Blog
Még december 24.-én történt 1 kisebb gixer. Finoman fogalmazok: H rohadna meg ott ahol van az a Buzukis aki télen rallyzgat! Történt ugyanis h T elágazáshoz közeledtem mikor hirtelen balról kanyarodott be 1 buzukis aki kicsit nagyobb tempóban jött, valszeg megszokta h mennyivel veszi nyáron ezt a kanyart, vagy szimplán rallyzot a s*ggfej, mind1 a lényeg a végeredmény. Átjött az én sávomba szembe velem gyors mozdulattal félrekaptam a kormányt félig go fel a padkára, buzukis el mellettem aztán go vissza az úttestre, és akkor hallottam a reccsenést.... A jobb küszöbömben eltörtek a bolha tartó sínek.... Sirva tudtam volna fakadni mikor meghallottam a reccsenést, és 1 villanás alatt lepergett az életem is abban a másodpercben, amikor mindez történt. Majd hirtelen ki is vert a víz, h OMG nem történt semmi. Persze a S*ggarcú nem állt meg, mögöttem jöttek, félreálltam de sajna a mögöttemlévő is csak lesett a történteken, ő se látta a rendszámát. Én nem is azt figyeltem hanem azt h megússzam, minden 1 villanás alatt történt, ember legyen a talpán aki mindezek mellett megjegyzi ezt... le a kalappal előtte :D Nos így ennyi tömören a story. Go Robox -ékhoz és minden bolhafelfogatást szépen visszaműanyagoztak, sőt még kicsit ki is egyengették nekem. Megint csak jó munkát végeztek, mindezt 4000Ft-ért . Bolhákat meg 700ft-ért vettem a Lali autóban (1 zacskóban 10db van). Megint csak Vale7-el szenvedtük vissza a küszöböt. Bazze Dávid még a köv életem lelkét is eladtam neki :D
Még januárban vettem a Nyíregyházi bontóban 6500Ft-ért bal első sárvédőívet. Mivel az autó törött volt, mikor vettem tisztában voltam vele, és biza ezt az elemet elég ótvarul fújták le (rohadt az elem belül illetve a küszöbnél) így kicseréltettem. Nagy köszönet Vale7-nek érte, megszenvedett vele. Illesztések stb... Le is fújta gyönyörűen a gyári Nero színre. Majd jött a lökhárító. Nah azzal mégjobban megszenvedett. Ugyanis minden felfogatási pont el volt törve így go el a Robox kft, műanyagoshoz. 7500Ft-ért minden felfogatási pontot első osztályúra megcsináltak, csak ajánlani tudom őket. A lököst ezután le kellett fújni, műanyagig leszedni a régi fényezést stb... csuklottam is :D Még1x nagy köszönet Dávid (Vale7)!
Mivel a sárvédőívről a rohadás picit átterjedt a küszöbre ott ki kellett hegesztetni. Így elvittem Tóth Gabihoz (Longman ajánlotta és jól dolgozik a srác, ő csinálta a kipufogómat is, illetve minden kisebb apróságot, termosztát csere, stb). Nos mivel ő autószerelő, nem karosszérialakatos abban tudott segíteni h ajánlott egyet. Mit ad Isten a Faterja pont az! Köszi szépen zsír lett az is! Ha már ott volt a kocsi nála akkor egyúttal megkértem h pucolja ki szakszerűbben a pillangószelepházat, mert még mindig ugrált az alapjáratom. És mondta h valószínűleg sz*rul pucoltuk ki. Igaza lett. Nos pucolással, és kilakatolással 1üt 8500Ft-ba került. NEM UGRÁL AZ ALAPJÁRATI FORDULATOM!
Nos összefoglalva:
Bal első sárvédőív: 6.500Ft
Lökhárító felfogatási pontok műanyagozása: 7.500Ft
Fényezés lökös, sárvédőív: 45.000Ft
Big thx Vale7! Egy életre az adósod vagyok eddig :D
Lakatolás és szelepház pucolás 1üt 8500Ft
Thx Gabi és Faterodnak! (Gabi telszáma ha kell valakinek: 70/5862077)
Szinten Vale7 kollégával még aznap leszedtük a rendszámot, és felfúrtuk. A rendszám e a lökös közé tettünk 1-1 levágott darabot egy locsolócsőből, h legyen neki 1 kis távolság illetve ne verje szét a rendszám rezgés közben a fényezést. Jól nézz ki :D Sajna a képeket mobillal csináltam, azért ilyen f*s :(.


