Blog
Végre rászántam magam és az EGR szelepte lebontottam, megnéztem, vajon milyen az enyém.
kormosnak kormos volt, de nagyon könnyen mozgott minden egyes elem
de jó, hogy levettem a takaró motorfedelet, mert egy egérfészket találtam egy múmia egérrel




kis nagy fiúnk újra Ausztriában táborozik, s az utazást egy családi kirándulás keretében oldottuk meg

Nem sikerült rendesen összerakni a leömlő alatti csatlakozást kifújt mint állat, ma jött el az idő vettem még egy tömítést és volt itthon BOSAL paszta is.
A levett tömítésen világosan látszik, hol is fújt ki, laposreszerelővel letisztítottam mindkét felületet, Bosal paszta a tömítésre összehúz, alapjáraton felmelegítettem vártam vele és szuper lett sehol nem fúj ki :D... Csend lett végre No traktorhang.
Ui: A selenia olajjal nem vok megelégedve, úgy látom elég rendesen bekajált a motor belőle pedig alig mentem vele :S...


167300 km. Olaj (Selenia), olajszűrő, levegőszzűrő, pollenszűrő, hosszbordás szíj és a vezetőgörgőjének cseréje. Megnéztem a gyertyákat is, jól néznek ki.
Egyik haver vett egy 166-ost acélfelnikkel..Addig addig piszkált hogy adjam el neki a 16os garnitúrámat míg végül is belementem..Így történt hogy vételeztem az enyémre egy gyári ötlukas 17es felnit..Szépséghiba csak annyi hogy az egyikből hiányzik a felniközép, maj orvoslásra kerül.....
Hátul Goodyear F1es gumik 225/45/17, elől 225/45/17 Pirelli euforia defekttűrő gumikkal.

Olaj és szűrők cseréje valamint hátsó fékbetétek cseréje Szamosinál.
Pirelli P6 Cinturato 195/50 R15 nyári gumik vétele és felrakása.
Első lökhárító műanyagozása és fényezése, más apró hibák polírozása.