Blog
2010.06.03-án az autó egy "kisebb" szervizen esett át. Ami cserélve lett:
- első féktárcsák (Brembo, de nem a hűtött)
- első fékbetétek
- két darab első szilent (bal oldalon)
- hátsó lengéscsillapítók (legújabb Monroe)
- olaj (Selenia)
- levegőszűrő
- olajszűrő
- pollenszűrő
Plusz beiktattunk egy klíma töltést is
km: 105168
Kicsit elhanyagoltam mostanában ezt a blogolás dolgot. Dióhéjban... megérkezett olaszoktól a motor (két hónap várakozás után), ami olyan állapotban volt, hogy beépítés után biztosan sokáig szolgált volna (egy kipuff oldali vezérműtengely cserét követően).
De persze nekem neeeeeeemmm... gondoltam. Gyorsan mint a villám... csapágyazzuk meg, plusz ha már veztengely csere akkor hengerfejet is újítsuk fel.
Ahogy én azt elképzeltem.. :S Blokk + HF gépműhejben letámaszt, majd várakozás.
Természetesen amíg nincs vezérműtengely nem tudnak vele haladni. Gépműhely főnöke ígérte, hogy szereznek veztengelyt. Persze múlt - maradt a dolog, mindig csak jövő hét.... vagy utána való hét. Pfff
Végül pár hónap után nyakamba szedtem a lábamat és beszereztem ami kell.
Így elment egy év a szétszerelés óta, de hát ez van... közben a motor meg is lett gyűrűzve, tehát majdnem minden új rajta.
Május közepén végre hazahoztam a főbb darabokat a gépműhelyből, és elkezdődött a legózás. Szimeringek, szíjak, csapágyak is újak lettek.
Most éppen beemelésre vár a motor, rajta van minden ami szem szájnak ingere... váltótól, a szívósoron át szervószivattyúig minden.
Szóval itt tartunk... remélem nemsokára dübörög a gépezet :))
Képek: coming soon..
Meg kéne írni a bejegyzést...egyszer már megvolt, dobta a rendszer...
Eljött az eddigi utolsó extra ideje , a fóliázásnak. Jóbarátom tanácsára 1 Mosonmagyaróvári céghez ( Szabófólia) jelentkeztem, be 1 nagyon fontos indok miatt. Mégpedig azért, mert olyan technilával teszik fel a fóliát a kocsira amihez nem kell szétbombázni a kocsit. Kicsi késéssel érkeztem, de szerencsére 3-an álltak neki feltenni az ablakokra. CSak dicsérni lehet őket mert nagyon profin és ami nem utolsósorban hamar megcsinálták a kiválasztott ablakolkat. A végén még a szélvédőmből is kivetettem velük 3 nagyobb kőfelverődést.



Folytatva a vártúrát,Regéc vára következett.Rendkívül tetszett ,a kilátás meg lenyűgöző volt :)Amúgy patinás vár ez:itt töltötte gyermekéveit Rákóczi Ferenc.A vár bejáratánál büfé üzemelt,ami nagy megelégedettségemre szogált,így hát sörözgetve figyeltük a teraszról az esőt :)
Még egy vár volt soron:az Amadé vár,ezt azonban nem tudtuk megnézni,tekintve,hogy át kellett volna kelni egy megáradt patakon,úgy hogy ez kimaradt.Viszont Göncruszkán megnéztünk egy kovácsműhelyt :)












Elindultunk felfedezni a zempléni várakat.Elsőként Füzért vettük célba.
útközben megálltunk Vizsolyon,megnéztük a templomot a bibliával és Göncön a huszita házat.
Nagy meglepetésemre a füzéri várat elkezdték felújítani,egy kicsit túlzásba s vitték,mert mindenféle oda nem illő dolgokat véltem felfedezni.Egy kalodát is leltünk,ki is próbáltam de a kedves valahogy kiszabadult :)
Boldogkővár volt a következő állomás,ez már jobban tetszett de ezt meg sietve kellett megnézni,mert majdnem bezártak.Este ismét megörvendeztettek a háziak a pincéből való frissitővel :)
Hej de jól aludtunk tőle :))












A szívem vágya volt, hogy felkerülhessen a 156 popsijára a régi Spiderekről való Alfa Romeo felirat.
Gömby Cartársnak köszönhetően ez meg is fog valósulni nemsokára aki biztosított számomra egy ilyen feliratot!

Már megint nem bírtunk magunkkal és el kellett indulnunk :)
Ezúttal Abaúj és Zemplén megyékben rontottuk a levegőt :))
Útközben megálltunk Tura településen,,ahol megtekintettük a Schossbergerék hétvégi házát.Jó nagy bulikat lehetne rendezni,tekintve,hogy 98 szoba van a kecóban )
Sajna elég romos de így is lenyűgözött.
Tovább haladva a hármas számú főút 155. km.-ét sikeresen levadásztuk,majd meg sem álltunk Erdőhorvátiig,ahol is lakni fogunk négy napig.Ez a falu is a Tokaji borvidék része,amiről meg is győzödtünk,miután gazda megkínált saját készítésű borával :)











