Blog
Készült egy-két matrica ma. A leglátványosabb az autó oldalára került fel. Régóta tervezgettem, de valamiért az összes lehetőséget elvetettem. Mígnem végül kialakult a végleges elképzelés, mely ma meg is valósult. Direkt olyan lett, hogy ne lehessen elsőre elolvasni. :-)
Scuderia dei Fanatici, azaz a Fanatikusok Istállója. Úgy érzem fanatikus vagyok... :-)


A kisebb esőzések miatt beázott a generátorom és tönkrement a kilométerórám a generátor az cserés lett.
Egy defektnek (is) köszönhetően elérkezett az időt, hogy új gumik kerüljenek az autóra. 4db Barum Bravuris 2 (205/55 R16) lett felpakolva a "kissé kopottas" Dunlop és Kleber helyére. km: 137750





Tegnap elhoztam Ervintől, az új lengőkarokkal ( a régiek életveszélyesek voltak már ) . Mostmár nem klaffog, nyüszög, kopog :)
A mai délután ismét lábbusszal közlekedem. Lucifer kicsit komisz velem, reggelente 10 óráig nem hajlandó irányt jelezni. Jav. Egyáltalán nincs már indexem. Relécsere. További javítás, jövő héten, a meg nem érkezett alkatrészek miatt.
OIL Csere... Agip 10W40... meglátjuk mennyire kajolja :)
Egy éve, mikor felkerült a két oldali kivezetés, már akkor tudtam, hogy lesz majd egy toldat. Viszont toldat nélkül nehéz belőni, hogy hogyan álljanak a végek. Az elképzelés alapján mégis elkészült valahogy, de aztán most kiderült, hogy nem tökéletes. Egyrészt nagyon bent van, másrészt lejjebb is kellett rakni. A helyreigazításra ma került sor, meg lett toldva a cső és a merevítés ott, és ahogy kell. Esztétikusabb lett, nekem tetszik. :-)
Majd még a rácsot kell betenni mellé.


Kicsit gyorsabban gyűlnek az elmúlt időben a kilométerek az autóban, mint eddig, úgyhogy időszerű lett egy olajcsere.
Willy szállította a szükséges dolgokat, Viktor barátom pedig szokásához híven önzetlenül végezte el a beavatkozást.
Selénia 20K for AR
levegő, olaj, és pollenszűrő
Végre kicseréltük a helyzetjelző izzókat, és a rendszámtábla világítás is működik megfelelően, így már nincs hibajelzés a műszerfalon.
Most már megint hibátlan állapotban várja a délutáni nagytakarítást, és a holnapi indulást.
Nagyon nem tetszett a jó pár hetes féktárcsa, ha kis eső esett, rögtön megjelentek a barna pöttyök :( Biztos nem véletlen volt occó ...
Vettem MOTIP hőálló spray-t, kimaszkoltam 16,5 cm körrel és lefújtam a hátsó tárcsát. Az elsőre nem jutott idő, mert megint zuhogott. Majd legközelebb.
