Blog
Hát a nyári meleg + a nem ellenőrzés:( meghozta a problémát az aksi zárlatos lett, a reggeli korán kelésem örömére, de hál' isten cartársak segítségével hamar orvosolva lett a hiba; Sárpi kolléga lerobogozta:) nekem az új aksi megvételét, Alfi kolléga meg drukkolt a be tételnél:))) Kösz fiúk:)
167.500 km


Zé mesternél gyógyult a futómű Kicserélte a jobb felső lengőt. Megszűnt az idegesítő kopogás, jöhet a futóműállítás...örök hálám Demszky atyánknak a kitűnő pesti utakért! :))
+bal hátsó ajtóban visszaragasztottuk a vízelvezető fóliát.
Már egy ideje sivított a bal hátsó fékbetétem, kivéve jobbos kanyarban :). Megrendeltem a fékbetétet Boscht. Fel is rakták a Bodónál. A tárcsákat fel kellett szabályozni, több felszabályzást már nem bírnak legközelebb csere kell.
munkadíj: 6500Ft
felszabályozás: 5000Ft
Ja és nyüszög a kuplung mikor kinyomom, ránézett a srác azt mondta, hogy a kinyomócsapágy porvédője ki van szakadva. Úgyhogy megvan a köbetkező cserélni való. :)
Már jó ideje eresztette az olajat a szelepfedélnél. Mondjuk ha hosszabb távon haszntam a kocsit akkor nincs vele baj mert amit kiereszt azt leégeti, de ha rövid távon csak városban akkor bizony ott maradnak a pöttyök alatta hiába törölgetem. Így hát megrendeltem a tömítést szétszedem a motort, megtisztítom a felületeket, felkenem a tömítőpasztát a motorra (később rájöttem, hogy sokkal egyszerűbb lenne a tömítésre felhordani) majd a szelepfedélre ráteszem a tömítést. És hoppá nem stimmel vékonyabb a tömítés és nem is mindenhol egyezik pedig alváz és motorszám alapján stimmel, de a gyakorlatban mégse. Másnap lett új tömítés, persze hogy aza egyik legdrágább való bele :D. Szépen leszedtem a tegnap felhordott tömítőpasztát. Majd betettem a tömítét a szelepfedélbe és arra hordtam fel a tömítőpasztát. Ráfordította m a motorra és szépen össze lett csavara. Ja a gyertyákat is ki kellett vennem megtisztítani mert állt náluk az olaj.
tömítés: 11071Ft Victor Reinz 71-35807-10
tömítőpaszta: 4298Ft Loctite Quick Gasket nagyon jó cucc




Vettem egy új tágulási tartályt mert a réginek már eléggé repedezett volt az oldala meg ereszetette is a vizet. Jokonál kicserélték.
tartály: gyári 6000Ft
Lejárt majdnem a műszaki, így elvittem a Jokohoz műszakira.
Mivel az első ablakon nem lehet fólia ezért le kellett vetettnem és visszarakatnom.
műszaki: 25000Ft
SkyFol fólia: 8000Ft
Kiégett az egyik rendszámtábla világítás izzó hát kicseréltem.
Be kellett állíttatnom a fűtóművet mert nem állt egyenesben a kormány. Ezzel nem is lenne baj, csak amikor mentem a kocsiért a jobb oldali ajtón egy hatalmas nagy fehér folt. Közelebb sétálok látom valaki neki nyitotta az ajtaját, enyhén méres lettem. Csányi kijött megnézte, hozott vmi polírpasztát azt leszedte a festéket, de a horpadást nem tudta kivenni belőle. Rohadna le az össze ujja annak a tetűnek amelyik neki nyitotta a rohadt kocsiajtót azt baszott szólni, hogy ezt csináltam térítem az okozott kárt. Rohadékok nem vigyáznak más tulajdonára.
Itthon cseréltem az olajat, apai segítséggel.
olaj: Selenia 20k for Alfa Romeo 2200Ft/l
olajszűrő: 1600Ft MANN
pollenszűrő: 3000Ft MANN
levegőszűrő: 2000Ft MANN
2
549
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth