Blog

>> Szerviz"Száguldosrác" // Alfa 156 1.6 16V TS // 2010-05-17

Sajna nekem nincs szerencsém az alfákkal,május 17-én a Hősöktere és az Andrási kereszteződésben az utestről felkapott egy csavart ami a vezéműszily burkolaton lévő gyári lukján nemtudom ,hogy de beleesett és szanaszét vert és szagatott mindent.Enyire szerintem senki nem peches mint én.Ismét anyagárban 250ezer forint károm keletkezett.

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-05-22

És eljött (0522) a 140000. alfás km is:) persze a kép megint csak később.. már meg sem lepődök

 
>> AutóápolásKrisztián146 // Alfa 146 1.4 T.SPARK // 2010-05-22

Kapott egy szép újszerű állapotú komplett belsőt mindenestül.

 
>> SzervizKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2010-05-21

Ma ki lett cserélve a jobbos féltengely gumiharang, most szettet vettem, nem sok értelme volt...

>> EgyébBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2010-05-22

Megtörtént a gumi csere. Fájdalmas búcsút intettem a hűséges Pirelli P5 DRAGO -nak és felkerültek a Michlein gumik. 159.825km

>> Szerviznothin // Alfa 156 1,6 // 2010-05-22

Termosztát és bal hátsó csonkállvány szilent csere.

 
>> SzervizBeeGee // Alfa Spider / GTV 3.2 V6 24v // 2010-05-22

Bár Lola kilométerei nem indokolták, ám a kora miatt javasolt volt most megejteni a vezérlés cserét. Meg hát így illik, újhasznált autónál.

Összes görgő, szíj, tömítés és még nem tudom miken kívül vízpumpa csere, motortartó bakok cseréje, izzó cserék, fényszóró javítás és beállítás, és tucat bolha pótlása a kárpitokon.
Ja, és fehér oldalindexek installálása, ami az Autóház Budaörs lelkes csapatának a legnagyobb kihívást jelentethette a képek tanúsága szerint :) Köszi Misi, Köszi Laci! Olybá tűnt, mintha szeretnék ott ezt az autót.

Most, hogy vége a szükséges szervizeknek, nem marad más, mint az önfeledt autózás :)

>> AutóápolásSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2010-05-21

Ma beruháztam egy Straus magasnyomású mosóba. Talán megkönnyíti kicsit az itthoni autómosást. :)

 
>> SzervizBlade // Alfa 147 GTA 3.2 V6 Q2 // 2010-05-06

Az volt az egész. Csökkenő teljesítmény, nehéz indulás, "beteg" hang, rángatás. Csöri kivizsgálta az esetet, és meg is oldotta, de szerintem őt is érte pár meglepetés:) Vezérműtengely szögérzékelő hiba volt az első diagnózis. Ki lett cserélve utángyártottra, nem javult meg az autó. Vártunk vagy három napot a gyári alkatrészre. Nem javult meg az autó, sőt már egyre rosszabb volt, háromezres fordulat fölé már nem pörgött. És már este 6 óra volt. Csöri nekifeszült egy hajnali fél kettőig tartó szerelésnek, ami alatt fény derült a valódi hiba okára. Senki sem gondolta volna, hogy a főtengelyen lévő szíjkerék reteszelése "lazult" meg, ami hatására az egész vezérlés elmozdult a főtengelyhez képest egyre jobban. Bumm, ez egy olyan hiba, amire senki sem gondolhat elsőként, és másodsorban sem. Benne van. Ezek szerint. És valóban Bumm lehetett volna, ha nincs egy kis szerencsém és nem szorul meg a reteszelés, hanem hirtelen "old". Csöri több volt mint korrekt, sokkal többet tett mint kellett volna az ügyfélért és a GTA-ért, ezer hála neki. És még az elszámolásnál is rendkívül korrekt volt. Mondjon nekem még valaki egy ilyen szerelőt, aki hasonlóan kiválóan ért az autókhoz, és hasonlóan önfeláldozó tud lenni. Nem fog tudni.

 

Kivolt égve mind a 3 tekerentyü hátsó világítása. Mivel nem kaptam sehol olyan foglalatú izzókat, amien nekem kelett volna, így hasonlót vettem és átforrasztottam a gyári foglalaltba a rizsszem izzókat :) macerás egy munka, legközelebb eredetieket szerválok az tuti! De sokan így ajánlották, mert gyárikat nagyon-nagyon nehéz találni :(
Aki hasonló müveletre adná a fejét, annak egy kis segítség, ami alapján én is csináltam ezt aszerelést:
Hogyan cseréljünk izzót a 147 klímapaneljén?!