Blog
A szélvédős javaslatára toronymerevítő építésre adtam a fejem. Mivel engem olyan fábol faragtak, hogy nem elégszik meg a "gyárival", így magamtol építem :P Meg amúgyis, ahogy néztem a boltiakat, egyik sem lenne jó számomra, mivel a cső ütközne a gázrendszer injektorjaival.
Hosszas méricsgélés után kartonmintát készítettm, majd átvittem ezt egy 5,5mm vastag acéllemezre. Hosszas vagdosás után kezdett formát ölteni a cucc. Az amortizőrök felső részének korongját egy fémmaróssal marattam ki az anyagbol, így rengeteg macerát spóroltam meg magamnak.
Egyenlőre csak a két "papucs" van készen, ezután jön a java, a cső bemérése, esetleges hajlítása, majd az egész eggyé olvasztása (hegesztés). A porfestés lesz a hab a tortán, remélem eljutom addig :)







Időrenden:
- nanobionic ismételt kezelés
- fékfolyadék kicserélve
- AlfaCity 100 :-)
km: 99243
Nos Mátyásom lemaradt az év Alfás történéséről, mert lebetegedett. Csináltam neki jónéhány fotót csak, hogy fájlaljam a szívét. Változott tehát a terv és nem Szlovéniából, hanem Szerbiából indultam kora reggel és Szeged után összefutottam egy tűzpiros 156-ossal. Konvojoztunk Komáromig. Csak a hecc kedvéért 155 km/h-val mentem, hogy a gps beregisztrálja, mint max napi sebesség...amúgy stílusosan, ha már 155-öm van. Három járgány volt végülis Szerbiából. Leüdvözöltem a szlovén bratyókat is. Mint friss Alfás nekem nagyon bejött a feeling. Mindenki villog a másiknak, üdvözöltük egymást oda és vissza is, nekem ez új még és nagyon tetszett. Átugrottam a Szlovák oldalra is mielőtt beléptem volna, ott összefutottam az ő konvojukkal. Köszönet Selespeednek, hogy felkarolt, körbevezetett, beavatott. Sokat segített. Örülök az új ismeretségeknek. A lekem rendben, mert láttam két gyönyörű GTV-t. Azt a típust nagyon bírom. Cibált a gép egy kicsit gázon, de ment, mint a villám. Kezdem bírni a hangját is. A két kipuffogó hegesztés után leszokott a Polonézes beütésről.

Nagyon nagy találkozó volt, nagyon jó programokkal, hibátlan szervezéssel. A beléptetés a fél óra csúszás ellenére is tökéletes volt, ha ezentúl legalább így fog menni mindig, akkor egy rossz szavam sem lesz! Ez nagyon jól ki lett így találva! Mikor beálltam a parkolóba, az Echo TV-nek egyből adtam is egy interjút, de arról sajna nincs fotó...
Ami a tavalyi találkozóhoz képest visszalépés, az a lézerharc. Idén nem volt akkora élmény, mert kevesebben tudtunk lövöldözni. Ezt sajnáltam.
Viszont a fináléban sikeresen jó választ adtam egy kérdésre, így 5 liter motorolaj boldog tulajdonosa lettem, aminek nagyon örülök! :-)
16 db Bella Macchina matricát kaptam, és mindenkinek köszönöm, aki az autómra szavazott!!!!
Update:
Az Alfa Giulietta regisztrácónál szerencsés voltam, kisorsoltak. A nyereményem egy ajándékcsomag, ami tartalmaz egy Brera DVD-t, egy eredeti Alfa Romeo pólót, valamint egy Mi.To modellt. :-)












És végül a várva várt találkozó........ami nem úgy sikerült, ahogy terveztem :-( később érkeztünk és korábban jöttünk el, mint szerettem volna. Többet dumálgattam volna az amorés ismerősökkel, de sajnos nem úgy alakult. Csöri mestert is csak egy kézfogásra tudtam elcsípni és a GTV-s Skrisz-nek is csak bemutatkozni tudtam.
Minden esetre akikkel összefutottam nagyon-nagyon kedvesek voltak, (itt is köszönöm nektek a családias hangulatot.)
Ja az alfám az perfekt volt, mondhatni makulátlan :-), és a többi is gyönyörű.......
Néhány kép, tényleg csak ízelítőül:












Sikerült Petyától kompletten egy 2.5 V6 sportcsomagos műszeregységet és karbon konzolt szereznem, mivel ez a kedvencem, gondoltam Alfacity-re kicserélem. kb. 2 óra volt a teljes művelet úgy, hogy mindegyik izzót kicseréltem. A képeken előtte-utána látható.


Nem indult jól az esős évszak..... másfél héttel a várva várt nap előtt egy kedves ELMÜ-s mérnök belém jött hátulról.
Szerencsére nem vitatta az esetet kitöltöttük a kék-sárgát.
Gondolkoztam ki tudná megcsinálni az autót 1 hét alatt? Nagyon közel hozzánk van egy RI-CAR nevezetű műhely gondoltam, felhívom Őket. Rigó Gábor vette fel a telefont (családi vállalkozás Rigó család kezében), rögtön átérezte a helyzetemet……a szavakat tett követte, kárfelvétel, alkatrész beszerzés (köszönöm Petya :-) és láss csodát az autó csütörtökön kész, ráadásul szebb mint valaha.
A képek csak a végeredményt mutatják Alfacityben készültek :-)



Pollenszűrő csere és klímatöltés. A "kissé" üres rendszerbe, 650g gáz + 10g olaj + 5g UV adalék került.
km: 137750



Selenia 20K
köv. csere 130.000Km-nél