Blog

>> EseményBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2010-05-15

Tegnap sikeresen elment a kormányszervóm, az olaj is elfolyt. a továbbiakat meglátjuk. Van öröm a háznál :o)

a tegnap zárlatot kapott aksit ami elég ramaty állapotban volt már ma sikerül kicserélnem egy ujra!
vettem egy Banner unibull aksit aminek az a nagy előnye hogy 69 amperes de mérete akkor mint az 55 amperos és állitólag 30% erősebb is!tetejének mindkét oldalán van csatlakoztataási lehetősig 2+ és 2- eddig nem láttam még ilyet de haver boltjába vettem és ő dicsérte!2 év garancia és teljesen gondozás mentes!

 

Ma végre kicserélték a repedt szélvédőt az új már 2 hónapja figyelt a sarokból ..kemény 8e magyar forintba fájt a csere.

 

felkerült a négylevelű lóhere :-))

 
>> SzervizWikicica // Alfa 156 1,8 TS 16V // 2010-05-14

Lucifer betegeskedik, tiszta olaj az alja. Kedden két szimmering, + komlett féltengely lesz cserélve. A mandzsetta el van szakadva, jobb kanyarban olyan hangot ad, mintha malomban köveken őrölnének...

 

az este elég rosszul kezdődött mivel délután még simán mentem az autóval indult is minden rendben volt!
kb 30-40 perce probáltam inditani és semmi!megbikáztuk haza jöttem vele le állitottam és megint semmi! az aksim zárlatos lett!:(
holnap irány aksi szerző körútra! :s

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2010-05-14

Az elmúlt héten arra lettem figyelmes autókázás közben, hogy kinyomott kuplungnál elkezdett az alapjárat 500-1000 RPM között ingadozni! Nem foglalkoztam vele különösebben, mert menni viszont ment rendesen! Egészen addig, amíg egy-két nap múlva már kinyomott kuplungnál le is állt és már csak fulladozva akart menni! Aztán beálltam az udvarba és onnantól meg már el sem akart indulni! Na mondom f@sza… Megint előjött egy korábbi (fényezés után) probléma, vihetem a villanyászhoz! De előtte még ellenőriztem, hogy az AC műkszik-e! Adtam neki direktbe tápot és semmi baja, nyomta szépen a benyát! Mivel nem sok ötletem volt, így kivettem az összes gyertyát (tiszta korom volt mindegyik, mert hőértékileg nem ebbe a mociba valósiak, de ez majd egy másik bejegyzés lesz) és megpucolgattam őket, aztán megnéztem, hogy van-e mindegyiknél szikra! És van!! Kipiálva! Aztán eszembe jutott, hogy némelyik típusnál ha leveszik az akksi sarut, akkor állítólag törlődnek a tárolt hibakódok! Levettem, gondoltam egy próbát megér! Majd másnap vissza és indítózás! Nagy megkönnyebbülésemre beindult egyből, viszont a fordulatszám ingadozás megmaradt! Így hát szétszedtem a szívóoldalt és A-tól Z-ig kipucoltam mindent (szívócsonkot, alapjárati motort, folytószelepet és LMM-t + a köztük lévő nagy csövet, kartergáz lecsapató tartályt és csöveit - ezekből rengeteg dzsuva jött ki, olyan volt, mint valami kutyahányás)! És ha már szét volt szedve, kicseréltem a benzincsöveket (500,-) is, mert egy kissé repedezettek voltak már, + az összes gyári roppantós bilincs helyére AWAB szorítóbilincsek (1655,-) kerültek! A széthullot folytószeleptömítés helyett meg kartonlapból vágtam ki "újat"! Összerakás után egy kicsit remegő kézzel indítóztam, de elsőre beindult! Szerencsére az ingadozás megszűnt, és az üzemi hőfokot elérve a mutatót mintha bebetonozták volna a 750-800 RPM közé, azt mutatta, amit egyébként is szerettem volna látni! :-) Kintről hallgatózva is sokkal szebben jár, mint előtte! Sőt, valamivel még jobban is megy! ;-) Azért a biztonság kedvéért még berendeltem egy vízhőfok jeladót (NTC) a termosztátba (3990,-)! Egyenlőre megnyugodtam! :-))

>> EgyébNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2010-05-14

Ez is megvolt, csont nélkül :)

 
>> EgyébrémGtv // Alfa Spider / GTV 2,0 twin spark // 2010-05-14

Ma végre sikerült lecseréltetni a téli gumikat a nyári good year eagle f1 esekre és a felnik is kilettek centírozva így most már fel van készítve a nyárra ! :)

 
>> EseményLacUS // Alfa 75 America // 2010-05-14

Hát az e85 jó dolog, mert olcsó. :-) Jobban is megy az autó tőle...Drága, mert 2 tankolás alatt kinyírta a verseny AC-met. :-( Most vehetek Bosch 044-est ami gyárilag bírja...~50e forint...Nem ma lesz, úgyhogy most jegelődik a dolog.
Más, a szinter kuplung 3-4ben is megcsúszott, és azért nem 800LE cincálta,úgyhogy kikértem a SzabykRST (Kovács Szabi a leggyorsabb fordos) tanácsát aki miután megnézte el is végezte a szükséges átalakítást, most már jó.Nem értem a Whistlernél is ott volt komplett a váltó,lendkerék kuplung és a 55e Ft os árban benne volt,hogy megcsinálnak mindent nekem csak fel kell csavarozni... Hát nem.Na mindegy most már jó.