Blog
Kicseréltem a szilentet a hátsó futóműben,amely elől tartja,a váltó alatt.Akna nélkül,és a váltó leszedése nélkül.Nem volt egyszerű,de a régi már katasztrófális állapotban volt.Kiderült,hogy a hátsó hardy szakadt,ez már régóta okoz egy kis vibrációt.Ez lesz a következő művelet...A képek magukért beszélnek..




az alfa k.b. alfacity óta áll... eltört a kormányom, így nem járok vele... de van rendelve új (MOMO Tuner) és majd azt kapom anyumtól születésnapomra :)
Múlt hétvégén két cimborámmal elmentünk Kiskőrösre egy harmadik cimboránkhoz hogy egy kicsit feldúljuk a békés családi életét. Nem akartunk náluk zavarogni, ezért kimentünk a szőlőföldek mögé egy erdőbe, húsok és némi szesz társaságában.
A vasárnap reggel nehezen indult. Nem akartam rögtön kocsiba ülni mert sok rendőrt láttunk kint, ezért a haver elvitt minket Kecelre a Pintér-féle haditechnikai parkba.
Szép kis gyűjteményt összeszedett az öreg, még SZU 22 is van, jópár MIG, MI 8, ágyúk, harckocsik, szóval félnapos program. Csak az nem tetszett, hogy a vasak minden tájékoztatás nélkül lettek kiállítva.Úgy kellett kitalálni hogy mi micsoda.
Hát ezt jobban élveztem mint a 10 éves fia, főleg amikor a rakétákat felfedeztem. 20 éve nem láttam az öreg Vega S200-ast, ést most itt magasodott teljes valójában!
Igaz hogy ilyen szögben sosem állt, az állványról 43 fokos szögben indult, de apróságokon nem akadtam fenn.
A kötelező délutáni felhőszakadás elől bemenekültünk az ország (szerintem) legjobb cukrászdájába Soltvadkerten. A jégverést ott megvártuk, aztán irány haza.












Ma voltam újra tankolni. Nem tudom kinek hogy alakul az átlaga,de nekem az első tankolás után 9,2 l/100km volt,ma pedig a második után 8,75 l/100km. Ebben kb 400km volt városon kívül közepes tempóval.
Nah, ennyit bírtak a Sofita LED-es izzók az utastérben! Vagyis kb. 2,5 évet! Egy kivételével az összes (3, a csomitartóét is beleértve) megadta magát! Mindegyiknél úgy kezdődött, hogy először csak elkezdett vibrálni, aztán hol világított, hol meg nem! Végül kimúlt mindegyik! Gondolkodtam, hogy veszek bele újakat, de aztán egyik haverom mondta, hogy ő is ugyan így járt és az egyik ismerősével csináltatott (forrasztatott) LED-ekből világítást! Ráadásul kb. annyiba is kerül, mintha megveném az újakat annyi különbséggel, hogy a srác örök garit vállal a munkájára! Valami ipari LED-eket használ, de fogalmam sincs, hogy mi lehet a különbség a hagyományos LED (már ha van ilyen) és az ipari LED között! Na jó, próbáljuk meg, veszteni valóm nincs! Kiszereltem a foglalatokat és elvittem a gyerekhez! Másnapra már kész is volt, és a végeredmény is az lett, amit vártam! Az előzőekhez képest sokkal nagyobb a fényerejük (uccsó kép), pedig ezekben csak 6, míg a régiekben 9 LED van!












Na,megvolt a második Alfa találkozó Komáromban.Szerencsére a bejutás gördülékenyebb volt,mint tavaly.Ismét találkoztunk régen látott arcokkal.És megint jó volt a hangulat :)












Tegnap délután óta szakadt az eső,ami meg is látszott a kis patakon,ami nagy lett.Olyannyira,hogy ki is öntött a falu közepén.Azért mi áttörtünk rajta :)
Egészen hazáig zuhogott és helyenként tavakon keltünk át de valahogy azért hazaértünk :)












Idén Hercegkútról startol a Selénia Rally és ezúttal sem kellett korán kelnünk,hiszen a második faluban laktunk.Sikerült időben odaérni tehát és az elején elrajtolni.
Ismét én vállaltam a navigátor szerepét(csak kétszer tévedtünk el).
Sok volt az ismerős arc,minden évben meg van a kemény mag :)
Az első állomás pont annak a falunak a határában volt,ahol laktunk.Ez persze nem jelentett előnyt.Egy réten a Tolcsva patak partján kellett elrejtett rajzokat keresnünk.
Az álcázás jól sikerült,tekintve,hogy majd fél órát töltöttünk ezzel a feladattal.
A második volt a Selénia állomás.Itt is csúsztunk jócskán,mert sorba kellett állnunk.
Persze hibapontot kaptunk a fényszóró nem világítása miatt.ami azért érdekes,mert
előtte és azóta is hibátlan,csak itt produkálta magát.Következett Boldogkő vára.
Itt már jártunk magánszorgalomból de az sem segített abban,hogy pontosan számoljuk meg az oda vezető lépcsőket.A következő faluban viszont meg tudtuk számolni a szegeket a gémes kútban.Ezután a szokásos emlékműves kérdés:ezúttal Andrásokat kellett találnunk.Mjd Telkibánya következett,ahol véletlenül pont előző nap jártunk.legalább már ismerősek voltunk.
A kőkapui erdei kastély volt a következő állomás,ahova szép erdeii út vezetett 9 fekvő rendőrön át.Sajnos nem számoltuk meg,mert később kérdezték.15 éve nem jártam itt,azóta szépen kiépült,szerencsére a kisvonat is megvan.Beültün egy kávéra a hangulatos étterembe,miután szemrevételeztük a szoborparkot.
A füzérradványi Károlyi kastély következett,amit elég jól felújítgattak,amióta nem jártam erre.Ezek után Sátoraljaújhelyet elkerülve szép erdei úton Sárospatakra érkeztünk a várhoz,ahol szépen eleredt az eső.Itt korlátokat kellett számolni a bástya körül és vitára adott okot,hogy mi számít bástyának és persze nem találtuk el és itt kaptunk még pót kérdéseket,ami visszamenőleges volt az egész útvonalra(fekvőrendőr),ami pompás ötlet volt szerintem.Visszaindulván jól eltévedtünk Patakon,mert szerintem félreérthető volt az itiner,persze lehet,hogy csak nekem :)
Azért csak vissza találtunk,ahol nagy meglepetéssel értesültem róla,hogy csak 60 percet lehet levonni az időből,hiába szerettem volna másfél órát.Ezzel el is buktuk a versenyt.-6 pontunk lett.Persze így is jól éreztük magunkat :)












Két éve nyáron volt egy fotózás, erről írtam a blogomban is. A www.carsandgirls.hu oldal fotósa készített képeket az autóról. Különböző okok, más megrendelések miatt a sorozat akkor nem került ki az oldalra. Most viszont eljött az idő...
A sorozat pár kockája elérhető ITT.
Interjú a az autó fotópartnerével pedig ITT olvasható