Vale7 cartársal kicseréltük a pollenszűrőt. Mit is mondjak, szerintem még az életben nem volt cserélve :D. Képet elfelejtettem készíteni róla, de el tudjátok képzelni :D. Aznap pont esett, szóval le is tudtam tesztelni. OMG látok rendesen, nem párásodik annyira a szélvédő. Oldalt kicsit, de az semmiség. Viszont az elülső szélvédőn a pára nyomát se látni, pedig csak 2-esen járattam. Egy szóval: ZSÍR!
Gyengélkedett a jobboldali belső féltengely csukló. Így hát a mai napon ki lett cserélve.
1200 km- re lakunk már egymástól Wikicicával. Kaptam szabadságot a munkahelyeimen, el tudtam menni Wikiékhez segíteni a házfelújításban és a lakás, a kert, a műhely költöztetésében a felújításban lévő házba. Sajnáltam, hogy csak ennyi ideig tudok most segíteni a barátnőmnek, de remélem, minél hamarabb megint tudok menni, most kell gyorsan sok segítség.
Más alkalommal majd lesz városnézés is, de segíteni jöttem, amíg nincs kész a házfelújítás, addig ilyen nem jut eszembe.
Néhány fotó az egy hét történéseiből:
1. kép: házfelújítós barátok, szomszédok
2. kép: Wikiékkel a frissen glettelt, kifestett, aljzatkiegyenlítőzött, parkettázott szobában
3. kép: Az én kis virágszálam és élete első járólapozása
4. munka utána este nagy adag ételt főztünk másnapra a munkásoknak


Nagyon hanyag voltam, és kiautóztam, az utólsó sepp benzint mikor tankolni mentem, és miután raktam bele jó pár litert, a szintjelzőm, nem volt hajlandó megmozdulni, és az utolsó állapotot mutatta.
Szegény sokkot kapott, illetve volt aki azt mondta, biztos az a baj, hogy a vákum a szintjelzőt is beszippantotta, a végén már azzal ment :))
Neki láttam, hogy szétszedjem.
Háááát ha az volt a cél a tervezés során, hogy hogyan tudjunk egy teljesen egyszerű műveletet úgy megbonyolítani, hogy a fél autót szét keljen szedni hozzá akkor tökéletes munkát végeztek. Ha nem az akkor viszont pocsékot..
Ki kellett szedni a hátsó csomagtér borítást, illetve a hátsó könyöklőt. Ekkor lehet hozzá férni a középen lévő nagy fekete lemezhez ami a nyílást takarja. Négy csavar fogja. A hátsóval nincs baj, viszont az elsőt, hogy lecsavarjam illetve, hogy a lemezt ki tudjam venni, ki kell vennem egy "L" alakú lemezt, ahhoz viszont ki kell venni a hátsó ülést, mert a csavarnak pont útban van. Elég lett volna a lemez első részén a csavaroknél egy bevágást csinálni és máris nem kell a fél autót megbontani...
Utána viszont az egész egységhez hozzáférni, és egyben ki jön a tankból. Miután bárki kiveszi és megpróbálja mi lehet a baj teljesen ürítse ki... én nem tettem, és sikerült a benne lévő üzemanyagot a másodperc tört része alatt a hátsó ülésbe injektálnom, ami kb 1 liter volt. / Azért van ott illatosító / A szintjelző része egy 3X4 cm-s kis négyzet és kb. 3 mm vastak amit kis műanyag kapocs fog az egész egységre. könnyen lejön, és meg lehet takarítani a panelt, és az érintkezőket is. Én ezt tettem, és most működik rendesen, remélem sokáig.






Ma ismét megszabadultam egy kis pénztől.
Hidrotőke+dugattyúgyűrű+olaj+tömítések.
A költségek 50000 Ft.
néha rángatott a motor, vagy alig ment. a lambda szonda lehúzása után megszűnt ez a hiba jelenség, de hát nem kéne sokáig így járni.
a számítógép hibásnak jelezte a lambda-szondát, így hát kicsréltük.
155300 km
2
606
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- 4C
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV