Blog
a balos féltengely csukló volt a szar, ami ki lett dobva, és ez kapott mindjárt egy új gumiharangot is (a régi valami univerzális szar volt, aztán nem tett jót a gépezettnek)
kicsit kopogott az eleje a vasnak, az egyik féltengelycsukló, át lett forgatva a másik oldalra, a másikba pedig új került kemény pénzekért...
kellet hozzá egy trafó is, mert a régi az nem akart teljesen jól működni.
asszem bontott lett belerakva.
viszont most hogy ki lettek cserélve a dolgok, tökéletesen megy a motor..semmi akadozás :)
Gyujtás kábelköteg trafótól a gyertyákig (eléggé öregeek voltak már és megviseltek)
egy jo ismernösnek köszönhetöen lett rendszám a gépre igy 2008 után ujra ezzel tudtam menni alfacity-re.2 év alatt 300 km-t ment a kicsike igy odafelé befogott a hátso fék de szerencsére odaértünk nem volt komolyabb gond.nagyon jol éreztem magam,sok ismerössel találkoztam,sok szép alfát,fiatot,maserátit láttam.a giulietta show nagyon tetszett szinvonalas szivhez szoló volt.az ujdonság nagyon szép lett bár a többséggel ellentétben nekem az eleje jobban tetszik a hátulja egy kicsit átlagos.a belseje nagyon szépre sikeredett.este felé megjött a tesom is a haverjával együtt néztük a koncertet.ekkor már sokan elmentek ez nem tetszett annyira.azt hittem este nagy buli lesz....
közben az autokat is fotozgattuk a domboldalon.teddy nagyon rendes volt és beállt mellénk a juliskával igy nagyon ütős képek születtek.
aztán mentünk felállitani a sátrakat és este jo hangulatban beeszélgettünk,sőt uj tagokat is megismertem.éjjel az erödbe is betévedt a csapat a mai napig nem tudom hogy találtunk ki onnan de szrencsére kijutottunk és nem felejtjük el egyhamar a turát : )))
másnap reggel kicsit másnaposan éhesen fájo nyakkal indultam haza zotya és reaperrel konvojozva takácsi-ig onnan pedig egyedül szombathelyre.
köszönet a szervezöknek ezért a fantasztikus taliért : )












Komárom Komárom nem csak hogy egy megye székhely jogu város hanem van neki egy Monostori Erőd neű létesiménye amit inmár 2 foglaltunk el mi betegek (ALFÁSOK)hogy együtt leygünk szórakozzunk és jól érezzük magunkat smét!az idei AlfaCiyti nem csak egy szezon nyitó találkóz volt hanem idén 100 éves ez márka mibe mi ennyire bele vagyunk bolondulva és gyógyithatatlan betegei vagyunk!és ha ez még mindig nem lenne elég hogy 100 évesek vagyunk idén uj lánya született az Alfának aki egy már régi vissza köszönő de nagyon jól csengő nevet kapta még pedig a Giulietta!nagyon jó volt ujra találkozni a barátokkal bulizni kicsit és még több embert és ujakat megismerni!továbbá Piritu kollégával megszerveztük a konvojt PÁPA-KOMÁROM vonalon és olyan jól sikerült hogy 30 alfa konvojozott és csoda de végig együtt tudtunk maradni!és én még jobban örültem neki hogy idén lehetett sátorzni! viszont meglepődtem hogy nem sátoroztunk annyian mit amenyien feliratkoztak de lehet nem is baj ez igy volt jó!én nagyon jól éreztem magam remélem m hamar lesz valami találkozó megint!
A reggeli szakadó esőre és az időjárásjóslásra való tekintettel, az eredeti tervvel ellentétben az SW vitt minket ma AlfaCity-be.
A konvoj Pápáról a terv szerint el tudott indulni, majd Téten és Győrben megszaporodván érkeztünk AlfaCity-be.
A rendezvény a vártnál is jobb volt:
- fantasztikus műsorok voltak,
- rengeteg ismerőssel találkoztam,
- nagyon jó idő lett, le is égtünk rendesen,
- végre beülhettem egy Maserati Quadroporte-ba, ha megnyerném a lottóötöst ilyet vennek,
- végre tudtam képet csinálni a tankkal, és
- láthattam, ill. beülhettem az új Alfába
Köszönet a szervezőknek a mai napért!












A reggel a felkelés után lefekvéssel folytatódott, az autó alá feküdtem, és vissza szereltem a motortér takaró műanyag lemezt, majd az egész kocsit lemostam, az előző esti vezérléscsere után nyomokból kifolyólag. Így kicsit késve indultunk, az egyébként is idén későbbre időzített találkozóra. Délre értünk Komáromba, és egyetlen percet sem kellett várni a beléptetéskor, ami igen meglepett, de nagyon örültünk is neki. Azért a reggeli konvojozás hiányzott... A nap így gyorsan eltelt, a Nap viszont folyton ott figyelt felettünk, és alapos bőrpírt okozott, szerencsére az erőd újabb, felfedezett szárnyai menedéket biztosítottak. Számomra a vonósnégyes a nap csúcspontja, nagyon jó választás, és pont oda illett! Kézcsókom a hölgyeknek! A Juliska tényleg jól néz ki, de 16"-os kerékkel be sem mutatnám, csak 17 és 18" áll jól neki :) Neroban pedig pompázatos!
Most is nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük a szervezőknek! Már most várjuk a következőt!
Video: Alfa Brera/Spider vs FIAT 500 drag race :)












Egyik kollégám szerint már szólt az egyik feszítő, ezért jobbnak láttam nem kockáztatni a "nagy út" előtt - nem ér röhögni, évi 2500 Km megtétele folytán 86 Km már annak számít :DD. Kis zavar keletkezett a Mátrixban, amikor az idősík nem megfelelő szeletébe érkezett meg a "szállítmány". Így maradt idő péntek délutánra... Este 9-re lett kész.
Az autó maradt mocskosan, pont a centenáriumi Alfacity előtt. Reggelre maradt a hátralevő feladatok elvégzése



Egy rövid bejegyzés a fogyasztásról, akiket érdekel.
A "tesztpályám" egy 720 km-es szakasz. Nagy részt autópálya, kisebb részt közút, s van benne egy Prágán való átjutás is. Nagyjából betartva a sebességhatárokat, forgalomtól és útépítések számától függően télen 8,2 körül, most a tavaszi időszakban, 10-15 fokban stabilan 7,6-ot eszik az autó az adatlapon olvasható gumikkal. A fedkomp egyébként mindig kb. 0,3-mal kevesebb fogyasztást hoz ki.
Új info (július): Ugyanezt a szakaszt 30 fokban, ugyanolyan tempóban légkondi nélkül is megtettem, a fedkomp 7,1-es átlagot adott. Nem mértem ki a valós fogyasztást, de általában 0,2-0,3 literrel több. Így 7,3-7,4-re saccolom. A fenti 7,6-hoz képesti különbség valószínűleg a légkondinak köszönhető.