Blog
Néhány észrevétel az eddigi használat során. Leírom, mert sajnos nem sok minden használhatót találtam róla csak a szokásos fordított oldalak. Csak két észrevétel. Esőben sovány az eddig használt gumikhoz képest (Nokian, Michelin). Jó nem is egy kategória. :-)))))) Nagy melegben kanyarban nyikorog. :-) K.rva gyorsan mehettem. :-D Ja van egy harmadik is. Hangos...vagy átültem Niva-ba? :-) De még kíváncsi vagyok a kocsi összerakása után, mert akkor tuti meghajtom, ahogy adja. ;-)
Lejárt a műszaki is, de legalább lefényezett állapotban vágtunk neki a műszaki vizsgának...
26 ezer forintért kapott vizsgát 2 évre
Eljött végre az idő hogy megcsináltassam azokat a sérüléseket amikkel vásároltam az autót..A jobb eleje valamint a bal hátulja volt lehorzsolva, nos ez orvoslásra került.Fényezve lett az első és hátsó lökhárító, valamint a bal hátsó sárvédő.Ezenkívül a bal első ködlámpám hátsó burkolata sérülve volt, Arnonak hála ezt is orvosoltuk egy másikkal olcsóér..)
Ja és kapott a gép egy telipolírt is..



folyik az olaj.... nem akárhogy.... szimering csere... az problémás szerintetek?
Tegnap leparkoltam a havernál, hogy kezdődjön a gép szétborítása. Várom a lengéscsillapítókat, hogy vigyem a franciával felújítani. Már hiányzik, mivel az utóbbi időben keveset használtam. Annyira nem tudtam már veretni, mert vágta hátul szét a gumit a kasztni. Jön ki minden, ami még alul nem volt cserélve. Lehet megejtek egy olajcserét is. A címke alapján, mintha most kellene. Már nem emlékszem. Na hol van már? Kész van már? :-)
A szerelő srác reménykedett, hogy reméli nincs összerohadva...megnyugtattam, hogy tuti mindenhol össze lesz. :-D
Mozgalmasan alakult a hétvége megen'... Sok-sok autópálya, sok km... Mostanában érzem, hogy kezdem megszokni.
Hetente 2x lemosom. Szép amikor tiszta. Kár, hogy mindig esik... gyanítom befoghatnám inkább, mert van akinek a házát viszi a víz jelen idő szerint, nekem meg pár koszfolt szúrja a szemem. Hm...



185.000km
- olaj csere
- olaj szűrő
- légszűrő
- 4 lengéscsillapító
- első ablaktörlő karok
- csomagtartó ajtó állítás
Hátul ki kellett cserélni a rugókat. Fura, hogy ami benne volt az kisebb volt a gyárinál. Végre csillapít rendesen az autó és nem érez meg minden huppanót a hátulja. Eléggé lent volt a segge és marha kényelmetlen volt utazni benne. Bár kétségtelen, hogy vagányul nézett ki; csak éppen az ujjam épphogy befért a kerék és a sárvédő közé.
Az első két képen azt látjuk, hogy milyen volt rugó csere előtt az autó, a második kettőn pedig azt, hogy milyen most.:-)




Utángyártott "kék" izzók voltak az autóban, nagyon melegedtek, megolvadt a csati.
Ezért:
Két tompított fényszóró csere + 1 contack spray beruházás
Égett csati tisztítása, spray, bontóból csati keresése indul...
Olajcsere + átvizsgálás. Az autó hibátlan :)