Blog

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2010-06-03

Már megint nem bírtunk magunkkal és el kellett indulnunk :)
Ezúttal Abaúj és Zemplén megyékben rontottuk a levegőt :))
Útközben megálltunk Tura településen,,ahol megtekintettük a Schossbergerék hétvégi házát.Jó nagy bulikat lehetne rendezni,tekintve,hogy 98 szoba van a kecóban )
Sajna elég romos de így is lenyűgözött.
Tovább haladva a hármas számú főút 155. km.-ét sikeresen levadásztuk,majd meg sem álltunk Erdőhorvátiig,ahol is lakni fogunk négy napig.Ez a falu is a Tokaji borvidék része,amiről meg is győzödtünk,miután gazda megkínált saját készítésű borával :)

>> Tuning és extraBeeGee // Alfa Spider / GTV 3.2 V6 24v // 2010-06-02

Lecseréltem a gyári idióta külsejű kipufogóvéget egy szebbre.
Kicsit szenvedtek vele, mert a kör kiömlőt át kellett formálni téglalapúvá, ráadásul nagy emelkedéssel. A megoldást végül a hátsó dob pár fokos elforgatása jelentette, így felső állásba került a kiömlő nyílása.
Az eredmény nem lett rossz, de most meg valahogy túl átlagos :)

>> Tuning és extraBeeGee // Alfa Spider / GTV 3.2 V6 24v // 2010-06-03

Most, hogy minden karbantartás befejeződött, megmértük a gyári állapotot.
Az eredmény nem okozott csalódást: 239 LE / 281 Nm.
1 ló és 8 nyúl hiányzik, ami nem mondható soknak. Minden mért paraméter kitűnő értéket mutatott.

Meg van a viszonyítási alap a tervezett optimalizáláshoz. Cél alsó hangon a GTA teljesítmény, de elégedett afelett lennék igazán - bár csodákra nem számítok.

Minden tankoláskor ki szoktam számolni a fogyasztást, bár itt az oldalon nem vezetek fogyasztásnaplót. Az autóm átlagfogyasztása kb. 6,6 liter/100km.

Minimum: 5,2 l/100km, városban és országúton közlekedve. (Ráadásul télen.) Természetesen kíméletesen vezetve.

Maximum: Emlékezetem szerint sosem számoltam magasabb fogyasztást, mint 6,8 l/100km.

Összegezve kijelenthető, hogy nagyon elégedett vagyok az autó fogyasztásával.

A jelzett költség az eddig megtett 90.000km-re értendő, körübelüli érték.

 
>> SzervizHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2010-06-03

Ismét eltelt 10.000 Km. Olaj, olajszűrő, légszűrő. Éppen üres volt a műhely ahol a teherautókat szereljük, így megoldottam szinte saját kezűleg. Azért Laci bácsi nem tudta megállni,hogy ne segítsen egy kicsit. Nagyon rendes. Soha nem tudja megállni :)

 
>> EgyébAngyal Rita // Alfa 145 1.6L (Lusso) // 2010-05-26

Életemben először jártam ezen a gyönyörű helyen. Távol van a világ zajától, Budapesthez mégis közel. Oktatási helyszínként választotta az egyik munkahelyem. Nagyon kíváncsian indultam útnak, mert előtte már nézegettem róla képeket a neten, alig vártam, hogy ott lehessek! Annyira megható hely, amikor begurult oda a kisautóm, és szétnéztem, kiszálltam az autóból az óriási fák alatt. A gondozott park minden apró részlete vonzza a tekintetet. Az oktatás után este a vizsga sikerült, és ugyan szomorú szívvel elindultam haza, mert hamar elment ez a csodás nap, de elhatároztam, hogy egy szép napon visszatérek ide, és maradok még éjszakára is. Sajnos, az én otthonomtól hosszú oda az út, ezért is jobb inkább ott aludni, de ami a fő oka, hogy gyönyörű hely, és alig lehet betelni a varázsával, fel lehet töltődni energiával, és utána újult erővel visszatérni a hazánkba, sokkal jobb kedvvel indul újra a munka. Azon szerencsések közé tartozom, akik imádják mindegyik hivatásukat, a kollégáikat, így most, hogy még ráadásul ilyen végtelenül szép helyen lehettünk, összeadódott ez a sok jó érzés!

 
>> EseménySKrisz // Alfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2010-04-24

Esztergom, 2010... Tizedik jubileumi Alfa Romeo találkozó... ismerős stori? Sok ismerős, sok új arc és mégtöbb Alfa Romeo... Mi kellhet még a boldogsághoz? Mondjuk egy Alfa szépségverseny? Ötletnek nem rossz :) ...és eljön a nap vége, eredményhírdetés... A szépségverseny győztese egy rosso GTV, IRZ-580 rendszámmal! Ismerős? Nekem is! :)

>> EgyébWikicica // Alfa 156 1,8 TS 16V // 2010-06-02

Máma végre odaértem az Apróságok című fejezetemhez. Lecsavartam a kipufogó-lemezt, kiegyengettem, visszacsavartam. Remélhetőleg ezután nem fog csörögni.
Ezen kívül felcsavaroztam a biztosíték-takaró műanyagot, mert baleset-veszélyesen épp mindig a bal lábamra pottyant rá, tegyük hozzá, hogy az mindig begpöccintette. Nem tehetek róla, nagyra nőttek a lábacskáim. Tudom a csavarozás nem szép dolog, de még mindig jobb, mint a borítást a szabadesés törvénynek engedelmeskedni hagyni.

 
>> EseményKrisz156 // Alfa 156 1,8 TS // 2010-05-29

Az első Alfacitymen vettem rész feledhetetlen érzés.

 
>> Tuning és extraKareszka1984 // Alfa 147 1.6TS, megnövelt Progression :) // 2010-06-02

Sajnos a napokban a rossz idő miatt nem tudtam haladni a munkával. Sajnos az anyósülés felöli tartót picit átkelett szabni. Erre azért volt szükség, mert az először betervezett helyére, a motortartólemez fölé nem lehetett volna felcsavarozni, mivel rövidek lettek volna a csavarok. Így a motortartó alá került...annyi baj legyen :)
Az ez oldali kis tartókonzolt is kikelett hajítanom, mivel majd a bekerülő csőnek útban lett volna a benzincső, így azt a tüzfalhoz húztam egy kötegelővel...remélem nem lesz ebből baj?!?!?!?!
Ezután jön csak az "izgalmas" müvelet. Csövet kell bemérni, beszabni, esetleg itt/ott hajlítani, majd behegeszteni...De már azért látni vélem az alagút végét :)
Megsúgom, jót szórakozok ezzel az egész munkával :P