Blog
Ma végre elhozhattam Rómeót a szerelőktől (kettőt is elfogyasztott... :P), eszméletlen érzés volt... Mint ha meztelen lettem volna ebben az 1-másfél hétben az utcán sétálva... :)
Cserélve:
- hátsó lengéscsillapítók
- szilentek
- gömbcsuklók
- "kutyacsontok" (szegények...:)
- bal első stabilizátor
- teljes kuplung szerkezet
Két szerelőnél járt (hátulja erősen összegyógyult az évek alatt, ezért kellet egy karosszériás is; innen ismételt köszönet Nagy Balázséknak, sokat szenvedtek... :) Mindkét szerelő tarja a mondását, hogy amennyire mi sofőrök imádjuk vezetni, és szeretjük őket, addig ők kb. annyira utálnak tökölni vele... :P Ezt főleg egy tapasztaltabb művész úr mesélte, miután 3 napig melózott rajta... :) De egy hét elég lett mindenre, közben még 2-szer kellett alkatrészeket rendelni, volt egy hétvége, vb-n kiestek az olaszok, szóval sok minden történt...
Telefonnal fényképeztem az első, és az utolsó momentumot... :)
Szerettem volna még idén a külsőre is költeni, de mivel még téli papucsok sincsenek, azon pedig nem akarok spórolni, így külső tatarozás 2011-re marad, ha csak addig nem kapok egy zsíros állást... :D Költségem csak körülbelüli összeg, van benne kedvezmény innen-onnan, de mivel kb. 4-5 alkalommal kellett zsebbe nyúlni, így fejben kb. ennyi jött ki. Ahhoz, hogy elsírjam magam, ez is bőven elég... :)


végre elkészült a fényezés, és ma fel is lett rakva.... :d
festékpluszféklámpaegyenlő15000huf
Kiszereltük ami nem tartott sokáig majd elvittem egy szilentekel foglalkozó céghez és még aznap készlet , gyorsan dolgoztak. Szerelés közben felfedeztünk egy másik hibát is a stabilizátor rud is tönkrement . 124000km

Fékbetét+tárcsa csere +történt (elől/hátul)
még koptatom :D
valamikor még lecc 1 kis festegetés is .....majd



Ma ki lettek cserélve a hátsó gumi fékcsövek (oldalanként 2-2). Itt cserélték: Fiat Német, Dunakeszi




Végre lelett porfestve a toronymerevítőm :) Szép a porfestés, csak nagyon kényes. Egy helyen sikerült is a kulcsal lepattintanom, máshol meg a csavaranya alátétje pattintotta le :( De gyorsan lekentem pirosfestékel, így most annyira nem szembetünő :)
Nagyon remélem többé nem kell kiszednem :P




Fél év alatt sikerült 10.000 km-t beletenni az autóba, úgyhogy időszerű volt az olajcsere (Selenia Racing), ill. a szűrők cseréje (óraállás: 138.460). Nagyon örültem, hogy a szervizelést végző alfa guru (Szabolcs Zoli) átvizsgálás után csak annyit mondott, hogy nagyon egyben van az auto. Szóval most egyenlőre minden okés, bár az alsó lengőkarok lassan csereérettek lesznek. Ez lesz a következő projekt.
Ma végre befejezték a kipuffot, múltkor ugyanis nem volt elég zseton a teljes rendszerre. Most minden vadi új, szépen csöndben suhan a vas, és jól is megy :))
üdv
28.-án pár nappal a váráslást követően, menet közben szétesett a váltóm. 3. ból 4. be tettem, amikor egyszer csak megszűnt minden összeköttetés a váltókar, és maga a váltó közt. egy kedves Alfás ismerősöm segített hogy mit hogy csináljak, ezúton is szeretném megköszönni Dieselnek ;) szerencsére csak a váltó rúdja csúszott szét, 2 db zégergyűrű és 2 alátét után, már újra jó a kicsike hála istennek. ennél nagyobb baja ne legyen.
Kigurultam ma Lőrincre Berdóékhoz, ahol is első ízben rácsaptuk a vasra a gyári számítógépet, egy átfogó kloákatükrözésre.
Az érintőképernyővel lefolytatott rövid küzdelem után kiderült, hogy az öreglánynak semmi baja, sőt, kitűnő passzban van :)
Miután kipezsgőztük magunkat, kitöröltük a légzsák hibaüzenetét, amit két éve nézegettem a műszerfalon.
Kicsit hiányozni fog...
0
620
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Forma-1
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth