Blog
Kedden 8-kor leállítottam kedves gépjárművemet a szerviz előtt. Megrendelt munka: jobb komplett féltengely + 2 szimmering cseréje. Délután három órakor csörög a telefonom: elkészült az olajcsere....... No Comment
Jövő kedd: ismét szerviz.

Ezzel kezdtem a dolgot. Sima ügy volt, gyorsan lezajlott.
Unica biztosítónál kötöttem kötelezőt negyedévre 17900ft,jó drága mivel eddig nem volt a nevemen autó.
Ricsi tegnap a nevemreiratta az autót és hozta a forgalmit. A törzskönyv heteken belül érkezik postán.
2010 a megújulás és a változás éve. Ennek jegyében és a kényszerü körülmények miatt Gattazzo "új szívet" kapott az év elején.Dugattyú, gyürü, csapágy,csapszeg, tömítések, új turbó, új cooler, stb.. csere történt.A hüvelyek 20 év és 2 db dugattyútörés után is gyári állapotban vannak!!! Áprilisban sort kerítettünk a müszakira és a zk-ra. Effektív van egy új Alfám a tavalyi futómü és karosszéria felújítást is figyelembe véve.

Szép lassan helyre áll a kicsike csak nem minden egy sétagaloppp.
Azért ahogy kinézett m,ár sokkal szebb de az a rohadt vizcsö meg öntvény ami a blokkon van naná hogy nem stimmel a másikrol és nem is tudok szerezni sehonnan.
de majd csak lesz valami.
A fö hogy már teljes alakot öltöttem és laszan kész lesz és száguldozhat ujra!!!!!!!!!!!!!!!!



A márciusi lökhárító összetörésre megjött a biztosítótól a pénz. (Nem hittem volna, hogy a Wabard biztosító fizetni fog nekem.) Úgyhogy ment a lakatoshoz az autó, aki leszedte a lökhárítót, elvitte a fényezőhöz, majd visszaszerelte a lökőst és a tolatóradar egyik kiesett szenzor tartóját is megjavította. Ezenkívül kapott egy teljes polírozást is az autó, úgyhogy csillog villog :)



Ma 13 óra körül a csendet egy hatalmas csattanás, majd az Alfa riasztója szakította félbe. Valamelyik "kedves" lakó valószínűleg egy magasabbik emeletről kidobott az ablakán egy pár cipőt amire már nincs szüksége. Természetesen a tetőmön landolt, nem kis horpadást okozva ezzel :(
Persze a cipő tulaja nem került elő...

Ma kicserélték a repedt szélvédőt. Találtunk egy viszonylag olcsó helyet ahol ügyesen kicserélték. 13:00 kor odavittem 2 óra múlva már otthon száradt a paripa. Még Imi állta a csere költségeit.
Ütemes cincogás a motortérböl. :)
Mi is lehet ez? Ékszíj?? Feszítőgörgő? Vezetőgörgő? Bármi lehet. Na keressük meg az egereket. Ékszíj le, vezetőgörgő lóg, feszítőgörgő ép. Vezetőgörgőt kicseréltem, kb 7-perc. Ékszíj vissza. Cincogás elmaradt, ám valami kis susogó hang hallatszik. Nem is foglalkozom vele, hiszen a szíj egyenesen fut görgő nem kóvályog, faca. 2-hét elteltével egyik esős napon nemhogy cincogott, folyamatosan hozzáfogott visítani az ékszíj. Újra szíj le, ezúttal feszítő le. A közepe volt kikopva de ezt előzőleg nem vettem észre mert a görgőre koncentráltam nem magára a feszítőre. Irány a bárdi. Új feszítő, új görgő, És a hang teljesen eltűnt. A probléma megoldása közben felfigyeltem egy újabb dologra. Elérkeztem az olajcseréhez. Nagy öröm, 18000-ft szűrővel együtt baráti áron:) Olajleeresztő csavar, pfhúúúú. Imbuszos középrész kikopva, dugórész széle lemarva lecke feladva. Középrészbe 10-es imbusz behegeszt, és még így is recsegve ropogva lazult ki a csavar. De kijött:-))) Most olajleeresztő csavart körözök, ugyan is nem kapni sehol ha így használom akkor meg félő hogy beleakad a fekvőrendőrbe.
2
843