrűm, na de a héten beszerzem ,aztán majd meglássuk...ime pár kép a bulirol :DDD












Végre rászántam magam és az EGR szelepte lebontottam, megnéztem, vajon milyen az enyém.
kormosnak kormos volt, de nagyon könnyen mozgott minden egyes elem
de jó, hogy levettem a takaró motorfedelet, mert egy egérfészket találtam egy múmia egérrel




kis nagy fiúnk újra Ausztriában táborozik, s az utazást egy családi kirándulás keretében oldottuk meg

Nem sikerült rendesen összerakni a leömlő alatti csatlakozást kifújt mint állat, ma jött el az idő vettem még egy tömítést és volt itthon BOSAL paszta is.
A levett tömítésen világosan látszik, hol is fújt ki, laposreszerelővel letisztítottam mindkét felületet, Bosal paszta a tömítésre összehúz, alapjáraton felmelegítettem vártam vele és szuper lett sehol nem fúj ki :D... Csend lett végre No traktorhang.
Ui: A selenia olajjal nem vok megelégedve, úgy látom elég rendesen bekajált a motor belőle pedig alig mentem vele :S...


167300 km. Olaj (Selenia), olajszűrő, levegőszzűrő, pollenszűrő, hosszbordás szíj és a vezetőgörgőjének cseréje. Megnéztem a gyertyákat is, jól néznek ki.