Blog
új autorádio került BYKfickébe: Kenwood KDC-6047U
jól szól : ))
Olajcsere, szűrők cseréje. Ki lett cserélve a jobb első dobbetét is. Az eredeti is jó volt, de hiányzott egy kisebb darab az aljából, ismeretlen okok miatt. Az is elképzelhető hogy gyárilag volt ilyen. Szükséges volt még egy kis gáz utántöltésre a klíma rendszerbe. Természetesen a karbantartás a megszokott kiváló minőségben, a lá Csörgő autószerviz:))

vmelyik nap vettem észre hogy a felni belseje egyatta olaj....kifordítottam a kormányt és egyből meglett a bűnös...szétszakadt a gumiharang....csere+újrazsírozás...már csak a felnit kell letakarítanom...
A hátsó fékeim már vason voltak, még Tóth Gabi szólt mikor cserélte vissza a kerekeket (téliről nyárira). A haverom pont egy autó alkatrészboltban dolgozik, így jutányos áron vettem a hátsó tárcsákat és hozzájuk a betéteket. TRW tárcsák+betétek 12500Ft. Köszi Haver!
Persze ki szerelte fel? Naná, h Vale7 :D, és még meg is húzta a kézifékbovdenemet is. Ismételten nagy köszönet neki!
Még december 24.-én történt 1 kisebb gixer. Finoman fogalmazok: H rohadna meg ott ahol van az a Buzukis aki télen rallyzgat! Történt ugyanis h T elágazáshoz közeledtem mikor hirtelen balról kanyarodott be 1 buzukis aki kicsit nagyobb tempóban jött, valszeg megszokta h mennyivel veszi nyáron ezt a kanyart, vagy szimplán rallyzot a s*ggfej, mind1 a lényeg a végeredmény. Átjött az én sávomba szembe velem gyors mozdulattal félrekaptam a kormányt félig go fel a padkára, buzukis el mellettem aztán go vissza az úttestre, és akkor hallottam a reccsenést.... A jobb küszöbömben eltörtek a bolha tartó sínek.... Sirva tudtam volna fakadni mikor meghallottam a reccsenést, és 1 villanás alatt lepergett az életem is abban a másodpercben, amikor mindez történt. Majd hirtelen ki is vert a víz, h OMG nem történt semmi. Persze a S*ggarcú nem állt meg, mögöttem jöttek, félreálltam de sajna a mögöttemlévő is csak lesett a történteken, ő se látta a rendszámát. Én nem is azt figyeltem hanem azt h megússzam, minden 1 villanás alatt történt, ember legyen a talpán aki mindezek mellett megjegyzi ezt... le a kalappal előtte :D Nos így ennyi tömören a story. Go Robox -ékhoz és minden bolhafelfogatást szépen visszaműanyagoztak, sőt még kicsit ki is egyengették nekem. Megint csak jó munkát végeztek, mindezt 4000Ft-ért . Bolhákat meg 700ft-ért vettem a Lali autóban (1 zacskóban 10db van). Megint csak Vale7-el szenvedtük vissza a küszöböt. Bazze Dávid még a köv életem lelkét is eladtam neki :D
Még januárban vettem a Nyíregyházi bontóban 6500Ft-ért bal első sárvédőívet. Mivel az autó törött volt, mikor vettem tisztában voltam vele, és biza ezt az elemet elég ótvarul fújták le (rohadt az elem belül illetve a küszöbnél) így kicseréltettem. Nagy köszönet Vale7-nek érte, megszenvedett vele. Illesztések stb... Le is fújta gyönyörűen a gyári Nero színre. Majd jött a lökhárító. Nah azzal mégjobban megszenvedett. Ugyanis minden felfogatási pont el volt törve így go el a Robox kft, műanyagoshoz. 7500Ft-ért minden felfogatási pontot első osztályúra megcsináltak, csak ajánlani tudom őket. A lököst ezután le kellett fújni, műanyagig leszedni a régi fényezést stb... csuklottam is :D Még1x nagy köszönet Dávid (Vale7)!
Mivel a sárvédőívről a rohadás picit átterjedt a küszöbre ott ki kellett hegesztetni. Így elvittem Tóth Gabihoz (Longman ajánlotta és jól dolgozik a srác, ő csinálta a kipufogómat is, illetve minden kisebb apróságot, termosztát csere, stb). Nos mivel ő autószerelő, nem karosszérialakatos abban tudott segíteni h ajánlott egyet. Mit ad Isten a Faterja pont az! Köszi szépen zsír lett az is! Ha már ott volt a kocsi nála akkor egyúttal megkértem h pucolja ki szakszerűbben a pillangószelepházat, mert még mindig ugrált az alapjáratom. És mondta h valószínűleg sz*rul pucoltuk ki. Igaza lett. Nos pucolással, és kilakatolással 1üt 8500Ft-ba került. NEM UGRÁL AZ ALAPJÁRATI FORDULATOM!
Nos összefoglalva:
Bal első sárvédőív: 6.500Ft
Lökhárító felfogatási pontok műanyagozása: 7.500Ft
Fényezés lökös, sárvédőív: 45.000Ft
Big thx Vale7! Egy életre az adósod vagyok eddig :D
Lakatolás és szelepház pucolás 1üt 8500Ft
Thx Gabi és Faterodnak! (Gabi telszáma ha kell valakinek: 70/5862077)
Szinten Vale7 kollégával még aznap leszedtük a rendszámot, és felfúrtuk. A rendszám e a lökös közé tettünk 1-1 levágott darabot egy locsolócsőből, h legyen neki 1 kis távolság illetve ne verje szét a rendszám rezgés közben a fényezést. Jól nézz ki :D Sajna a képeket mobillal csináltam, azért ilyen f*s :(.


Vale7 cartársal kicseréltük a pollenszűrőt. Mit is mondjak, szerintem még az életben nem volt cserélve :D. Képet elfelejtettem készíteni róla, de el tudjátok képzelni :D. Aznap pont esett, szóval le is tudtam tesztelni. OMG látok rendesen, nem párásodik annyira a szélvédő. Oldalt kicsit, de az semmiség. Viszont az elülső szélvédőn a pára nyomát se látni, pedig csak 2-esen járattam. Egy szóval: ZSÍR!
Gyengélkedett a jobboldali belső féltengely csukló. Így hát a mai napon ki lett cserélve.