Blog
A mai napon sikeresen levizsgázott a vas. :)
Olaj, szűrők lecserélve, ventilátor előtét ellenállás is új.
Olajfogyás 15e km alatt nem észlelhető.
Elkészült Lucifer.
Munkák:
- ajtóhatároló
- kereszthimba felül bal
- kereszthimba felül jobb
- féltengely-csukló betét
- lengőtámasz
- indexrelé
- fékcső
- fékfolyadék
Tegnap az 51-sen mentem. Haraszti után volt 1 félpályás utlezárás. Kb. 2 percet álltunk ott, majd mehettünk is tovább. Ijedten láttam, hogy az elindulást követően emelkedik a hűtővíz hőmérséklete. Gyorsan fűtés a maximumra kapcsol, ablakok leengedve. Felment elég rendesen! Hú, vazze, most mi lesz?
Majd vissza lemagy normálra. Majd ismét felkúszik! És megint le!
Új a vízpumpa, új a termosztát, új az ékszíj a tárcsákkal! Fenébe!
Szerencsére rövid táv után, - kb. 2-3 km - meg is érkeztem. Víz nagyjából rendben.
Imát rebegtem, hogy a hengerfej is kibírja.
Ma levittem kicsikémet a szervizbe. Rákötötték az infúziót, és kiírta, hogy két fals fel nem dolgozható jelet kap a lambda szondától, és a hűtőventilátor második fokozatának jele is fals. Hiba kiütve, csatlakozók átnézve, tisztítva.
Ezt követően a műszerfalon injektor piktogram vörösen világít!
Csatlakozók ismét szét, pucol, össze. Műszeren minden OK.
És lőn csoda, az autó ismét szépen megy, nem fullad, nem melegszik!
Lehet, hogy nem is szív fals levegőt?
Újra jó lesz a fogyasztása?
Kicsit még bizalmatlan vagyok, de majd meglátjuk!
Ma ki lett cserélve az első fék Zimmermann tárcsa sajnos csak a normál nem vártam tovább a sportra már vason jártam, a fékbetét Pex (csomagolt Textar) és persze 5.1 Ferodo fékolaj...
Ma megejtettem a 20 ezres olajcserét az Autóház Budaörsnél.
Egyben orvosoltak egy garanciális problémát is: kicserélték a vezetőülés háttámláján a bőrhuzatot. Pár hete észrevettem, hogy a háttámla oldalán, a légzsáknál lett a bőrön egy kb 2-3 centis repedés. Az okát nem igazán tudni, talán az ülés szivacsa türemkedett ott túlságosan ki és kidörzsölte a bőrt - ami ott a légzsák esetleges nyitása miatt eleve el van vékonyítva.
Most még egy-két helyen gyűrőtt, de a bőrnek köszönhetően újra újautó-illat van :)

Mivel erősen túlléptem a Golden Lodge által javasolt csere periódust, ideje volt leváltani az idő közben totál lenullázódott gyertyákat. Az új szerzemények, ami egy jó alternatíva a GL helyett (merthogy megszűnt a gyártása) BERU 4 pólusú platina gyertyák, 60-70Ezer km-es csereperiódussal. Kedvező áron bármikor tudok ilyet szerezni!

elszállt a szervó szivattyú!Csere.+szíj csere
Az elmúlt egy hétben haladtam ismét apránként. :) Motor a helyén, hajtáslánc összerakva, futómű szintén. Új intercooler befaragva a helyére, sok kis biszbasz összerakva... autósboltban kisebb vagyon otthagyva utolsó pár alkatrészre és folyadékokra... :P
Ami hátravan: Hűtő és zárhíd, valamint pár vízcső majd életvíz és egyéb testnedvek beöntögetése aztán próbastart. :)))
Már alig várom, hogy vége legyen a melónak és nekieshessek :D